Onwaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blowen in je eentje is saai
Hoeft niet perse, gewoon lekker stoned tv kijken ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blowen in je eentje is saai
Ik woon niet in mijn eentje hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, gewoon lekker stoned tv kijken ofzo
Dat snap ik, geen tv in je kamer dus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik woon niet in mijn eentje he
Nope ik kijk toch amper tvquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, geen tv in je kamer dus?
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?
Ik had beter verwacht vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?
Dan gebruik jij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Godver, wat is er zo erg aanquote:
Oke, dan val ik jou wel lastig :3quote:
Wat een Turkenzin weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Unscrewed het volgende:
Laat mij lekker mijn hormonen op gang komen :3
Ik besta dan ook uit 12 turken en 3 eenden.quote:
Ok, ik ga Borat kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik besta dan ook uit 12 turken en 3 eenden.
Dan ga ik naar maaten, yooooooooooquote:
Die rol is voor stuquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, dan val ik jou wel lastig :3
Ik mag wel zeggen dat je mooie dikke tetten hebtquote:
Jezusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik mag wel zeggen dat je mooie dikke tetten hebt
Ga seven kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Vriendin kan niet meer#foreveralone
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Hallon. Ik heb een vraag. Denken jullie dat ik ooit een junk zal worden?
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Als Stefan iets zei; hij is er zelf 1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom dan?
Ik dacht ik vraag het hier, want jullie weten waarschijnlijk het beste hoe ik over drugs denk en hoe ik het zou gebruiken. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat ik nooit een junk zal worden. Ten eerste wil ik er gewoon van kunnen genieten, dat betekent niet te vaak gebruiken. Ten tweede wil ik geen schade oplopen, niet vaak gebruiken dus. Ten derde zou ik frequent gebruik tijdverspilling vinden. En ten slotte zou ik het geld er niet eens voor over hebben.
Ik word nooit een junk meiner Meinung nach, amen.
Waarom ik dit wil weten doet er even niet toe.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Stefan iets zei; hij is er zelf 1.
Ik noem iemand die verslaafd is aan wiet sowieso geen junk, dan heb je het meestal over echte harddrugs en dat wil jij sowieso niet doen toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Met jouw definitie zijn mensen als snel een junk dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |