SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of ze worden volwassen en dan heel grootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
die gaan vanzelf dood als je 'm weer inpakt.
ermagherd, dino's!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze worden volwassen en dan heel groot
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze worden volwassen en dan heel groot
da's potigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Even in mijn lijstje met maten gekeken en de grootste bovenbeenomvang die ik heb gevonden was 79 cm
Ik noem het ook altijd olifantspotenquote:
Lidl heeft ze *nu* voor 7,99!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?
SQ had tips?
Ja dat is waar, zeker voor de grotere maten moet je op tijd zijn. Ik was er dus om 8 uur donderdagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Die aanbieding van de Lidl is er al sinds donderdag, ik vermoed dat het er gewoon niet meer is op zaterdag.
Vrijdag.quote:
Mijn zin is ook nog niet o groot...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ik nog een beetje zin krijg in lowlands![]()
Ja ja ja. Het festival begint op papier vrijdag.quote:
ik ben er afhankelijk van de lengte van de filequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ja ja. Het festival begint op papier vrijdag.![]()
Ik ben er donderdag om 17:00 ofzo
Als ik aankom is mijn tent al opgezet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er afhankelijk van de lengte van de file
luxe!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik aankom is mijn tent al opgezet.
Het gaat de hele komende week regenen....dus wie weet een traditionele LLquote:
dat zou wel echt zwaar aids zijn. Alhoewel het wel in de lijn der verwachting pastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat de hele komende week regenen....dus wie weet een traditionele LL
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je ergens zei dat je vaak op woensdagavond al gaat kijken? Kan je het dan al meenemen voor de reclameprijs?!
Scaryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Fitness bullshit at its finest
The Flo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:34 schreef Zeester het volgende:
Ok, klein reis-verslagje!
Edit: niet zo klein dus:D
Wat een leuk avontuur! Leuk dat je ook zoveel verschillende en interessante mensen ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt mij ook wel leuk om te doen maar ook heel spannend. Je weet nooit bij wie je in stapt. Ook zou ik wel eens iemand een lift willen geven alleen je weet nooit wie dan bij jou instapt. Maar toch.. het kriebelt altijd wel!
Ik heb een stuk of 15 mensen die ook liften ontmoet dit tripje, en volgens mij waren het allemaal lieverds. En als je niet alleen bent, wat kan je dan gebeuren. Ik vond het echt zoveel minder eng dan ik van te voren dacht! Je moet alleen wel flexibel zijn, en geen haast hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Wat een leuk avontuur! Leuk dat je ook zoveel verschillende en interessante mensen ontmoet.
Het lijkt mij ook wel leuk om te doen maar ook heel spannend. Je weet nooit bij wie je in stapt. Ook zou ik wel eens iemand een lift willen geven alleen je weet nooit wie dan bij jou instapt. Maar toch.. het kriebelt altijd wel!
Ja dat is ook zo.. Misschien ga ik het toch eens proberen! ;Dquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 15 mensen die ook liften ontmoet dit tripje, en volgens mij waren het allemaal lieverds. En als je niet alleen bent, wat kan je dan gebeuren. Ik vond het echt zoveel minder eng dan ik van te voren dacht! Je moet alleen wel flexibel zijn, en geen haast hebben
De vriend waarmee ik was zei wel dat we ongelooflijk veel pech hadden hoor. Ik denk ook dat die bijna-lift naar Hamburg ons uiteindelijk zo'n 2/3 uur heeft vertraagd, omdat we naar die meneer zijn huis een enorm stuk hebben omgereden, en daar dus ook nog een tijd hebben zitten wachten. Maar het was met de allerbeste intenties, dus ach, prima!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:47 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. Misschien ga ik het toch eens proberen! ;D
En ja dat zie ikwow, 7 uur 's morgens onderweg en nog steeds in Nederland om 5 uur. Maar toch wel weer leuke 'reisjes' gemaakt ondertussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had foto's beloofd. Het is teringmoeilijk om met trilhanden en abbatoirlicht fatsoenlijke foto's te maken, dus dit zijn de minst lelijke.
Je ziet er echt veel beter uit dan in je eigen omschrijvingen!!! Je hebt echt mooie lijnen in je figuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
Nou dat dus!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat ben je mooiEn je haar is mooi! Ik heb je toen volgens mij alleen een keer met doek gemeet
En dat ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en het jurkje moet je houden![]()
Ik was aan het stumblen en kwam het tegenquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Thanks ladies. Dan ga ik nu even de 60 foto's die niet goedgekeurd zijn verwijderen
.
Ja, wat Zeester zegt! Ik kan me nu helemáál niet voorstellen dat mensen rare dingen roepen als je met dit lichaam voorbij komt rennen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je ziet er echt veel beter uit dan in je eigen omschrijvingen!!! Je hebt echt mooie lijnen in je figuur!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat ben je mooiEn je haar is mooi! Ik heb je toen volgens mij alleen een keer met doek gemeet
precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ook geen panty van een plus size winkel? Want een maat 46 is de grootste vaak bij reguliere winkels en die heb ik met mijn maat 42 echt wel nodig.
Ik had foto's beloofd. Het is teringmoeilijk om met trilhanden en abbatoirlicht fatsoenlijke foto's te maken, dus dit zijn de minst lelijke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik zou niet snel in mijn eentje gaan. Mijn lift-maatje was even een plas doen en ik stond dus 5 minuten in m'n eentje en toen kreeg ik al allemaal rare reacties en opmerkingen naar m'n hoofd. Vond het niet prettig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Clumsy, die jurk staat je heel tof!
Zeester, gaaf verhaal! Ik wil ook erg graag geen liften, maar niemand wil mee. In mn eentje lijkt het me niet zo'n goed idee, hoewel ik het wel overweeg.
Ben niet geslaagd voor een broekje in de stad, wel voor een tent.
Dat is wel een goede tipquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dus daarom draag ik meestal leggings, en als ik blote benen wil knip ik een oude legging af tot "korter dan mijn rok" en draag ik die. leggings gaan wel, ook al slijten die ook snel. XL van de Hema, XXL van de Promiss en M&S, XXL van Wehkamp enzo... maar alleen van die jerseystof, geen dunnere maillot-achtige.
Ik had t met een dikke panty geprobeerd, dat was kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nope, xxxl van de h&m BiB gaat niet, maat 54-60 gaat niet, echt vreselijk. Ik heb naast veel vet op mijn bovenbenen ook gewoon veel spier daar zitten, dus dat maakt t dubbeldik zeg maar...
dus daarom draag ik meestal leggings, en als ik blote benen wil knip ik een oude legging af tot "korter dan mijn rok" en draag ik die. leggings gaan wel, ook al slijten die ook snel. XL van de Hema, XXL van de Promiss en M&S, XXL van Wehkamp enzo... maar alleen van die jerseystof, geen dunnere maillot-achtige.
jersey leggingsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had t met een dikke panty geprobeerd, dat was kut.
Ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
![]()
nope, xxxl van de h&m BiB gaat niet, maat 54-60 gaat niet, echt vreselijk. Ik heb naast veel vet op mijn bovenbenen ook gewoon veel spier daar zitten, dus dat maakt t dubbeldik zeg maar...
dat laatste klinkt heel dubieusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Clumsy, die jurk staat je heel tof!
Zeester, gaaf verhaal! Ik wil ook erg graag geen liften, maar niemand wil mee. In mn eentje lijkt het me niet zo'n goed idee, hoewel ik het wel overweeg.
Ben niet geslaagd voor een broekje in de stad, wel voor een tent.
vond ik ook alquote:
Op basis van je beschrijvingen van je eigen figuur had ik een heel ander type verwacht. Maar wat ben je mooi en vooral ook sexy! Ik begrijp je thaise (toch?) duiker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
hier net klaar, home made pizza rocks!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:12 schreef Sarabi het volgende:
Pizza is bijna klaarheb ondertussen wel honger
It does! Ik moet nog een paar minuutjes wachten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hier net klaar, home made pizza rocks!
Met liefde.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf altijd dik. Schuld van Vanyel. Hmdus.
wow staat je prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
Pff na een superlange zoektocht van de week eindelijk 3 korte broeken gevonden. Ik had 2 korte broeken om mee te nemen op vakantie. Nu heb ik er 5
Maat 40 en maat 42waar ik voorheen 46/48 moest pakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Misschien is het nu zo duidelijk dat ze niet meer "bang" zijn het te vragen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Minimaal 30 mensen waaronder mensen die me amper kennen hebben me de afgelopen 2 weken gevraagd of ik ben afgevallenIk ben al 1,5 jaar bezig met afvallen, ben bijna 25 kilo kwijt en nu beginnen ze het te vragen! Ik vind het echt bijzonder opmerkelijk.
Jup, heb ik ook... Mensen zijn gewoon heel slecht in gewicht schattenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij waren er ook heel veel kilo's nodig voor er opmerkingen kwamen. Mijn kleren zwabberden toen echt.
Hebben jullie toevallig ook dat mensen zich dood schrikken hoe zwaar je eigenlijk was? Iedereen weigert bij mij te geloven dat ik +100 ben geweest en nu nog geeft het noemen van mijn huidge gewicht vaak een "neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?" reactie...
Ik was heel gelijk matig, gewoon overall te dik (en nu dus te chubby) met idd wel goede vormen en niets dat echt uitstak, dus dat van die lichaamsvorm kan wel kloppen hoor.
Ja inderdaad! Vooral als ze zelf nog veel dikker dan mij zijn geworden dan heb ik zoiets van "Ho, kijk naar jezelf."quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef Sarabi het volgende:
Dat is helemaal erg, als ze zelf ook zijn aangekomen.
Tot nu toe heeft nog niemand iets durven zeggen tegen mij dat ik ben aangekomen.
Nouja behalve mijn omadie koos alleen niet zo'n goed moment.
Tijd voor een tussendoortje.
Dadels met mon chou![]()
Nog even een weekend/vakantielijstje en dan morgen weer ritme.
Hier ook vanaf morgen weer het normale ritme. Vakanties voorbij, sportpartner is er weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een weekend/vakantielijstje en dan morgen weer ritme.
"Je bent afgevallen hè?"quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij waren er ook heel veel kilo's nodig voor er opmerkingen kwamen. Mijn kleren zwabberden toen echt.
Hebben jullie toevallig ook dat mensen zich dood schrikken hoe zwaar je eigenlijk was? Iedereen weigert bij mij te geloven dat ik +100 ben geweest en nu nog geeft het noemen van mijn huidge gewicht vaak een "neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?" reactie...
Ik was heel gelijk matig, gewoon overall te dik (en nu dus te chubby) met idd wel goede vormen en niets dat echt uitstak, dus dat van die lichaamsvorm kan wel kloppen hoor.
Ik had een keer een heel dikke mevrouw als patiënte (van het type: bolletje op stokjes) en toen ze op de weegschaal ging staan was ze amper zwaarder dan ik (type: overal vet, maar vooral benen, kont en heupen). Dat deed bijna pijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef Ruby88 het volgende:
Oma's zeggen dat gewoon ja.
Ik denk trouwens ook dat mensen misschien wel zo'n lage schatting van onze gewichten maken, omdat ándere dikkerds er soms best een hoop van af liegen. (Laatst iemand met wie ik samen werk, die echt voluptueuzer is dan ik, beweerde rustig 15 kg minder te wegen dan mijn gewicht. Ik werd er zowaar even onzeker van.)
Ik denk dat je ook wel goed getraind wordt in je buik inhoudenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef Ruby88 het volgende:
Oma's zeggen dat gewoon ja.
Ik denk trouwens ook dat mensen misschien wel zo'n lage schatting van onze gewichten maken, omdat ándere dikkerds er soms best een hoop van af liegen. (Laatst iemand met wie ik samen werk, die echt voluptueuzer is dan ik, beweerde rustig 15 kg minder te wegen dan mijn gewicht. Ik werd er zowaar even onzeker van.)
Ik kan m'n kont en heupen niet 'inhouden'quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef eleusis het volgende:
Ik denk dat je ook wel goed getraind wordt in je buik inhoudenIk wel in ieder geval. Dan lijkt het nog best wat...
Ja, da's het nadeel weer van de vrouwelijke anatomie. Aan de andere kant zijn hips & ass ook wel weer assets, terwijl je zelden iemand tegenkomt die een goeie bierbuik kan waarderen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan m'n kont en heupen niet 'inhouden'
Volgens mij is die werkkleding er ook wel op gemaakt om zo onflatteus mogelijk te zijnquote:Vannacht vond ik het ook best opmerkelijk overigens omdat mijn werkkleding 's nachts echt enorm baggy is momenteel. Een reeds ingenomen broek die er niet uitziet en zonder riem van mijn kont zou glijden. En een maat 50 blouse die onflatteus naar beneden hangt vanaf mijn borsten (die nog wel erg groot zijn).
Nee hoor, die staat prima voor de vrouwen in het team (nog maar 2 over) met maatje xxs. En die hebben het ook uitgezocht. Ik heb bijv nooit maat 50 blouse gehad, maar een kleinere maat leverde dit op:quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef eleusis het volgende:
Volgens mij is die werkkleding er ook wel op gemaakt om zo onflatteus mogelijk te zijn
JIJ BENT NIET CHUBBY!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vast niet wat je horen wil, maar herkenbaar. Fietsen doet voor mij ook niets, ik kom soms zelfs aan als ik naar werk fiets (60 km per dag), ondanks verder netjes gedrag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef eleusis het volgende:
OT: Ben nog steeds sjagrijnig omdat ik deze week 175km heb gefietst en redelijk goed heb gegeten (slechts 1 chips-uitglijder) maar alleen 0.5kg ben gezaktIk hoop op een vertraagd effect volgende week.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat prima voor de vrouwen in het team (nog maar 2 over) met maatje xxs. En die hebben het ook uitgezocht. Ik heb bijv nooit maat 50 blouse gehad, maar een kleinere maat leverde dit op:
[ afbeelding ]
(en dan alleen ter hoogte van mijn borsten)
Mijn ass wordt wel steeds mooierEerder een beetje uitgezakt en flobby, maar nu steeds ronder en mooi omhoog
Goed te zien in een iets strakkere broek.
En in maten schatten. Ik had ooit maat 44. Werd ook niet geloofd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook... Mensen zijn gewoon heel slecht in gewicht schatten
Vorig jaar lukte het mij wel, alleen deed ik toen ook wel veel moeite om gezond te koken. Misschien was de eet-factor achteraf belangrijker dan ik dacht, dus ik heb nu maar eens een receptenboekje van het voedingscentrum gekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Sometimes het volgende:
Vast niet wat je horen wil, maar herkenbaar. Fietsen doet voor mij ook niets, ik kom soms zelfs aan als ik naar werk fiets (60 km per dag), ondanks verder netjes gedrag.
Bij bijvoorbeeld squash is het resultaat heel direct en positief.
Aah joh, hou je snavel, slanke sloerie uit de sloppenquote:
Voor een buikdansoptreden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:23 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Wat voor niet goed moment koos je oma?
Oe passievrucht dat moet ik ook weer eens kopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Oh, lijstje:
O: 2 brood. 1 smeerkaas, 1 cervelaat. Koffie.
L: De salade.
T: Een fruitje.
D: Chicken tandoori masala.
T: Iets zoets. Of citroenijs, of ik ga een taartje oid maken met de citroenen en passievruchten die hier nog liggen.
Nou, inderdaad. Je zegt toch ook niet tegen iemand:quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook niet done om tegen iemand te zeggen dattie is aangekomen. Dat weet die persoon zelf ook wel en is een beetje stating the obvious zonder enige meerwaarde.
Zeggen dat iemand is afgevallen is OOK stating the obvious, maar is gewoon een compliment.
Ja op zo'n manier kan het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn coursera cursus is vorige week begonnen en ik ben gistermiddag ook zo lekker bezig geweest! Nu de dingen die echt moeten nog...
Over aankomen: tegen mij is het wel eens gezegd maar dan op een heel nette manier. Bovendien ben ik nu zeker 30 juli zwaarder dan toen dus ik verwacht dat iedereen het wel ziet. Op een manier van "ja, want je bent nu volgens mij wel zwaarder dan de laatste keer dat ik je zag? " nadat ik al over afvallen was begonnen. Vind ik geen probleem.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Salade.
Groenterestje van gisteren (sperziebonen, champignons, paprika, wat spekjes), romaine sla, rauwe oranje zoete paprika, harde italiaanse kaas, witte kaas, zongedroogd tomaatje, ansjovis, peper, wat olie en de allerlekkerste azijn. Oh, en nog 2 plakjes gerookte kip.
God wat lekker.
Vorige week voor het eerst vers gegeten (kende het alleen maar van 'met passievruchtsmaak!') en dat was absoluut voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Oe passievrucht dat moet ik ook weer eens kopen.
Pizza, ook wel zin in! Hij is wel een klein beetje bleekjes, of vind je dat zo lekkerder?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Grapefruit heb ik nog wel liggen, dus die ga ik straks een slachten
Wat heb je allemaal gedaan Isa?
Ik ga morgen weer beginnen met Jillian, als mijn heup het daar mee eens ins
Kom ik aan met m'n 15 min hardlopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pizza, ook wel zin in! Hij is wel een klein beetje bleekjes, of vind je dat zo lekkerder?
Uur gewandeld (6 km/h), uur gefietst, krachttraining (squat, bench press, barbell row) en een kwartier stairclimber. Van dat laatste raak ik altijd doordrenkt van het zweet
Die heb ik nog nooit gehad. Ik heb altijd van die gele, ben de naam even kwijt. Wat is het verschil met deze?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Nu een lekker Indonesisch gerecht aan het maken, straks nog even slapen en dan weer werken.
Wat zijn die piel de sapo meloenen overigens goddelijkHad er twee gekocht en ze zijn nu precies goed.
Galia? Honingmeloen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef _Dido_ het volgende:
Die heb ik nog nooit gehad. Ik heb altijd van die gele, ben de naam even kwijt. Wat is het verschil met deze?
Fijn! Hopelijk gaat het snel helemaal overquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Sarabi het volgende:
In de ochtend voelt het een beetje stijf, maar verder heb ik geen klachten meer.
Dus morgen eerst Jillian + buikdansen proberen en als dat goed gaat ga ik dinsdag een klein rondje lopen.
Heb je al veel info gevonden over low carb?
Per september. Dan is de zomer voorbij, zijn alle leuke feestjes voorbij etc. Goed moment, vind ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Ja mocht ik weer last krijgen met hardlopen dan laat ik het even.
Dan probeer ik het over 10 kilo wel weer ofzo.
Wanneer wil je helemaal over op low carb?
Jillian heb ik maar gewoon opgegeven. Is nu al de derde keer dat ik halverwege teveel pijntjes krijg en dardoor af moest haken. Ga kijken of yoga (ashtanga) wat voor me isquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Sarabi het volgende:
In de ochtend voelt het een beetje stijf, maar verder heb ik geen klachten meer.
Dus morgen eerst Jillian + buikdansen proberen en als dat goed gaat ga ik dinsdag een klein rondje lopen.
Heb je al veel info gevonden over low carb?
Yepquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Kan je inderdaad ook alvast uitproberen wat lekker is enzo
Bij mij waren er gelukkig geen pijntjes (de heup komt door hardlopen) maar meer gebrek aan discipline bij 30+ graden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jillian heb ik maar gewoon opgegeven. Is nu al de derde keer dat ik halverwege teveel pijntjes krijg en dardoor af moest haken. Ga kijken of yoga (ashtanga) wat voor me isOok soortgelijke krachtoefeningen, maar dan wel zonder de impact. Cardio krijg ik genoeg met rennen.
Laat af en toe weten hoe het wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
YepGa m'n D's al zo veel mogelijk low carb proberen te doen
Will doquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat af en toe weten hoe het wasben wel benieuwd.
Ik heb ook al een week of 2 geen cola meer op, bedenk ik me net. En geen dropjes.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Pasta, rijst en aardappelen zou ik ook minder missen.
Maar brooden fruit inderdaad....
Nee ik ga eerst maar een normaal eetpatroon proberen aan te houden.
En stoppen met drinken
Klinkt alsof je weer in de zone bent?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pizza, ook wel zin in! Hij is wel een klein beetje bleekjes, of vind je dat zo lekkerder?
Uur gewandeld (6 km/h), uur gefietst, krachttraining (squat, bench press, barbell row) en een kwartier stairclimber. Van dat laatste raak ik altijd doordrenkt van het zweet
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt alsof je weer in de zone bent?
Goedzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een week of 2 geen cola meer op, bedenk ik me net. En geen dropjes.
Echt bijzonder hoe snel je het al niet meer mistVolgende week een weekje Den Haag. Ga ik wel aan de cola light
Zou echt zonde zijn als ik daarna weer een cola craving ontwikkel.
Dat ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is het dus gewoon een echt dieet wat niet eens bij je past, Dido. Dus tijdelijk. En dan?
(ik geloof echt niet in diëten, ik geloof alleen in je eetpatroon dusdanig aanpassen dat je dat de rest van je leven zou kunnen volhouden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |