SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of ze worden volwassen en dan heel grootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
die gaan vanzelf dood als je 'm weer inpakt.
ermagherd, dino's!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze worden volwassen en dan heel groot
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze worden volwassen en dan heel groot
da's potigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Even in mijn lijstje met maten gekeken en de grootste bovenbeenomvang die ik heb gevonden was 79 cm
Ik noem het ook altijd olifantspotenquote:
Lidl heeft ze *nu* voor 7,99!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?
SQ had tips?
Ja dat is waar, zeker voor de grotere maten moet je op tijd zijn. Ik was er dus om 8 uur donderdagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Die aanbieding van de Lidl is er al sinds donderdag, ik vermoed dat het er gewoon niet meer is op zaterdag.
Vrijdag.quote:
Mijn zin is ook nog niet o groot...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ik nog een beetje zin krijg in lowlands![]()
Ja ja ja. Het festival begint op papier vrijdag.quote:
ik ben er afhankelijk van de lengte van de filequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ja ja. Het festival begint op papier vrijdag.![]()
Ik ben er donderdag om 17:00 ofzo
Als ik aankom is mijn tent al opgezet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er afhankelijk van de lengte van de file
luxe!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik aankom is mijn tent al opgezet.
Het gaat de hele komende week regenen....dus wie weet een traditionele LLquote:
dat zou wel echt zwaar aids zijn. Alhoewel het wel in de lijn der verwachting pastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat de hele komende week regenen....dus wie weet een traditionele LL
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je ergens zei dat je vaak op woensdagavond al gaat kijken? Kan je het dan al meenemen voor de reclameprijs?!
Scaryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Fitness bullshit at its finest
The Flo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:34 schreef Zeester het volgende:
Ok, klein reis-verslagje!
Edit: niet zo klein dus:D
Wat een leuk avontuur! Leuk dat je ook zoveel verschillende en interessante mensen ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt mij ook wel leuk om te doen maar ook heel spannend. Je weet nooit bij wie je in stapt. Ook zou ik wel eens iemand een lift willen geven alleen je weet nooit wie dan bij jou instapt. Maar toch.. het kriebelt altijd wel!
Ik heb een stuk of 15 mensen die ook liften ontmoet dit tripje, en volgens mij waren het allemaal lieverds. En als je niet alleen bent, wat kan je dan gebeuren. Ik vond het echt zoveel minder eng dan ik van te voren dacht! Je moet alleen wel flexibel zijn, en geen haast hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Wat een leuk avontuur! Leuk dat je ook zoveel verschillende en interessante mensen ontmoet.
Het lijkt mij ook wel leuk om te doen maar ook heel spannend. Je weet nooit bij wie je in stapt. Ook zou ik wel eens iemand een lift willen geven alleen je weet nooit wie dan bij jou instapt. Maar toch.. het kriebelt altijd wel!
Ja dat is ook zo.. Misschien ga ik het toch eens proberen! ;Dquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 15 mensen die ook liften ontmoet dit tripje, en volgens mij waren het allemaal lieverds. En als je niet alleen bent, wat kan je dan gebeuren. Ik vond het echt zoveel minder eng dan ik van te voren dacht! Je moet alleen wel flexibel zijn, en geen haast hebben
De vriend waarmee ik was zei wel dat we ongelooflijk veel pech hadden hoor. Ik denk ook dat die bijna-lift naar Hamburg ons uiteindelijk zo'n 2/3 uur heeft vertraagd, omdat we naar die meneer zijn huis een enorm stuk hebben omgereden, en daar dus ook nog een tijd hebben zitten wachten. Maar het was met de allerbeste intenties, dus ach, prima!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:47 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. Misschien ga ik het toch eens proberen! ;D
En ja dat zie ikwow, 7 uur 's morgens onderweg en nog steeds in Nederland om 5 uur. Maar toch wel weer leuke 'reisjes' gemaakt ondertussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had foto's beloofd. Het is teringmoeilijk om met trilhanden en abbatoirlicht fatsoenlijke foto's te maken, dus dit zijn de minst lelijke.
Je ziet er echt veel beter uit dan in je eigen omschrijvingen!!! Je hebt echt mooie lijnen in je figuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het jurkje, denk ik. Ik had hem ook in turquoise besteld maar die is te groot en ze hebben hem niet in andere kleuren in deze maat. De pencildress staat op zich ok, maar over een kilo of 15 beter denk ik.
Nou dat dus!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat ben je mooiEn je haar is mooi! Ik heb je toen volgens mij alleen een keer met doek gemeet
En dat ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en het jurkje moet je houden![]()
Ik was aan het stumblen en kwam het tegenquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Thanks ladies. Dan ga ik nu even de 60 foto's die niet goedgekeurd zijn verwijderen
.
Ja, wat Zeester zegt! Ik kan me nu helemáál niet voorstellen dat mensen rare dingen roepen als je met dit lichaam voorbij komt rennen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je ziet er echt veel beter uit dan in je eigen omschrijvingen!!! Je hebt echt mooie lijnen in je figuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |