Want smartwatches bestaan nog niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
LG-topman bevestigt komst tablet en smartwatch
Er gaan geruchten dat Apple met een iWatch komt, en direct moet de rest meekomen.
Het valt gewoon op dat, nu het gerucht gaat dat Apple met een smartwatch komt, direct de rest er ook een gaat maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Want smartwatches bestaan nog niet? :
Nee gewoon nee. Dan kan je ook zeggen dat Apple de anderen nadoet want smartwatches bestaan al lang...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat, nu het gerucht gaat dat Apple met een smartwatch komt, direct de rest er ook een gaat maken.
Coolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met een USB hubje kan je meerdere USB apparaten aansluiten.
Jawel hoor. Net zoals de tablet en smartphone allang bestonden voor de iPhone en iPad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Want smartwatches bestaan nog niet?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:10 schreef J.Appleseed het volgende:
On a positive note: ik ben verrast door de voorlopige leaks van de 'gouden' iPhone. Had iets bling-bling verwacht, maar de champagnekleur ziet er erg klasse uit.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een iPhone 5 met een invisibleshield of zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijf ik vreemd vinden.
Ah ja, nu je het zegt. Dat zou ook verklaren waarom de gehele achterkant zo glimt terwijl het normaal mat is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is gewoon een iPhone 5 met een invisibleshield of zo
Het font op de 'gouden' iPhone is ook dunner, mogelijk omdat de 5S standaard met iOS 7 komt.
Ik vind de onder- en bovenplaatjes ook veel grijzer dan normaal. Ziet er heel vreemd uit. Maar mij dunkt dat dat allemaal het gevolg is van zo'n shieldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt. Dat zou ook verklaren waarom de gehele achterkant zo glimt terwijl het normaal mat is.
Anders zat er ook niet zo'n glans omheenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind de onder- en bovenplaatjes ook veel grijzer dan normaal. Ziet er heel vreemd uit. Maar mij dunkt dat dat allemaal het gevolg is van zo'n shield
Het is toch glas? Die glans zou best wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Anders zat er ook niet zo'n glans omheen
1. Denk het wel, zou niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik wil dus een iMac gaan kopen. Ik had dus nog een paar vragen:
- Gaat er in dit najaar een update komen? Haswell-processoren?
- Zijn er winkels buiten Apple en A-mac. Waar je een iMac met fusion drive kan kopen?
Kun je bij Mycom dan ook fusion drive nemen? Kan het niet op hun site vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
1. Denk het wel, zou niet weten waarom niet
2. Je hebt verschillende Apple Resellers, zoals IVIZI (raad ik je persoonlijk af; bagger service), MyCom (raad ik je persoonlijk aan; super service), A-mac (raad ik je persoonlijk aan; super service), Media Markt (niet echt een uitgesproken mening over) en ik zal er vast nog wel wat vergeten.
Kennelijk naar beneden afgerond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:10 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
ik was echt net op tijd met het pakken van m'n lader maar wel een bijzondere batterij die op 0% nog functioneert
Zou niet weten waarom niet. Je kunt voor de zekerheid eens de winkel binnenlopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Kun je bij Mycom dan ook fusion drive nemen? Kan het niet op hun site vinden.
Ik keek op de site van hun zelf en daar zag ik alleen de "standaard" modellen staan. Maar ik ga voor de zekerheid dan toch maar even contact opnemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:18 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Je kunt voor de zekerheid eens de winkel binnenlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |