http://www.rijksoverheid.(...)g-af-te-sluiten.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef nuget het volgende:
[..]
je moet dan zelf alles betalen of het word ingehouden(sorry)
http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html
quote:Uitzonderingen verzekeringsplicht
Voor 2 groepen mensen geldt een uitzondering op de verzekeringsplicht:
mensen met gemoedsbezwaren tegen een zorgverzekering;
militairen in actieve dienst.
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn in de keus van je oudersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Een kind kan er toch niks aan doen dat hun ouders maar 1 hersencel hebben?
Ik begin in toenemende mate te vermoeden dat TS een Amerikaanse-stijl schadevergoeding uit de ellende van haar kind wil gaan slepen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:12 schreef KELDER het volgende:
Er zijn al zat mensen die hebben gevraagd hoe het komt dat jij zelf de rekeningen zou moeten betalen, terwijl normaliter in Nederland de rekening door de verzekering wordt betaald, leg dat eens uit?
Da's waar. Maar die rekening wordt heus wel betaald hoor, door iemand. Verzekerd of niet verzekerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Een kind kan er toch niks aan doen dat hun ouders maar 1 hersencel hebben?
Ik word altijd zo moe van mensen die altijd een schuldige aan willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn: pech.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:12 schreef Wokkel het volgende:
TS is boos omdat het oogappeltje auw heeft en iemand moet daarvoor boeten. Pech of toeval is bij voorbaat uitgesloten, er is altijd een verantwoordelijke.
Dat werkt godzijdank al helemaal niet in Nederland en laten we dat ook vooral zo houden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef mvdejong het volgende:
Ik begin in toenemende mate te vermoeden dat TS een Amerikaanse-stijl schadevergoeding uit de ellende van haar kind wil gaan slepen.
Een ambulance voor een gebroken polsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het volgen van een EHBO cursus? Om achter de tap te staan?
Een ieder die dit volgt wordt getraind om sowieso bepaalde constateringen te kunnen doen en schijnbaar is men daar erg lichtzinnig mee omgesprongen onder het mom van "zal wel meevallen."
Als een kind gigantisch krijst en pijn heeft, jij zelf niet in staat bent e.e.a. op te lossen dan zou het weleens slimmer zijn om bijvoorbeeld een ambulance of i.i.g iemand met meer kennis en ervaring in te schakelen. Beiden zijn nagelaten.
Niet als je niet verzekerd bent... dan moet je het zelf of de ouder het betalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Da's waar. Maar die rekening wordt heus wel betaald hoor, door iemand. Verzekerd of niet verzekerd.
Toen ik mijn arm brak toen ik 6 zeg, kwam er ook een ambulance... is helemaal niet zo gek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Een ambulance voor een gebroken pols![]()
Dit topic gaat ook niet over het kind of dat een gebroken armpje nonsens is. Heel vervelend idd, maar laten we er geen drama van maken zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ook al gebeurt dat al door de eeuwen heen, het is natuurlijk wel heel sneu voor het kind. Volgens mij hoeven we het feit dat het kind iets gebroken heeft niet te bagatelliseren. Ik kan me dat gevoel van TS ook echt wel voorstellen. Alleen de manier van omgaan nu slaat m.i. nergens op.
Uit de OP:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
Als een kind gigantisch krijst en pijn heeft
quote:in eerste instantie lijkt er niets aan de hand
Probeer je nou gewoon een paar centen van die school los te peuteren, waardoor ik straks meer schoolgeld voor mijn kind moet gaan betalenquote:Thuis en later op de avond gilt het kind van de pijn
Beiden lijken me een probleem....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Is TS de vader of is aan TS juridisch advies gevraagd?
Het laatste en vandaar ook mijn vraag hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Doe ik dat? Volgens mij niet hoor. Alleen ik bedoel te zeggen dat we het verder niet over de blessure van het kind hoeven te hebben volgens mij, ik zag wat reacties die m.i. een beetje flauw zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook niet over het kind of dat een gebroken armpje nonsens is. Heel vervelend idd, maar laten we er geen drama van maken zeg.
Het laatste wat? Leer quoten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Het laatste en vandaar ook mijn vraag hier.
Vind ik wel, je kan gewoon zelf met de auto naar de eerste hulp toch, die mensen hebben wel wat beters te doen lijkt mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet als je niet verzekerd bent... dan moet je het zelf of de ouder het betalen.
[..]
Toen ik mijn arm brak toen ik 6 zeg, kwam er ook een ambulance... is helemaal niet zo gek.
Maar leg nou eens uit welke rekening, want ik zie maar geen antwoord op die vraag. Er IS geen rekening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Welke rekening zou de school dan moeten vergoeden? En gaat het dan niet eigenlijk om genoegdoening omdat de ouders verontwaardigd zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hangt van de breuk af... Als je bv een openbot breuk hebt dan is het belangrijk om de arm stil te houden.... om verdere schade te voorkomen. Probeer dat maar eens bij een kind in een auto.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind ik wel, je kan gewoon zelf met de auto naar de eerste hulp toch, die mensen hebben wel wat beters te doen lijkt me
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Aan deze TS juridisch advies vragen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |