Dank. En shirtje en bib zijn ong. 50 euro bij elkaar? Ik zie er namelijk geen prijzen bij staan. Is niet al te duur vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:24 schreef Oksel het volgende:
Pakjes.. koop je via bijv. Hunter (mooi spul) of Lobosportswear (ook prima spul).
Ja is ook een crosser. Kijk maar maar de banden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi met die cantilever remmen of is dit ook een crosser zoals die zwarte met schijfremmen?
Klopt, bij de ijsvereniging bestellen wij onze kleding ook daar...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hunter is van Bioracer volgens mij.
Lekker getuinierd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:48 schreef muzas het volgende:
Ok dit ritje vergeten we maar snelRedelijk gaar geblazen door de wind. Was meer harken dan fietsen....
wheghe ach ja. Zo'n ritje die eigenlijk het lekkerst is paar uurtjes nadat je 'm gereden hebtquote:
Mooi! Prijs?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:19 schreef Patroon het volgende:
Die Fulcrum Speed XLR zijn best goede wielen, als ik het zo lees..
Maar ze ogen een beetje grijs door de carbon structuur.
[ afbeelding ]
Tijdje terug bij Salden.nl voor 790 volgens ons koopjeskoning. Zie ze daar nu niet meer staan.quote:
Nee, je moet de helm wel even poetsen vooraf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja wel veilig, moet ik mijn helm meenemen?
Mooi voor onder de kerstboom. Fuclrum XLR speed wheels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:50 schreef Oksel het volgende:
Kopen a/h eind van het jaar.. December is koopjesmaand.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, je moet de helm wel even poetsen vooraf.
Erg mooie wielen inderdaad!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:19 schreef Patroon het volgende:
Die Fulcrum Speed XLR zijn best goede wielen, als ik het zo lees..
Maar ze ogen een beetje grijs door de carbon structuur.
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan? Romantisch etentje bij Kaya?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nou dat was dus niet een groot succes vanavond
De verdere details laat ik wel achterwege
[..]
Erg mooie wielen inderdaad!
Hahah nee we gingen naar een bankje aan het water in het park bij zonsondergang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Romantisch etentje bij Kaya?
ik ben versierd tijdens een FOK!meetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Tommeke het volgende:
Genoeg vrouwen op de wereld.
Na de eerste date met m'n vriendin dacht ik dat ze me niets vond. Kreeg niet eens een kus. Toch kwam het goed
Linkje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was wel wat toen, zijn 3 topics aan gewijd ofzoinclusief een andere FOK!ster die wel mee wilde doen
pffffff ergens tijdens een esfbingomeet. Zit nu op brakke wifi dus ik heb er weinig zin in om terug te zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Linkje?
Ik vind dat nog steeds een mooi verhaal
Zelfde hier. Alleen al bijna 13 jaar... Ondertussen getrouwd, een hond en een kind...quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:17 schreef muzas het volgende:
Ik heb gewoon een griet uit de kroeg. Die one-night-stand duurt nu al bijna 10 jaar....(2004)
Maar voor je gevoel wel lekker gereden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef Wombcat het volgende:
Ook vandaag weer op de Nedereindseberg gereden. Na een klein half uur reed er een groepje weg van 4 A's (A en B reden weer samen), met o.a. Remco vd Ven, doordat er op de 5e plek in het peloton iemand een gaatje liet vallen. Ik zat in ongeveer 10e plek op dat moment en probeerde met 4 of 5 A's nog weer terug te komen. Eentje sprong weg, en ik kon net niet aansluiten (ging ook wel echt serieus hard op dat moment), bleef op een meter of 10 hangen. Hij kwam wel bij de kopgroep, maar dat lukte mij niet. Mezelf weer opgeblazen en teruggewaaid tot achterin het peloton.
In de laatste ronde nog geprobeerd weg te komen, maar dat lukte niet. In de sprint zat ik wat opgesloten, bovendien was het beste er wel af.
Sorry, Oksel gemiddeldes tellen alleen als je dit hebt bereikt in een groepje waardoor je lekker in de luwte hebt kunnen zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef forty-two het volgende:
Vandaag weer eens m'n favo rondje gedaan, gewoon lekker knallen.
Is dit nou een Oksel gemiddelde?
http://www.strava.com/activities/73803817
Ja, ging wel lekker verder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar voor je gevoel wel lekker gereden?
Ik wil daar wel eens een keer kijken hoe zo'n wedstrijd gaat, lijkt me best leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |