Precies ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, zeker omdat we het er laatst ook al over hadden natuurlijk
[..]
Alsjeblieft niet zegStraks wordt de 5000ste aflevering een herhalingsoefening van de 4500ste
![]()
En Maxime de gasexplosie vervolgens níét overleeftquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies ja!![]()
Och als Nick/ Ronald dan ook nog even terugkomt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Maxime de gasexplosie vervolgens níét overleeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik was hier niet naar op zoek, maar kwam bij toeval op de onderstaande foto's: het afscheid van Elly de Graaf bij GTST
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Marcus kijkt naar de rokende puinhopen van de paardenstallen.
"Goh broer, ik wist niet dat er ook een barbecue zou zijn!"
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Vast wel. En ze is ineens 20 geworden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze maar gerecast wordt. Die Julia Batelaan was een regelrechte ramp als Amy
En gaat een relatie aan met Mike.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vast wel. En ze is ineens 20 geworden.
Vraag me af hoe oud Job nu zou zijn. Maar die zijn de schrijvers waarschijnlijk al lang vergeten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef PG18 het volgende:
[..]
En gaat een relatie aan met Mike.
Want leeftijden schijnen blijkbaar geen rol te spelen.![]()
Zoals Ferri Somogyi (Rik de Jong) geboren in 1973 en Toprak Yalçiner (Nuran Baydar) geboren in 1987.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hugo Metsers III
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Gast stop, you're killing mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je voor de gein eens naar dit filmpje kijken:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gast stop, you're killing me![]()
![]()
Eerst gespeeld door Teun Kuilboer (1982), later gespeeld door Daan Roelofs (ook 1982).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vraag me af hoe oud Job nu zou zijn. Maar die zijn de schrijvers waarschijnlijk al lang vergeten.
ik hoo het zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Wiet zou weer te snel zijn na haar comeback. Ik denk nog steeds dat Nina het slachtoffer is, dat komt het meest onverwacht van de karakters die nu nog over zijn.
Zou veel logischer zijn dan in 2010, toen Amy een jaar of 12 was en Sil, die hooguit een maand eerder geboren is, ca 18quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vast wel. En ze is ineens 20 geworden.
Sowieso best bizar dat Rik´s zoon slechts 12 jaar jonger is dan hijzelf... Beide Charlie´s komen trouwens ook uit 82. Volgens mij komt Cynthia Abma qua leeftijd het dichtst in de buurt, maar om de een of andere reden blijven de schrijvers Rik aan mensen koppelen die minstens 10 jaar jonger zijn in plaats van vrouwen van zijn eigen leeftijd. De ouwe snoeper.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef PG18 het volgende:
[..]
Eerst gespeeld door Teun Kuilboer (1982), later gespeeld door Daan Roelofs (ook 1982).
Dus Rik trouwt dus in feite met iemand die 5 jaar jonger is dan z'n eigen zoon.(voor zover die trouwerij doorgaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:25 schreef Frey het volgende:
Dat had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef Frey het volgende:
Inderdaad. Ik denk erna, maar waarom zou ze ontslagen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat had ik ook
[..]
Inderdaad. Ik denk erna, maar waarom zou ze ontslagen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |