Je moeder en ik dacht dat jij dit topic geopend hadquote:
Goede mod dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moeder en ik dacht dat jij dit topic geopend had
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moeder en ik dacht dat jij dit topic geopend had
truequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zet ik er nooit in.
Dat is mijn trademark.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zet ik er nooit in.
Okéquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik noteer geen volledige clubnamen. Ik noteer het zo:
[Play offs - vCL] PSV - AC Milan #1
Hier doe je Zulte te kort mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd. Eerste echte test voor PSV.
Nou nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier doe je Zulte te kort mee.
Zulte Waregem is niet veel beter dan de top van de Jupiler league.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die Harry Vermeegen leuk vinden?quote:
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Caland het volgende:
Milan zal in Eindhoven wel lekker rustig de kat uit de boom gaan kijken. 0-1 of 0-2.
Dat bovenste filmpjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.
Maar ook wij hebben onze *briljante* momentjes hoor.
En de verdediging is soms helemaal om te janken.
wijquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.
Maar ook wij hebben onze *briljante* momentjes hoor..
Want je bent Milanista?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal hier niet live posten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
60 procent kans voor PSV, aldus Aad300
Aad de Mos, oud-trainer van onder meer PSV
''PSV heeft absoluut een goede kans om Milan te verrassen. Ze zijn klaar voor die wedstrijd, ook omdat ze meer wedstrijdritme hebben dan Milan. Ik schat de kans dat PSV het hoofdtoernooi bereikt op zestig procent.''
''Milan zal de handen vol hebben aan zowel de voorhoede als het middenveld van PSV. De speelwijze van PSV is moeilijk voor elke tegenstander. Doordekken bestaat niet in Italië, terwijl Milan dat eigenlijk wel zou moeten doen. Want PSV speelt volgens de Hollandse School, met veel druk naar voren. Dat is de hand van Cocu, die zijn ploeg ook tegen Milan het eigen spel zal laten spelen. Ik verwacht dus dat PSV gaat domineren, zowel in de thuis- als de uitwedstrijd.''
''In Milaan krijgt PSV zelfs meer ruimte. Zeker als ze de thuiswedstrijd gewonnen hebben, dat zou het ideale scenario zijn. PSV beheerst ook de counter, dat heeft de ploeg in de voorbereiding tegen bijvoorbeeld Fenerbahçe laten zien. Het enige wat we nog niet weten is wat het vernieuwde PSV zal doen als het zelf onder druk wordt gezet. In dat opzicht heb ik wel al wat scheurtjes gezien. Daar ben ik nog benieuwd naar.''
Ajacieden morgen voor PSV?quote:Christian Eriksen hoopt stiekem nog op een transfer, maar de juiste club voor de middenvelder heeft zich nog niet gemeld. Ajax moet toch nog serieus rekening houden met een vertrek van de Deen. Als AC Milan de groepsfase van de Champions League haalt, dan heeft men volgens De Telegraaf voldoende middelen om Eriksen op te halen in Amsterdam.
Juist niet toch. Als Milan doorgaat zijn ze opeens zo'n 20 miljoen rijker volgens dit gerucht.quote:
20 miljoen, grapjas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet toch. Als Milan doorgaat zijn ze opeens zo'n 20 miljoen rijker volgens dit gerucht.
Hoeveel miljoen extra krijgt Ajax voor het spelen van de CL als PSV zich niet kwalificeert? En dan nog de vermeende transfersom van Eriksen erbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen, grapjas.
Laat staan dat je het kampioenschap verkoopt.
5.7 miljoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen extra krijgt Ajax voor het spelen van de CL als PSV zich niet kwalificeert? En dan nog de vermeende transfersom van Eriksen erbij.
Buiten dat is een mogelijk kampioenschap niet afhankelijk van 1 speler.
Dat is ook meer hoop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:21 schreef Caland het volgende:
Buiten dat is een mogelijk kampioenschap niet afhankelijk van 1 speler.
De kansen stijgen voor PSVquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef augurkenjager het volgende:
433 melde dat er vanmiddag AC Milan fans met slagwapens en messen zijn opgepakt.
Rare beslissing zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Park start gewoon in de basis in plaats van Jozefzoon.
Nee, dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jozefzoon is ook niet veel soeps.
ach heel de selectie van heracles mag niet eens het stadion in. En nee ook niet voor invaliden plekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef hafcfan het volgende:
Park.![]()
Mag bij Milaan nog niet op de bank zitten.
En?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach heel de selectie van heracles mag niet eens het stadion in. En nee ook niet voor invaliden plekken.
Stuk defensiever. Ben heel benieuwd. Kijken of ze ook zo onbevangen beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cocu is bang blijkbaar, zekerheidje inbouwen.
Goede snor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik had de TV alvast op Nederland 3 staan.
Komt Valerio er op.
Voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zou toch wel tof zijn om dinsdag ajax en woensdag psv te zien voetballen in de CL..
Ja, wat een karikatuur.quote:
Voor de punten voor de coef. lijst niet maar voor het aanzien en het geld wat dan beschikbaar komt in de ned.competitie weer wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zou toch wel tof zijn om dinsdag ajax en woensdag psv te zien voetballen in de CL..
Die verdediging.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Abbiati, Mexčs, Zapata, Abate, Muntari, Boateng, Montolivo, Emanuelson, de Jong, Balotelli, El Shaarawy
3,5 maar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die verdediging.Mogen blij zijn als ze weer 3de worden met dit team. Ze moeten gewoon die 3,5 miljoen voor Honda neertellen.
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.quote:
Welke lamme debiel koopt Honda niet voor 3,5 ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.
Marcel Brandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke lamme debiel koopt Honda niet voor 3,5 ?godverdomme
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.
Op Genee na bedoel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
TomBeste presentator van Nederland.
Tom heraclied.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Tom Egbersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik dacht exact hetzelfde toen z'n kop net in beeld kwam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel analyseert.
Gelukkig heb ik het geluid uit staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta je hier onder?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
Succes PSVers. Hopen op een leuke wedstrijd met een goed resultaat.
Dit was vroeger het tenue.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dat nieuwe shirt van PSV is wel mooi, maar hoe verzinnen ze het om het tenue van een club volledig te veranderen?
Ik vind het ook mooi. Wel raar idd dat het dambord weg is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dat nieuwe shirt van PSV is wel mooi, maar hoe verzinnen ze het om het tenue van een club volledig te veranderen?
Meer dan een gelijkspel. Het liefst zonder een tegendoelpunt.quote:
vroeg (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Het uitshirt vind ik ook mooi dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
vroeg (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1. tijdig, niet laat: het is nog vroeg; vroeg of laat op de een of andere tijd
2. vóór de tijd waarop men het verwacht: een vroege zomer
433quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef augurkenjager het volgende:
Zo meteen naar Eindhoven. 433 melde dat er vanmiddag AC Milan fans met slagwapens en messen zijn opgepakt.
Vak X trouwens voor de geintresseerde
Voor PSV?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan een gelijkspel. Het liefst zonder een tegendoelpunt.
Honeyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vroeger... toen het paard van Troje nog een pony was.
0-4quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Abbiati, Mexčs, Zapata, Abate, Muntari, Boateng, Montolivo, Emanuelson, de Jong, Balotelli, El Shaarawy
Stom dat ik hoop heb hč?quote:
Ach, bedenk je dan maar dat het beter is voor Ajax als PSV er uit vliegt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stom dat ik hoop heb hč?
Waarschijnlijk sla ik mezelf voor de kop over anderhalf uur
Er stroomt toch wel PSV-bloed door je aderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stom dat ik hoop heb hč?
Waarschijnlijk sla ik mezelf voor de kop over anderhalf uur
Echt waar paul?????????????????!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Paul het volgende:
BIJNA DE 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad ja. Ik wil best voor PSV juichen, maar niet als Balotelli meedoet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
jammer voor PSV dat deze man meedoet
[ afbeelding ]
Nee grapjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt waar paul?????????????????!!!!!!!!!!!!!!
2.55 - 3.55 - 2.55 bij unibetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Bookmakers verwachten in ieder geval dat PSV wint, dus zo gek is het niet
Oh ja dat geouwehoer weer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, bedenk je dan maar dat het beter is voor Ajax als PSV er uit vliegt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt waar paul?????????????????!!!!!!!!!!!!!!
Aad300lacht.gifquote:
Ik bern altijd voor de Nederlandse clubs in europa.quote:
Vind ik ook.................................................quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef pikinhand het volgende:
Wat een klootzak is dat toch die Nigel...
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bern altijd voor de Nederlandse clubs in europa.
Oké manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Paul het volgende:
Ik ben dus in principe voor FC Utrecht in het europese voetbal. Maar nu een keer ff voor PSV
Leuk Paul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Paul het volgende:
Ik ben dus in principe voor FC Utrecht in het europese voetbal. Maar nu een keer ff voor PSV
Utrecht komt niet eens verder dan de Benelux..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Paul het volgende:
ken je de grap van Utrecht die Europa in gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Paul het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ook als ze niet tegen Italiaanse moeten. Drm wel balen dit.
Ze gingen niet ha haquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ken je de grap van Utrecht die Europa in gaat
Echt hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef Monolith het volgende:
Jammer dat Matavz meedoet. Die lijkt gewoon blind richting doel te schieten ongeacht de afstand.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 en een halve minuut, wat is PSV goed mensen. PSV KAMPIOEN
Ik gun het PSV wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Achja wel leuk om te zien als niet psv supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |