Onwaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blowen in je eentje is saai
Hoeft niet perse, gewoon lekker stoned tv kijken ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blowen in je eentje is saai
Ik woon niet in mijn eentje hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, gewoon lekker stoned tv kijken ofzo
Dat snap ik, geen tv in je kamer dus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik woon niet in mijn eentje he
Nope ik kijk toch amper tvquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, geen tv in je kamer dus?
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?
Ik had beter verwacht vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je gaat Stu gebruiken als oefenpaal ja?
Dan gebruik jij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Godver, wat is er zo erg aanquote:
Oke, dan val ik jou wel lastig :3quote:
Wat een Turkenzin weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Unscrewed het volgende:
Laat mij lekker mijn hormonen op gang komen :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |