Wat mij betreft is zij het slachtoffer, waarna Ludo op een geniale manier wraak neemtquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
'Ga weg!' 'Hou je mond!' 'Geef me geld!'
Meer tekst had ze niet echt
Yes, met een Maxime die doordraait en alles wat ze geflikt heeft opbiechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij betreft is zij het slachtoffer, waarna Ludo op een geniale manier wraak neemt![]()
Dat gaat mij net een tikkie te ver..quote:En daarna mogen ze gerust bedenken dat Nina in die kliniek verwisseld/gekloond/nagemaakt is door een evil dokter aldaar, en de échte Nina dus nog steeds in die kliniek zit
Ook als de "echte" Nina totaal anders is dan het huidige misbaksel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes, met een Maxime die doordraait en alles wat ze geflikt heeft opbiecht
[..]
Dat gaat mij net een tikkie te ver..
Week eerder is de aflevering al via de app te bekijken las ik op de GTST facebookquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef gtster het volgende:
Ach ik vind het reuze meevallen. Als je de spoilerberichten niet interessant vindt lees je er toch zo overheen? Zoveel werk is het nou ook weer niet om zo'n spoilerbericht te openen. 1 klik en klaar.
On topic:
Over twee weken zullen we waarschijnlijk wel weten wie het slachtoffer is. Dat weekend is GTST-Live en volgens mij kun je die zondag de aflevering van 2 september via de App al bekijken.
Ik denk overigens dat de saboteur pas na een paar maanden/half jaar bekend wordt. Die verhaallijn wordt tot vervelens toe uitgemolken.
Het zal mij ook niets verbazen als in de eerste aflevering het slachtoffer niet eens bekend wordt gemaakt, maar dat je grotendeels flashbacks te zien krijgt en iedereen individueel ziet landen, net als in de App. Dat we dan pas dinsdag 3 september het slachtoffer zien (op die manier kan er ook niets uitlekken na GTST-Live).
Maar we zullen zien... Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de spoilers, die zullen volgende week wel een keer bekend worden.
Dat zou wel fijn jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat speculaties omtrent de cliff best in een spoiler kunnen, omdat er ook te lezen wie er nog niet veilig geland zijn.
Wellicht handig om er boven te zetten dat het om speculaties gaat of bijv. over een eerder seizoen.
Als de actrice is kwestie tenminste kan acteren en meer dan één gezichtsuitdrukking heeft, prima. En het personage zelf moet ook weer normaal doen, en niet de verkapte psycho gaan uithangenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:39 schreef Hicham. het volgende:
Als Nina dood is dan zou het best kunnen dat ze die Amy terug brengen als een iets oudere tiener.
Aardige vrouw!quote:
quote:
Ik heb laatst ook 'Donder op!' en 'Ga alsjeblieft weg!' gehoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
'Ga weg!' 'Hou je mond!' 'Geef me geld!'
Meer tekst had ze niet echt
Zozo, ze was een keer zowaar beleefdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook 'Donder op!' en 'Ga alsjeblieft weg!' gehoord.
quote:
Door vrijwel iedereen, op een paar kwijlende tienermeisjes naquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heb het idee dat Rosa erger gemist word dan Danny. Wel door mij in ieder geval
Blijft een geniale scène jaquote:Dat stukje waarin ze gilt komt uit een geniale scène.
Daar stapt Ludo na zijn 'dood' voor het eerst weer zijn woonkamer binnen. Rosa ziet 'm niet en staat rustig iets op te ruimen. Begint Ludo ineens heel casual "Rosa, waar is mijn..." Waarop Rosa van schrik haast tegen het plafond springt.
Kolere zeg, ik zet het er toch ook onder? Dat doe ik éxpres zodat ieder die bij kans en wijle bezig blijven om aan te geven zich daaraan te storen deze niet aan hoeven klikken. Niet zo veeleisend zijn bitte bitte ja, hou het gewoon leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel weg uit deze topic als die nutteloze spoilers blijven komen
Het stond ook absoluut niet aangegeven, nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad irritant, ja.
Ja ik bedoel mijn god, het is goddomme komkommertijd en er wordt zelfs NU nog moeilijk gedaan over al dan niet achterlijke Rohan Gottschalk-opmerkingen of shops. Wát zouden die posts in de weg kunnen staan? De samenvatting of mening over de afgelopen aflevering? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
Ik snap het probleem ook niet hoor.
We zitten midden in de zomerstop. En het is inmiddels wel bekend op welke dag er weer springer veilig aan de grond komt.
Voor de rest speculeren we hier toch alleen maar. Of maken we grapjes, die de 1 wel leuk vindt en de ander niet. En wordt er gediscussieerd over verhaallijnen uit heden en verleden.
Wat voor belangrijk nieuws zou er dan alleen maar in de spoilers mogen..
Dat inderdaad. We kennen het principe van de app, dus dat kan het probleem niet zijn. Speculeren doet zo'n beetje iedere user die hier in het topic post. En de (Rohan)grapjes... Hoe vaak zal er een Rohan-grap zijn geweest deze zomerstop? Ik heb zo het idee dat dat op één hand te tellen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
Ik snap het probleem ook niet hoor.
We zitten midden in de zomerstop. En het is inmiddels wel bekend op welke dag er weer springer veilig aan de grond komt.
Voor de rest speculeren we hier toch alleen maar. Of maken we grapjes, die de 1 wel leuk vindt en de ander niet. En wordt er gediscussieerd over verhaallijnen uit heden en verleden.
Wat voor belangrijk nieuws zou er dan alleen maar in de spoilers mogen..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik bedoel mijn god, het is goddomme komkommertijd en er wordt zelfs NU nog moeilijk gedaan over al dan niet achterlijke Rohan Gottschalk-opmerkingen of shops. Wát zouden die posts in de weg kunnen staan? De samenvatting of mening over de afgelopen aflevering? Laat me niet lachen.
Precies!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik bedoel mijn god, het is goddomme komkommertijd en er wordt zelfs NU nog moeilijk gedaan over al dan niet achterlijke Rohan Gottschalk-opmerkingen of shops. Wát zouden die posts in de weg kunnen staan? De samenvatting of mening over de afgelopen aflevering? Laat me niet lachen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaad. We kennen het principe van de app, dus dat kan het probleem niet zijn. Speculeren doet zo'n beetje iedere user die hier in het topic post. En de (Rohan)grapjes... Hoe vaak zal er een Rohan-grap zijn geweest deze zomerstop? Ik heb zo het idee dat dat op één hand te tellen is.
En datgene wat er in de spoilertags staat, who cares? "Oh, dat is heel vervelend, vooral op mijn mobiel want dan klik ik het aan en dan is het allemaal bullshit." Allemaal heel erg leuk, maar als we het níét in spoilertags zetten komen er weer reacties als "Ja, ik moet zoveel scrollen." Dat moet ik ook zo vaak, en hoor je mij klagen?
ArnieAlberts zet zijn (geniale) Frits-grap in een spoilertag met daaronder de vermelding dat het niets maar dan ook niets met de Springlevend-app of iets in die richting te maken heeft, en alsnog wordt er geklaagd? Ik snap het niet. Of mogen hier in het vervolg geen grappen meer gemaakt worden, omdat het óf in een spoilertag staat, óf omdat men dan "teveel moet scrollen"? Naar mijn idee geven de grappige posts (zoals de grappen om de rentree van Marcus die Koosnaam en ik afgelopen zaterdag maakten) juist meer sjeu aan deze topicreeks. Dát zijn juist de elementen die deze topicreeks zo lekker laten lopen, en de elementen die missen in de live-topicreeks die nu al tot twee keer toe aan de beademing moest om er nog iets van te maken - waarna er opnieuw AED kon worden toegepast.
Ik kan nu al voorspellen dat vanaf komend weekend er heel wat spoilertags zullen verschijnen in deze reeks: als het goed is heeft Frey de nieuwe dvd-box dan in zijn bezit en deelt leuke/opvallende/spannende dingen uit het seizoen dan graag in dit topic. Om het kijkplezier voor anderen niet te bederven staan deze posts in spoilertags, aangegeven met "Seizoen (in dit geval) 9:". Ik mag toch hopen dat dit niet tegen het verkeerde been is bij sommige users hier, want het gaat tenslotte over GTST. En voor het geval dat er mensen zijn die zeggen: "Maar dat is niet het huidige GTST dus totaal niet boeiend!", dat is ieder zijn/haar eigen mening. Maar dit is de algehele topicreeks, waarin dus alles kan worden besproken. Heden, verleden, de (eventuele) toekomst, door users bedachte verhaallijnen, de grappige posts en nog veel meer. Het zal niet voor iedereen leuk zijn, maar that's live.
En voor degenen die geen zin hebben om bovenstaande tekst geheel te lezen, hier een quote die het zo ongeveer samenvat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |