Eensch!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef Nikmans het volgende:
Onterechte klacht
Vrouwen van die leeftijd![]()
![]()
tja de goede oude dos tijd idd...zonder 80 windows 3.11 meldingen en .dll foutenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dusVeel te ingewikkeld al die moderne zut. Mijn hersens kunnen dat allemaal niet meer bevatten op mijn leeftijd. Ik wil nog steeds dir/p doen, maar dat kan niet op een smartphone.
WCPot foeiquote:
Ach ja dat weet de jeugd van tegenwoordig dan weer nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja de goede oude dos tijd idd...zonder 80 windows 3.11 meldingen en .dll fouten
Jij hebt een smartphone?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dusVeel te ingewikkeld al die moderne zut. Mijn hersens kunnen dat allemaal niet meer bevatten op mijn leeftijd. Ik wil nog steeds dir/p doen, maar dat kan niet op een smartphone.
Nee ik heb er geen. Maar ik weet wel dat het niet kan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een smartphone?:o
Ik doe het nog met zo'n grijs draaischijfding.
idd...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
WCPot foei
[..]
Ach ja dat weet de jeugd van tegenwoordig dan weer niet
Ze weten niet wat ze gemist hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd........ik weet nog goed mijn eerste escom computer, van dat merk dus, 6 maanden later bestond die zaak niet meer
![]()
Ja zeg, ik ga niet alles vertellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja ik weet dat je geen kind meer bent hoor, zo bedoel ik het ook niet....maar je hebt wel een vriendin dan, omdat je zegt dat je altijd aan het werk ben ?
Als je wil kan je nog een banner krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze gemist hebbenOpgegroeid met computers, right, vroeger had je niet eens computers, wij "ouderen" zijn pas echt opgegroeid met computers.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als je wil kan je nog een banner krijgen->>>>>>>> https://picasaweb.google.(...)#5737589226201624738
hahahahaha topgeheim hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga niet alles vertellen.
yep....klopt.... http://www.google.nl/sear(...)omotion%3B1024%3B768quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat hoeft nou ook weer niet. Je had ook nog Tulip computers vroeger.
mijn tweede computer die ik kocht: http://parksjtad.transiti(...)-van-oude-computers/quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat hoeft nou ook weer niet. Je had ook nog Tulip computers vroeger.
Ik weet het niet eens meer. Ik weet wel dat we op het werk toen een nieuwe server kregen met een HDD van wel 2GBquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
mijn tweede computer die ik kocht: http://parksjtad.transiti(...)-van-oude-computers/
Is dat meisje van je avatar nou dezelfde als uit dit filmpje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ja zeg, ik ga niet alles vertellen.
hahahah oke.....met 10000 draadjes aan elkaar vastgeknoopt, net zoals op dit moment nog steeds zo is bij de technische kant van de INGquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Ik weet wel dat we op het werk toen een nieuwe server kregen met een HDD van wel 2GBdat was toen echt heel veel.
Zoiets ja, stond in een grote kast, zag er niet uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahah oke.....met 10000 draadjes aan elkaar vastgeknoopt, net zoals op dit moment nog steeds zo is bij de technische kant van de ING
tja idd....mijn grootmoeder heeft ook laatst nog een tablet gekregen, zelfs die kon daar nog wel aardig mee omgaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets ja, stond in een grote kast, zag er niet uitMaar goed, dat weten de jongeren dus allemaal niet, die zitten alleen maar met hun vinger op een touchscreen te duwen.
Mijn moeder heeft gewoon een pc, die doet wat spelletjes en foto's opzoeken en zo. Mail lukt nog net geloof ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja idd....mijn grootmoeder heeft ook laatst nog een tablet gekregen, zelfs die kon daar nog wel aardig mee omgaan
mijn moeder heeft een laptop, en die kan er mee mailen en foto's bekijken...maar je ziet altijd aan haar, dat het haar ding niet is xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gewoon een pc, die doet wat spelletjes en foto's opzoeken en zo. Mail lukt nog net geloof ik.
Nee die zijn er dan weer net niet mee opgegroeid, die hebben het op latere leeftijd moeten leren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een laptop, en die kan er mee mailen en foto's bekijken...maar je ziet altijd aan haar, dat het haar ding niet is xD
daarom....maar beetje bij beetje zijn ze toch nieuwsgierig en bang achter te lopen, dus dan zie je al meteen dat ze er af en toe toch nog voor willen gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zijn er dan weer net niet mee opgegroeid, die hebben het op latere leeftijd moeten leren.
En ook wel leuk denk ik, zoals spelletjes doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
daarom....maar beetje bij beetje zijn ze toch nieuwsgierig en bang achter te lopen, dus dan zie je al meteen dat ze er af en toe toch nog voor willen gaan
Nou ik zie mijn moeder echt geen spellen spelen, zij is net als haar vader, geen interesse in spelletjes te spelen...dus dan speel ik maar wat spellen om het spelniveau in de familie hoog te houden xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook wel leuk denk ik, zoals spelletjes doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |