Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Hallon. Ik heb een vraag. Denken jullie dat ik ooit een junk zal worden?
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
Als Stefan iets zei; hij is er zelf 1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom dan?
Ik dacht ik vraag het hier, want jullie weten waarschijnlijk het beste hoe ik over drugs denk en hoe ik het zou gebruiken. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat ik nooit een junk zal worden. Ten eerste wil ik er gewoon van kunnen genieten, dat betekent niet te vaak gebruiken. Ten tweede wil ik geen schade oplopen, niet vaak gebruiken dus. Ten derde zou ik frequent gebruik tijdverspilling vinden. En ten slotte zou ik het geld er niet eens voor over hebben.
Ik word nooit een junk meiner Meinung nach, amen.
Waarom ik dit wil weten doet er even niet toe.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Stefan iets zei; hij is er zelf 1.
Ik noem iemand die verslaafd is aan wiet sowieso geen junk, dan heb je het meestal over echte harddrugs en dat wil jij sowieso niet doen toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Met jouw definitie zijn mensen als snel een junk dus
.
Ga ik echt niet aan beginnen neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik noem iemand die verslaafd is aan wiet sowieso geen junk, dan heb je het meestal over echte harddrugs en dat wil jij sowieso niet doen toch?
Onwaar, t is best lekker om dan ongestoord je eigen muziek te luisteren en te makenquote:
Je gaat me niet komen vertellen dat je nog steeds niet die jointje van paar dagen geleden hebt gesmooktquote:
Dan zeg ik niksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat me niet komen vertellen dat je nog steeds niet die jointje van paar dagen geleden hebt gesmookt
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben ze mur te pakken?
Vijf Nederlanders opgepakt op Sziget Festival http://nu.nl/algemeen/354(...)sziget-festival.html via @NUnl
Welke lipjes hebben we het nu over?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja supertof gepraat en gezellig gehad en uiteraard hebben de lipjes niet stilgezeten [ afbeelding ]
Whehehe die gewoon op mijn gezicht. Morgen wel weer werken om 7.00 trouwens en half uur geleden thuis van werkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke lipjes hebben we het nu over?
Ah oke nice iig, relatiemateriaal denk je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehehe die gewoon op mijn gezicht. Morgen wel weer werken om 7.00 trouwens en half uur geleden thuis van werk
Als ik het vergelijk met mijn ex sowieso nu al. Al hoef ik voorlopig niet perse een labeltje te hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke nice iig, relatiemateriaal denk je?
Dat snap ik, gewoon ervan genieten, hoop dat het wat wordquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mijn ex sowieso nu al. Al hoef ik voorlopig niet perse een labeltje te hebben.
Thnxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, gewoon ervan genieten, hoop dat het wat word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |