quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef augurkenjager het volgende:
433 melde dat er vanmiddag AC Milan fans met slagwapens en messen zijn opgepakt.
Rare beslissing zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Park start gewoon in de basis in plaats van Jozefzoon.
Nee, dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jozefzoon is ook niet veel soeps.
ach heel de selectie van heracles mag niet eens het stadion in. En nee ook niet voor invaliden plekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef hafcfan het volgende:
Park.![]()
Mag bij Milaan nog niet op de bank zitten.
En?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach heel de selectie van heracles mag niet eens het stadion in. En nee ook niet voor invaliden plekken.
Stuk defensiever. Ben heel benieuwd. Kijken of ze ook zo onbevangen beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cocu is bang blijkbaar, zekerheidje inbouwen.
Goede snor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik had de TV alvast op Nederland 3 staan.
Komt Valerio er op.
Voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zou toch wel tof zijn om dinsdag ajax en woensdag psv te zien voetballen in de CL..
Ja, wat een karikatuur.quote:
Voor de punten voor de coef. lijst niet maar voor het aanzien en het geld wat dan beschikbaar komt in de ned.competitie weer wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zou toch wel tof zijn om dinsdag ajax en woensdag psv te zien voetballen in de CL..
Die verdediging.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Abbiati, Mexès, Zapata, Abate, Muntari, Boateng, Montolivo, Emanuelson, de Jong, Balotelli, El Shaarawy
3,5 maar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die verdediging.Mogen blij zijn als ze weer 3de worden met dit team. Ze moeten gewoon die 3,5 miljoen voor Honda neertellen.
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.quote:
Welke lamme debiel koopt Honda niet voor 3,5 ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.
Marcel Brandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke lamme debiel koopt Honda niet voor 3,5 ?godverdomme
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflopend contract. Over een halfjaar gratis, maar Milaan zit te mieren neuken om 3,5 miljoen. Napoli en Juve lopen verder en verder weg, maar voor het Italiaanse voetbal moeten ze toch winnen al gun ik ze het niet.
Op Genee na bedoel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
TomBeste presentator van Nederland.
Tom heraclied.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Tom Egbersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik dacht exact hetzelfde toen z'n kop net in beeld kwam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel analyseert.
Gelukkig heb ik het geluid uit staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta je hier onder?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
Succes PSVers. Hopen op een leuke wedstrijd met een goed resultaat.
Dit was vroeger het tenue.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dat nieuwe shirt van PSV is wel mooi, maar hoe verzinnen ze het om het tenue van een club volledig te veranderen?
Ik vind het ook mooi. Wel raar idd dat het dambord weg is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dat nieuwe shirt van PSV is wel mooi, maar hoe verzinnen ze het om het tenue van een club volledig te veranderen?
Meer dan een gelijkspel. Het liefst zonder een tegendoelpunt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |