Grapjasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier doe je Zulte te kort mee.
Zijn er nog steeds mensen die Harry Vermeegen leuk vinden?quote:
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Caland het volgende:
Milan zal in Eindhoven wel lekker rustig de kat uit de boom gaan kijken. 0-1 of 0-2.
Dat bovenste filmpjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.
Maar ook wij hebben onze *briljante* momentjes hoor.
En de verdediging is soms helemaal om te janken.
wijquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als Milan fan zijnde hoop ik dat.
Maar ook wij hebben onze *briljante* momentjes hoor..
Want je bent Milanista?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal hier niet live posten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
60 procent kans voor PSV, aldus Aad300
Aad de Mos, oud-trainer van onder meer PSV
''PSV heeft absoluut een goede kans om Milan te verrassen. Ze zijn klaar voor die wedstrijd, ook omdat ze meer wedstrijdritme hebben dan Milan. Ik schat de kans dat PSV het hoofdtoernooi bereikt op zestig procent.''
''Milan zal de handen vol hebben aan zowel de voorhoede als het middenveld van PSV. De speelwijze van PSV is moeilijk voor elke tegenstander. Doordekken bestaat niet in Italië, terwijl Milan dat eigenlijk wel zou moeten doen. Want PSV speelt volgens de Hollandse School, met veel druk naar voren. Dat is de hand van Cocu, die zijn ploeg ook tegen Milan het eigen spel zal laten spelen. Ik verwacht dus dat PSV gaat domineren, zowel in de thuis- als de uitwedstrijd.''
''In Milaan krijgt PSV zelfs meer ruimte. Zeker als ze de thuiswedstrijd gewonnen hebben, dat zou het ideale scenario zijn. PSV beheerst ook de counter, dat heeft de ploeg in de voorbereiding tegen bijvoorbeeld Fenerbahçe laten zien. Het enige wat we nog niet weten is wat het vernieuwde PSV zal doen als het zelf onder druk wordt gezet. In dat opzicht heb ik wel al wat scheurtjes gezien. Daar ben ik nog benieuwd naar.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |