quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat de aids hem eindelijk fataal is geworden.
Afwegen: hoe vaak zuip je je al naar de tering en hoe vaak chill je lekker op de bank met een J?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef ROADRUNN3R het volgende:
dillemma: me vanavond de tering zuipen of gewoon lekker op de bank chillen met een dikke J
Een van de twee met vrienden? Dan voor die gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef ROADRUNN3R het volgende:
dillemma: me vanavond de tering zuipen of gewoon lekker op de bank chillen met een dikke J
kijk, dat is nou inderdaad een vrij interessante gedachtengang cq. inlevingsvermogen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Afwegen: hoe vaak zuip je je al naar de tering en hoe vaak chill je lekker op de bank met een J?
Welke doe je vaker?
En welke van de 2 krijg je nog het vaakst de kans toe?
Ik krijg het vaakst de kans om lekker te chillen met een dikke J, dus als de kans zich dan eens voor doet om me naar de tering te zuipen, dan kies ik wel eens daar voor.
at your servicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:39 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
kijk, dat is nou inderdaad een vrij interessante gedachtengang cq. inlevingsvermogen!
vanaf woensdag hang ik weer 5 dagen rond op Pukkelpop dus dat is al 5 dagen keihard zuipen.
mja, blowen doe ik dan ook
ja tis allebei met vrienden. Ik blow sowieso eigenlijk nooit alleen... Vind ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een van de twee met vrienden? Dan voor die gaan.
zekersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
at your service
Stoners begrijpen elkaar ja tchoggg
Fijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
zekers![]()
ik heb een kei-grote lading snoep gekocht vanmiddag, dus lekker stonen straks
haha, gezelligquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fijn
Ik ga nu een voetbalwedstrijd kijkenPEC - Heracles, straks ga ik dit nog waarderen ook...
Live stream op de laptop/pc monitorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
haha, gezelliglive in het stadion of op tv?
veel plezierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:22 schreef Studeur het volgende:
Kratje euroshopper bier gehaald, voor 5 euro genoeg indrink voor 3 personen
koud echt prima te zuipen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
EN LEKKER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
zekers![]()
ik heb een kei-grote lading snoep gekocht vanmiddag, dus lekker stonen straks
Dat bier heb ik dus nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:22 schreef Studeur het volgende:
Kratje euroshopper bier gehaald, voor 5 euro genoeg indrink voor 3 personen
mijne is gefixt, ben alleen nog te lui om me in te schrijvenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
koud echt prima te zuipen inderdaad.
kreeg vandaag trouwens toch nog een bericht dat ik m'n blackboard ww over 3 dagen verloopt :p
Ja sorry maaar ik werd uitgenodigd voor een chill bij iemand die terug is van vakantie en die ik nog niet gezien hebt. Maar maandagavond ja? Je mag ook alvast roken hoor die joints, haal ik wel nieuwe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog een dag extra wachten
Blowen in je eentje is saaiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja sorry maaar ik werd uitgenodigd voor een chill bij iemand die terug is van vakantie en die ik nog niet gezien hebt. Maar maandagavond ja? Je mag ook alvast roken hoor die joints, haal ik wel nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |