SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:25 schreef Frey het volgende:
Dat had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef Frey het volgende:
Inderdaad. Ik denk erna, maar waarom zou ze ontslagen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat had ik ook
[..]
Inderdaad. Ik denk erna, maar waarom zou ze ontslagen zijn?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:36 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:38 schreef qwerty-nl het volgende:
Ze willen gewoon dat we haar als verdachte zien![]()
Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef Frey het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen.Denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat dacht ik ook 4 wekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:51 schreef vencodark het volgende:
Shit, ik dacht écht op het goede spoor te zitten!![]()
![]()
Wild guess: omdat ze seks heeft gehad met Noud?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat had ik ook
[..]
Inderdaad. Ik denk erna, maar waarom zou ze ontslagen zijn?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
staat er weer hoor !!quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:22 schreef fotostarter het volgende:
Hahahahaha, dat forum is ineens pleite op www.gtstfanclub.nl
#fail 2 tha fail!![]()
Die heeft er niks mee te maken denk ik.. of ze speelt het heel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:02 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Achter je vraag nog een T achter zettenZou inderdaad kunnen, maar dat wist die toch al?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:02 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wild guess: omdat ze seks heeft gehad met Noud?![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:21 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk dat dezelfde smileys er stonden als nina te pletter was gevallen
Misschien over een paar weken?![]()
![]()
Welnee, die gaat niet. helaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Misschien over een paar weken?![]()
![]()
Ik heb toch nog steeds het vermoeden. Zij is samen met Aysen en Mike nog in de race als het slachtoffer. En ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers Mike of Aysen laten overlijden, aangezien ze allebei nog een verhaallijn hebben.quote:
Nina heeft volgens mij geen drol meer te doen, alleen maar een beetje "GA WEG!!!" schreeuwen en janken dat Mike niets met Nola te maken mag hebben. De rol is klaar, finito, schluss. En daarnaast, als Marly niet alleen bekend wil komen te zijn als "Nina Sanders uit GTST", kan ze de serie beter nu verlaten. Als ze nog langer wacht gaat ze echt last krijgen van het Swiebertje-effect.
Ik ga dus nog steeds voor Nina als het slachtoffer![]()
![]()
Serieus ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb toch nog steeds het vermoeden. Zij is samen met Aysen en Mike nog in de race als het slachtoffer. En ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers Mike of Aysen laten overlijden, aangezien ze allebei nog een verhaallijn hebben.
Nina heeft volgens mij geen drol meer te doen, alleen maar een beetje "GA WEG!!!" schreeuwen en janken dat Mike niets met Nola te maken mag hebben. De rol is klaar, finito, schluss. En daarnaast, als Marly niet alleen bekend wil komen te zijn als "Nina Sanders uit GTST", kan ze de serie beter nu verlaten. Als ze nog langer wacht gaat ze echt last krijgen van het Swiebertje-effect.
Ik ga dus nog steeds voor Nina als het slachtoffer
Ik heb juist het idee dat Aysen geen fuck meer te doen heeft daar. Ze is alles kwijt.
Kan natuurlijk ook zijn, dat iedereen denkt dat het juist Nina niet is dat ze er wel uit gaat.
Zou mooi zijn natuurlijk. Zien we misschien een keer de echte Ludo weer![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb toch nog steeds het vermoeden. Zij is samen met Aysen en Mike nog in de race als het slachtoffer. En ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers Mike of Aysen laten overlijden, aangezien ze allebei nog een verhaallijn hebben.
Ik ga dus nog steeds voor Nina als het slachtofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat alleen al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
Zien we misschien een keer de echte Ludo weer![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef Frey het volgende:
[..]Dat maakt het nieuwe seizoen al goed. Hoe slecht het ook zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, het verhaal met de dood van Danny is nog niet geheel opgelost, en ze heeft zusje Nuran natuurlijk nog. Als Nuran ontdekt dat Rik is vreemdgegaan met die Femke heeft Aysen weer een mogelijkheid om dichter tot Nuran te komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Serieus ?
Ik heb juist het idee dat Aysen geen fuck meer te doen heeft daar. Ze is alles kwijt.Dat alleen al zouquote:Kan natuurlijk ook zijn, dat iedereen denkt dat het juist Nina niet is dat ze er wel uit gaat.
Zou mooi zijn natuurlijk. Zien we misschien een keer de echte Ludo weer![]()
![]()
zijn.
![]()
Snel veranderd voordat mensen denken dat we dezelfde persoon zijn.quote:![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef Frey het volgende:
[..]Dat is een zeer plausibele theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de uitkomst is dan inderdaad zeer aangenaam
![]()
![]()
Tja, ik wilde niet in de herhaling vallen, dat doen de schrijvers al genoegquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Snel veranderd voordat mensen denken dat we dezelfde persoon zijn.![]()
![]()
![]()
Wat waren ook alweer de namen van de filmpjes van volgende week?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Volgens mij deze:quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef Frey het volgende:
Wat waren ook alweer de namen van de filmpjes van volgende week?
- Gebroken hart
- Angstig ogenblik
- Maxime wordt wakker![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij deze:
- Gebroken hart
- Angstig ogenblik
- Maxime wordt wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: