Die heb ik hier. Geen grap. Zo'n klein vliegveldflesje. Durf 'm niet open te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Lig je dan tijdens het luisteren ook op een Chesterfield met een dikke sigaar, waarbij je zo nu en dan aan een Glenfiddich van 21 jaar nipt?
Gewoon platen die enigszins lekker in het gehoor liggen in dit topic smijten. Kan geen kwaad, misschien ontdekken we een meesterwerkjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent wel vrij willekeurig vandaag.
Ik had het ook nog over Nick Drake en oude jazz, vandaar dat ik mij afvroeg welke plaat je bedoelde.quote:
Ik vind het weer niets, sorry.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon platen die enigszins lekker in het gehoor liggen in dit topic smijten. Kan geen kwaad, misschien ontdekken we een meesterwerkje
Oh, op die manier. Sorryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had het ook nog over Nick Drake en oude jazz, vandaar dat ik mij afvroeg welke plaat je bedoelde.
Peter Adams moet ik nog beter beluisteren, ondanks al je promotie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook niet na 2x luisteren
Iets minder snel in het topic smijten dus?
Zal ik Peter Adams posten voor je?
Werkelijk waarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Peter Adams moet ik nog beter beluisteren, ondanks al je promotie.![]()
Dus je mag best zijn beste nummer posten.
Vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie van Antony and the Johnsons? Ik vind het altijd te orchestraal en vind zijn stem irritant. Maar ik ben nu weer eens wat aan het luisteren en het is toch wel mooi. Vooral als het een beetje rustig blijft en niet dat overdreven gedoe.
Ohoh dat is vet. Ik ken Hercules and Love AFfair alleen van naamquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 't wel mooi. Maar je moet er wel voor in de stemming zijn.
Ik vind 'm eigenlijk op z'n best in combinatie met de opzwepende nummers van Hercules & Love Affair:
Briljant.
Sommige nummers zijn echt wonderschoon, maar ik luister zeer zelden een heel album.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie van Antony and the Johnsons? Ik vind het altijd te orchestraal en vind zijn stem irritant. Maar ik ben nu weer eens wat aan het luisteren en het is toch wel mooi. Vooral als het een beetje rustig blijft en niet dat overdreven gedoe.
Mijne ook. En ik ken nog wel wat moeders jaquote:
Mijn vriendin ook. Vorige keer dat hij dichtbij speelde (Gent) haar er heen gestuurd als verjaardagscadeau.quote:
Zonder jezelf?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook. Vorige keer dat hij dichtbij speelde (Gent) haar er heen gestuurd als verjaardagscadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |