abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130126832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan standaard zijn, men moet mij dat natuurlijk wel melden. Ik weet natuurlijk niet wat standaard is.. Nieuwe voorwaarden is geen probleem hoor, daar heb ik namelijk voor getekend; nieuwe abonnementen, nieuwe prijzen, nieuwe voorwaarden, etc. Maar waar ik voor getekend heb is niet wat gefactureerd word. En dat kan natuurlijk niet.

Maar goed, genoeg offtopic ;).
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met het T-Mobile abo van mijn moeder. Heb ik via internet verlengd; abo i.c.m. een S3 zou uitkomen op 31,75 per maand, bij de contractbevestiging bleek een week later 39 euro te staan :')
Meteen gebeld natuurlijk, uiteindelijk heb ik er nog 34 euro van kunnen maken, ze hadden een aantal kortingen niet meegerekend of zo.

Dat mag best zijn, maar de uiteindelijke prijs is nog steeds niet dezelfde prijs als die waarmee ik op hun webshop akkoord ben gegaan. Mijn fout hierbij is dan dat ik het snel-snel via de iPad heb gedaan én geen screenshot heb gemaakt. Als ik dat had gedaan hadden zij geen poot om op te staan...

Nu heb ik het sowieso al niet hoog op met T-Mobile; had mijn ouders liever naar Vodafone zien gaan maar ach.
pi_130126882
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met het T-Mobile abo van mijn moeder. Heb ik via internet verlengd; abo i.c.m. een S3 zou uitkomen op 31,75 per maand, bij de contractbevestiging bleek een week later 39 euro te staan :')

Meteen gebeld natuurlijk, uiteindelijk heb ik er nog 34 euro van kunnen maken, ze hadden een aantal kortingen niet meegerekend of zo.

Dat mag best zijn, maar de uiteindelijke prijs is nog steeds niet dezelfde prijs waarmee ik op hun webshop akkoord ben gegaan. Mijn fout hierbij is dan dat ik het snel-snel via de iPad heb gedaan én geen screenshot heb gemaakt. Als ik dat had gedaan hadden zij geen poot om op te staan...
Ik heb de getekende contracten aan hun laten zien: ja jammer, de factuur klopt :'). Ben nu al wekenlang met ze aan de gang, schiet niet op. Ga nu naar geschillencommissie. Doe ik liever niet, zoveel gedoe, maar kan niet anders.
pi_130126955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb de getekende contracten aan hun laten zien: ja jammer, de factuur klopt :'). Ben nu al wekenlang met ze aan de gang, schiet niet op. Ga nu naar geschillencommissie. Doe ik liever niet, zoveel gedoe, maar kan niet anders.
Damn, dus zelfs al hèb je expliciet bewijs verwerpen ze dat alsnog? Dat is echt laag :{

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, al is het alleen maar uit principe ^O^ Ik gun zo'n kutbedrijf echt niet meer dan waar ik voor heb getekend, abonnementen zijn al overpriced genoeg.

EDIT
Damn :D _O- :')

pi_130127226
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Damn, dus zelfs al hèb je expliciet bewijs verwerpen ze dat alsnog? Dat is echt laag :{

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, al is het alleen maar uit principe ^O^ Ik gun zo'n kutbedrijf echt niet meer dan waar ik voor heb getekend, abonnementen zijn al overpriced genoeg.

EDIT
Damn :D _O- :')

[ afbeelding ]
Google aan het werk.
pi_130127241
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:45 schreef Dimens het volgende:

[..]

Google aan het werk.
Jep, dat doen ze wel snel zeg :P
pi_130127280
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan standaard zijn, men moet mij dat natuurlijk wel melden. Ik weet natuurlijk niet wat standaard is.. Nieuwe voorwaarden is geen probleem hoor, daar heb ik namelijk voor getekend; nieuwe abonnementen, nieuwe prijzen, nieuwe voorwaarden, etc. Maar waar ik voor getekend heb is niet wat gefactureerd word. En dat kan natuurlijk niet.

Maar goed, genoeg offtopic ;).
T-mobile is net zo erg. Ook via tussenpersoon zakelijk afgesloten. Gevraagd of ik 3 maanden gratis (Actie T-mobile) zou krijgen. Ja, dat was zo. Vervolgens abbo wel gewoon gefactureerd. T-mobile gebeld, joh, dat klopt niet. Vaag verhaal dat de tussenpersoon geen vinkje had gezet (uh, dat kan ik niet doen, dat doet hij, wat heb ik daar mee te maken?!) en dat ik dus ondanks dat de actie wel liep en ik onder de voorwaarden viel ik geen korting kreeg. T-mobile zaak ingelopen. Zelfde verhaal, we doen niets, ookal weten we van die actie af en valt u onder de voorwaarden. :? :{w

Tussenpersoon heeft mij uiteindelijk die 3 maanden abbo gestort en ging het uitvechten met T-mobile. Achterlijkheid ten top. Binnenkort loopt het abbo af, ik ga naar een ander.

quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef Iwanius het volgende:
Om het even: Zijn hier al lieden die de intentie en het geld hebben om de nieuwe MacPro te gaan aanschaffen als deze beschikbaar komt? Je weet wel,die 'prullenbak' :s)
Partner wil hem hebben, maar ik vind het overkill als je niet rendered of programmeerd.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:46 #157
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_130129708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef kahlie het volgende:

[..]

T-mobile is net zo erg. Ook via tussenpersoon zakelijk afgesloten. Gevraagd of ik 3 maanden gratis (Actie T-mobile) zou krijgen. Ja, dat was zo. Vervolgens abbo wel gewoon gefactureerd. T-mobile gebeld, joh, dat klopt niet. Vaag verhaal dat de tussenpersoon geen vinkje had gezet (uh, dat kan ik niet doen, dat doet hij, wat heb ik daar mee te maken?!) en dat ik dus ondanks dat de actie wel liep en ik onder de voorwaarden viel ik geen korting kreeg. T-mobile zaak ingelopen. Zelfde verhaal, we doen niets, ookal weten we van die actie af en valt u onder de voorwaarden. :? :{w

Tussenpersoon heeft mij uiteindelijk die 3 maanden abbo gestort en ging het uitvechten met T-mobile. Achterlijkheid ten top. Binnenkort loopt het abbo af, ik ga naar een ander.
Ik zou vooral een andere tussenpersoon zoeken, eentje die wel in staat is de juiste vinkjes te zetten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_130131493
Een algemene vraag tussendoor:

Heeft iemand ervaring met het installeren van een virtual pc versie (welke doet er even niet toe) op een PPC Mac van weleer en het installeren vervolgens van Windows XP.

De vraag is of het echt zo vreselijk log is om sowieso Windows erop te draaien i.v.g.met Paralells o.i.d.
Of valt het wel mee voor het welkende surf & mail gedrag.
pi_130133007
Ik heb sinds de beta's van iOS 7 al flink gezeik met het syncen van muziek, zowel met als zonder iTunes Match. Bij beide opties last van duplicates, afspeellijsten die niet volledig zijn in iTunes Match, een afspeellijst die ik in z'n volledigheid heb gedownload naar m'n iPhone via iTunes Match, kijk je later via de afspeellijst, moet ik volgens de app weer alle muziek downloaden, terwijl het ook gewoon bij Artiesten staat en dus gewoon op m'n iPhone staat. En meer van dit soort rotzooi.

Nu iTunes Match uitgezet op m'n iPhone, op m'n Macbook een afspeellijst genaamd 'Lokaal' gemaakt, die in z'n volledigheid syncen, sluit m'n iPhone voor de tweede keer aan op Macbook, gaat ie voor de tweede keer de hele afspeellijst syncen, weer alles dubbel :')

edit: Nog leuker, de iPhone geeft aan dat er 2,8 GB muziek op staat, maar in het overzichtsscherm van iTunes staat dat er maar 570 MB gebruik wordt. Dafuq?
pi_130133025
iTunes Match heeft voor m'n gevoel nooit echt lekker gewerkt trouwens. Het is alleen zo verdomde handig nu ik 2 Macs heb.
pi_130135985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik zou vooral een andere tussenpersoon zoeken, eentje die wel in staat is de juiste vinkjes te zetten.
De vraag is of dat het waar was dat zij die vinken niet hadden gezet. Tussenpersoon zwoor namelijk dat zij die niet hadden. Alsnog blijft het raar dat als je een actie hebt lopen je weigert die toe te passen, lekker klantvriendelijk maar niet heus.

quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag tussendoor:

Heeft iemand ervaring met het installeren van een virtual pc versie (welke doet er even niet toe) op een PPC Mac van weleer en het installeren vervolgens van Windows XP.

De vraag is of het echt zo vreselijk log is om sowieso Windows erop te draaien i.v.g.met Paralells o.i.d.
Of valt het wel mee voor het welkende surf & mail gedrag.
Niet een PPC Mac en VMware Fusion i.c.m. Windows XP, dus geen Paralells. Was een Macbook 13inch uit... 2008, was in ieder geval al Intel. Draaide goed waar ik het voor nodig had en dat was wel wat heftiger werk (grafisch spul) en ik kon nog prima heen en weer switchen.

Vraag is alleen waarom je Windows wil draaien voor enkel surf & mail?
  Redactie Games zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:22:52 #162
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_130164218
Apple inruilprogramma USB Poweradapters nu ook voor Nederland blijkbaar..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_130169904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef kahlie het volgende:

Vraag is alleen waarom je Windows wil draaien voor enkel surf & mail?
Sommige programma's die draaien beter in een Windows omgeving of zijn alleen daarin te verkrijgen.
Dus moet ik soms even Windows aanzetten. Ik kan het op mijn andere computers doen (Windows/Mac) maar de oude PPC daar zit ik het liefst achter,gewoon gevoelsmatig. Dus ja, ik kies de moeilijkste weg in deze,maar dat is niet anders.
pi_130195643
Als ik een iPhone heb met daarop foto's gesynchroniseerd van een Mac, maar de Mac is gecrasht. Hoe krijg ik die foto's van m'n iPhone naar m'n Mac? Heb al zitten googlen maar kwam er niet echt uit of dergelijke programma's ook gesyncte foto's overzetten. BVD :)
pi_130200480
quote:
Ja ik weet hoe je foto's die genomen zijn met de iPhone moet overzetten naar een computer, het gaat in dit geval om foto's die via een computer op een iPhone zijn gezet. Deze zijn niet zomaar met Fotolader of iPhoto over te zetten!
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:50:31 #167
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_130202660
Een van de vele tools die je toegang geven tot het bestandssysteem van je iPhone waarschijnlijk. Maar los daarvan: heb je ze echt nergens anders? Want de versies die naar een iPhone gekopieerd worden zijn flink teruggeschroefd in resolutie.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:07:46 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130203327
Ik gebruik Type2Phone (om dus met het toetsenbord van mijn iMac berichten te typen op mijn iPhone) maar ik ben onlangs gewisseld van iPhone. Als ik verbinding wil maken staat ook mijn oude iPhone nog in het dropdownmenu. Hoe krijg ik die oude eruit?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_130203614
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik gebruik Type2Phone (om dus met het toetsenbord van mijn iMac berichten te typen op mijn iPhone) maar ik ben onlangs gewisseld van iPhone. Als ik verbinding wil maken staat ook mijn oude iPhone nog in het dropdownmenu. Hoe krijg ik die oude eruit?
De .plist verwijderen denk ik
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:16:51 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130203770
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

De .plist verwijderen denk ik
Waar vind ik dat bestand?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:25:54 #171
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130204127
Wat is het handigste en simpelste programma om een iPod op een computer te uploaden (in plaats van andersom dus)?
pi_130205056
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is het handigste en simpelste programma om een iPod op een computer te uploaden (in plaats van andersom dus)?
Just a click away.
pi_130205081
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar vind ik dat bestand?
AppCleaner downloaden, dan Type2Phone aanvinken, search, en dan de .plist bestandjes eruit gooien
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:57:15 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130205203
quote:
Ik vraag toch om een mening over de kwaliteit van die programma's, niet of daar programma's voor zijn?
pi_130205208
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een van de vele tools die je toegang geven tot het bestandssysteem van je iPhone waarschijnlijk. Maar los daarvan: heb je ze echt nergens anders? Want de versies die naar een iPhone gekopieerd worden zijn flink teruggeschroefd in resolutie.
Was op zoek voor iemand die een gecrashte HDD had. Nee dus. Heb 'm maar iExplorer van Macroplant ofzo geadviseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')