Ga ik echt niet aan beginnen neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik noem iemand die verslaafd is aan wiet sowieso geen junk, dan heb je het meestal over echte harddrugs en dat wil jij sowieso niet doen toch?
Onwaar, t is best lekker om dan ongestoord je eigen muziek te luisteren en te makenquote:
Je gaat me niet komen vertellen dat je nog steeds niet die jointje van paar dagen geleden hebt gesmooktquote:
Dan zeg ik niksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat me niet komen vertellen dat je nog steeds niet die jointje van paar dagen geleden hebt gesmookt
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben ze mur te pakken?
Vijf Nederlanders opgepakt op Sziget Festival http://nu.nl/algemeen/354(...)sziget-festival.html via @NUnl
Welke lipjes hebben we het nu over?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja supertof gepraat en gezellig gehad en uiteraard hebben de lipjes niet stilgezeten [ afbeelding ]
Whehehe die gewoon op mijn gezicht. Morgen wel weer werken om 7.00 trouwens en half uur geleden thuis van werkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke lipjes hebben we het nu over?
Ah oke nice iig, relatiemateriaal denk je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehehe die gewoon op mijn gezicht. Morgen wel weer werken om 7.00 trouwens en half uur geleden thuis van werk
Als ik het vergelijk met mijn ex sowieso nu al. Al hoef ik voorlopig niet perse een labeltje te hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke nice iig, relatiemateriaal denk je?
Dat snap ik, gewoon ervan genieten, hoop dat het wat wordquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mijn ex sowieso nu al. Al hoef ik voorlopig niet perse een labeltje te hebben.
Thnxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, gewoon ervan genieten, hoop dat het wat word
ripquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn god daar zat veel wieet in
Als ik later ooit iemand vermoord (of daarvan beschuldigt word) zou ik wel graag een advocaat willenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Wow deze psycho in de film had eigenlijk gelijk.
Advocaten zijn eigenlijk walgelijke egoistische mensen. Willen alleen groot geld verdienen dmv mensen vrijuit laten spreken. MAAR die mensen zijn moordenaars verkrachters etc en zo'n iemand zet ze gewoon weer terug.
Mensen die rechten studerenadvocaten
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik later ooit iemand vermoord (of daarvan beschuldigt word) zou ik wel graag een advocaat willen
Dat is logisch als je een moord pleegtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik later ooit iemand vermoord (of daarvan beschuldigt word) zou ik wel graag een advocaat willen
Niet typisch nadoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn pa is 60 geworden.
Einde bericht.
Thnx, maar typischquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet typisch nadoen.
Gefeliciteerd
Advocaten liegen doorgaans niet, ze komen natuurlijk alleen met verklaringen/bewijs dat hun client helpt. Zonder advocaten voor moordenaars etc bestond ons rechtsysteem niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is logisch als je een moord pleegt. Maar als we er vanuit gaan dat niemand hier zoiets ergs zou doen (hooguit drugshandel) dan zijn advocaten toch vreselijke mensen? Liegen voor hun eigen geld? En dat hun hele leven?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn pa is 60 geworden.
Einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |