Soms denk ik erover om de Harddisk Getuigen op te richten. Van deur tot deur gaan en iedereen net zo lang lastig vallen tot ze fatsoenlijke backups maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Was op zoek voor iemand die een gecrashte HDD had. Nee dus. Heb 'm maar iExplorer van Macroplant ofzo geadviseerd.
Graag, dat scheelt een hoop gezeik bij mij in de winkelquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Soms denk ik erover om de Harddisk Getuigen op te richten. Van deur tot deur gaan en iedereen net zo lang lastig vallen tot ze fatsoenlijke backups maken.
Als je nou in plaats van die gold-plated HDMI-kabel van ¤ 80 een externe harddisk aan je klanten probeert te slijten zou het al wat helpenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Graag, dat scheelt een hoop gezeik bij mij in de winkel
lol nee zo ernstig is hier nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je nou in plaats van die gold-plated HDMI-kabel van ¤ 80 een externe harddisk aan je klanten probeert te slijten zou het al wat helpen.
In welke map staan ze? Klinkt als dingen die Windows er heeft neergezet. Heb ook eens iets soortgelijks gehad, Windows vond het nodig om tijdelijke bestanden van een update niet op zijn eigen schijf maar op m'n OS X partitie te zettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik in Finder kijk, staan er allemaal van die technische bestanden en mappen in, zoals autorun, BOOT.BAL, BOOT, Bootfont.bin, cmldr, Install en msdwnld.tmp. Dat maakt het allemaal wat onoverzichtelijk. Als ik een nieuwe map aanmaak ('Technische bestanden en mappen' ofzo) en ze daar allemaal naartoe verplaats, levert dat dan problemen op of maakt dat niet uit?
Ze staan onder 'Documenten'. Van mij hoeven ze niet weg hoor, maar als ze in een submap kunnen helpt dat en heel stuk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In welke map staan ze? Klinkt als dingen die Windows er heeft neergezet. Heb ook eens iets soortgelijks gehad, Windows vond het nodig om tijdelijke bestanden van een update niet op zijn eigen schijf maar op m'n OS X partitie te zetten.
Maar aangezien ik niet precies weet wat deze bestanden doen kan ik niet met zekerheid zeggen dat ze weg kunnen.
Waarom iets veranderen als het niet echt in de weg staat? Check even hoeveel mb het inneemt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik in Finder kijk, staan er allemaal van die technische bestanden en mappen in, zoals autorun, BOOT.BAL, BOOT, Bootfont.bin, cmldr, Install en msdwnld.tmp. Dat maakt het allemaal wat onoverzichtelijk. Als ik een nieuwe map aanmaak ('Technische bestanden en mappen' ofzo) en ze daar allemaal naartoe verplaats, levert dat dan problemen op of maakt dat niet uit?
Ik heb iets van vijftien mappen en daar staan ze tussen. Het maakt het onoverzichtelijk; ik moet steeds tussen die bestanden zoeken om mijn mappen te vinden. Dat het ruimte in beslag neemt, is het probleem niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom iets veranderen als het niet echt in de weg staat? [...]
Je RAM-geheugen is defect. Haal er eens één reepje uit (mocht reepje A eruit hetzelfde resultaat geven, dan reepje A er weer in en reepje B eruit).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
Macbook Pro geeft 3 piepjes bij het opstarten.
http://support.apple.com/kb/HT1547 zegt "No good banks"what to do? Iemand dit wel eens gehad?
Hmm moet ik even een handleiding zoeken straks hoe dat moet. Had hem open net, heleboel schroefjes verder zat het geheugen nog vast maar durfde het niet los te te maken (zat nog vrij vast). Zal straks even doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je RAM-geheugen is defect. Haal er eens één reepje uit (mocht reepje A eruit hetzelfde resultaat geven, dan reepje A er weer in en reepje B eruit).
Welke MacBook Pro gaat het hier om? Ik vermoed niet de unibody (2008+) of wel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmm moet ik even een handleiding zoeken straks hoe dat moet. Had hem open net, heleboel schroefjes verder zat het geheugen nog vast maar durfde het niet los te te maken (zat nog vrij vast). Zal straks even doen.
2011quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welke MacBook Pro gaat het hier om? Ik vermoed niet de unibody (2008+) of wel?
Ze hebben hun kans ook echt gemist met de iPod nano v6, vind ik zelf. Als daar bluetooth in had gezeten zodat draadloze headset/koppelen met iPhone mogelijk was, had je eigenlijk al een iWatch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
LG-topman bevestigt komst tablet en smartwatch
Er gaan geruchten dat Apple met een iWatch komt, en direct moet de rest meekomen.
Mwah, wat voor voordelen had het koppelen met de iPhone dan gehad? Ik denk dat het sowieso iets wordt waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten, zo'n iWatch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ze hebben hun kans ook echt gemist met de iPod nano v6, vind ik zelf. Als daar bluetooth in had gezeten zodat draadloze headset/koppelen met iPhone mogelijk was, had je eigenlijk al een iWatch.
Notificaties doorsturen naar dat horloge, in dat geval, wat zo ongeveer het doel is van een smartwatch zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mwah, wat voor voordelen had het koppelen met de iPhone dan gehad? Ik denk dat het sowieso iets wordt waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten, zo'n iWatch.
Never forgetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
Er gaan geruchten dat Apple met een iWatch komt, en direct moet de rest meekomen.
Ik zie er zelf niet echt het nut van in. Mja, het zal vast een hype worden waar ik uiteindelijk misschien ook nog wel eens aan mee ga doen ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Notificaties doorsturen naar dat horloge, in dat geval, wat zo ongeveer het doel is van een smartwatch zoals ik het begrijp.
Precies. Vergeet niet hoe de massa tegenover de iPhone of iPad stond toen ze aanvankelijk werden geīntroduceerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er zelf niet echt het nut van in. Mja, het zal vast een hype worden waar ik uiteindelijk misschien ook nog wel eens aan mee ga doen ook.
De iPhone werd volgens mij erg goed ontvangen. Over de iPad heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Precies. Vergeet niet hoe de massa tegenover de iPhone of iPad stond toen ze aanvankelijk werden geīntroduceerd
Sony heeft hem al wat langer. Loopt Apple Sony achterna?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
Apple heeft nog niets laten zien, dus nog niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sony heeft hem al wat langer. Loopt Apple Sony achterna?
Misschien doen ze Sony wel na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple heeft nog niets laten zien, dus nog niet.
Het gaat er meer omdat dat er geruchten zijn dat Apple met een iWatch komt en dus de concurrentie er ook maar snel een moet gaan maken. "Apple heeft het of gaat het maken, dus moeten wij het ook hebben."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |