abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129959408
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ook dat klinkt weer heel logisch allemaal... ;)

Grote knuf! :*
Sommige zaken zullen wel smerig herkenbaar zijn :P

Knuffel terug en succes bij je slaappoging :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129959564
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waar ligt het aan dat je daar zin in hebt? Is het het wandelen of het gezelschap, of wandelen met gezelschap? Als dit te ver doorgaat dan moet je het even zeggen :)
Oh, ik heb al maanden de behoefte om uit te waaien. Bij voorkeur met stormachtig weer al zal dat er niet in zitten :P
Een aantal jaren terug eens een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest, op die ervaring heb ik lang kunnen teren. Rust, ruimte, zee, wandelen O+
Het gezelschap is ook goed, ik werk al lang met haar samen en ze heeft zelf ook een wat onrustige periode. We hoeven het helemaal niet te hebben over problemen, gewoon een middag slap ouwehoeren is ook tof :D
Tante minthy!! O+
pi_129959614
Ik ben bang ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:10:12 #179
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129959615
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, ik heb al maanden de behoefte om uit te waaien. Bij voorkeur met stormachtig weer al zal dat er niet in zitten :P
Een aantal jaren terug eens een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest, op die ervaring heb ik lang kunnen teren. Rust, ruimte, zee, wandelen O+
Het gezelschap is ook goed, ik werk al lang met haar samen en ze heeft zelf ook een wat onrustige periode. We hoeven het helemaal niet te hebben over problemen, gewoon een middag slap ouwehoeren is ook tof :D
zee O+
pi_129959655
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Miniem het volgende:
Ik ben bang ;(
*;
Waar ben je angstig voor?
Tante minthy!! O+
pi_129959704
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

zee O+
Precies. Helaas is het ver weg, maar gelukkig hou ik van autorijden :P
Tante minthy!! O+
pi_129959720
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef minthy het volgende:

[..]

*;
Waar ben je angstig voor?
Dat ik mezelf straks weer, jeweetwel :X
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:12:35 #183
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129959729
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies. Helaas is het ver weg, maar gelukkig hou ik van autorijden :P
Ja hier helaas ook.
Ooit koop ik ergens iets aan zee.
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:12:36 #184
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129959730
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoi Toeks :*
Hoe gaat ie vandaag?
bbq met toffe mensen was erg goed voor me. Nieuwe mensen leren kennen. :Y

En nu slapen :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129959754
quote:

[..]

haha
Veel plezier :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129959980
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat ik mezelf straks weer, jeweetwel :X
Afleiding zoeken en verder ga ik daar niet op in. Ik hoop dat je dat begrijpt. Heel veel sterkte! :*

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja hier helaas ook.
Ooit koop ik ergens iets aan zee.
Dijken doorsteken, dan komt de zee naar jou :7

quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Toekito het volgende:

[..]

bbq met toffe mensen was erg goed voor me. Nieuwe mensen leren kennen. :Y

En nu slapen :W
Klinkt goed, fijn!
Slaap lekker :*

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

haha
Veel plezier :)
Dank je, het komt vast goed! ;)
Tante minthy!! O+
pi_129959999
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat dan goed is, is dat ik op zo'n moment geen last heb van de overtuiging dat ik minder ben.

Maar dit is bij jou het terugkerende punt dat je niet weet wat je wil. En dat is natuurlijk ook de reden dat jij gigantisch in een motivatiecrisis zit. Want waarom zou je nog doorgaan als alles ontdaan is van enige betekenis?
Juist ja, ik heb geen idee waarom ik er nu niet een eind aan zou maken. Alles voelt zo grijs. Ik vind het leven oprecht geen reet aan.

quote:
Wat dat betreft voel ik met je mee.
Dank! :)

quote:
Ik heb in ieder geval nog de momenten dat ik een bakkie koffie ga halen bij een koffietent en daar echt van kan genieten. Of zoals gisteren, flink lam worden op een boot op de Loosdrechtse plassen die ik gehuurd had met vrienden. Of muziek, dat is voor mij ook wel een fijne manier om even van alles te ontsnappen.
Ik heb dat veel gedaan net op het diepste punt der punten na de uitbraak met mijn ex. Zuipen als een malle in Krakow. Feesten, kroegentocht, met de meest wildvreemde mee en ergens eindigen in een bed waar je denkt, guttegut, waar zijn we nu weer mee bezig. Achteraf was dat gewoon meer een bevestiging zoeken dat het op sociaal vlak wel goed zat en dat ik er wel 'gewoon bij hoor'. Ik heb sowieso wel veel verhalen te vertellen omdat ik al veel heb meegemaakt, maar wat ik daar in 2 week tijd allemaal wel weer niet zag :') _O-

De koffietent, of met vrienden uit. Ik heb het ook wel gedaan, doe het nu ook nog wel sporadisch, maar ik voel er niks bij... Ik denk dan, ik kan nu ook wel gaan stappen, flirten, op iedereen afstappen, maar wat voor zin heeft dat? Overigens hebben beide 'peuten ook notitie gemaakt dat ik nu nog even weer niet aan het werk moet gaan omdat ik iedereen in het harnas zou jagen :+

quote:
In die zin vind ik het wel knap dat jouw therapeute jou van alle pillen af wil. Ik zou zonder in net zo'n situatie als jou aanbelanden.
Volgens de inmiddels 'peuten en mijn eigen huisarts heb ik ze niet nodig. Ik ben mentaal verder een gezonde jongen, goed stel hersens, maar is enorm ongelukkig geweest met zijn eigen opvoeding en mijn ex. Ze wijzen allemaal naar mijn verleden, mijn opvoeding, hoe mijn familie met mij is omgegaan en hoe dat eigenlijk heeft geresulteerd in het feit dat ik alleen nog overweg kan met mijn vader.

quote:
Ik hoorde inderdaad al van je hoe je met je familie aan het tobben was. Wat dat betreft ben ik ultiem gezegend met mijn familie, zodanig dat ik iedereen hetzelfde gun. Het geeft een bepaalde basis die iedereen zou moeten hebben!
Yes, basis. Basis heb ik niet. Als ik iets wil zijn het dingen die niet kunnen. O.a. een familie hebben, ergens langs kunnen gaan met kerst, sinterklaas, whatever. Dat soort typische dingen mis ik echt. ;( Dan ben ik ook gewoon schijt jaloers op dat soort momenten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129960057
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Afleiding zoeken en verder ga ik daar niet op in. Ik hoop dat je dat begrijpt. Heel veel sterkte! :*

[..]

[..]

Klinkt goed, fijn!

[..]

Ja :* ik ga zo wel naar bed.
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:20:38 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129960090
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klinkt goed, fijn!

[..]

wij zitten iets te dicht bij de dijken
pi_129960126
quote:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik doe dat ook vrij veel maar ik teer er misschien een half uur op. Maximaal een uur. Uitwaaien op het strand, heb dat overal wel gedaan op vakantie waar dat mogelijk was.

Soms ook letterlijk tot de late nachtelijke uurtjes gezeten. Soms kom je een bende tieners tegen die stiekem een jointje zitten te roken. Het levert altijd wel een babbel op (ik rook overigens niet). In die zin heb ik best een goed stel hersens/lichaam daar ik nergens aan verslaafd raak. In die zin ook wel weer jammer, daar ik nergens 'echt' op schiet. ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129961158
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja :* ik ga zo wel naar bed.
Gelukkig ;)
Ik hoop dat je lekker slaapt en dat het morgen wat beter gaat :*
Tante minthy!! O+
pi_129961219
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Gelukkig ;)
Ik hoop dat je lekker slaapt en dat het morgen wat beter gaat :*
Ik ga morgen naar een vriendin O+
pi_129961367
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Murmeli het volgende:
@se: moeilijk, die gedachten over de wereld. Ik herken ze ook uit mijn depressietijd. De wereld voelt dan hard en gemeen en gevaarlijk (althans, zo voelde ik dat). Ik kijk sindsdien nauwelijks meer naar het journaal, want dan komen die gedachten terug. Ik richt me nu veel meer op mezelf, en op de mensen die dichtbij staan. Het kleine geluk zeg maar. Klinkt zweverig, maar maakt het leven voor mij behapbaar.
En ik denk ook wel aan grotere dingen hoor, ik wil niet helemaal wereldvreemd zijn, maar ik beperk dat dus behoorlijk. Aan veel dingen kan ik toch niks doen, zoals mensen in een ver land die elkaar afslachten oid. Dan doe ik liever mijn best voor de dingen waar ik wel invloed op heb.
Oja, ken jij het boek van stephen covey, de 7 eigenschappen van effectief leiderschap? Daar staat een stukje in over de cirkel van betrokkenheid en de cirkel van invloed. En hoe je, door je binnen je cirkel van invloed ten volste in te zetten, deze cirkel kunt vergroten. En dat je er goed aan doet om je over de dingen binnen je cirkel van betrokkenheid, maar buiten je cirkel van invloed, niet te druk te maken, omdat je daar gewoon geem invloed op hebt. Dus die energie steek je dan in niks, eigenlijk, en dat is demotiverend en deprimerend. Je kunt vast een betere uitleg vinden ergens, maar ik moest er ineens aan denken.

Oe ik zie iets wat ik nog niet gedaan heb! :P Bedankt dus voor de tip.

Ik herken wel iets in het betrokken voelen bij alles en iedereen, ik denk dat Minthy zich daar ook wel in kan vinden en dat je op die manier al snel niet meer om je zelf geeft en dat je langzamerhand zo richting een burn out aan het wandelen bent tot het letterlijk zwart voor de ogen zal worden.

Ik kan inderdaad erg slecht tegen negatief nieuws, het kommer en kwel van de samenleving. Met name omdat ik ook mensen van bovenaf heb meegemaakt die letterlijk geen ene fuck om andere geven behalve hun eigen portemoneeeee ... :r Het feit dat ik in dat soort kringen ben geweest geeft wel aan dat ik goed mijn best heb gedaan om de corporate ladder te beklimmen maar ook dat als ik de leiding had gehad ik al die schoften de deur had gewezen om meer mensen met empathie aan te nemen O+.

Al zit ik natuurlijk wel met het gegeven dat alles wat ik doe, zeg en denk is demotiverend. Ik heb geen plezier in dit leven op dit moment. Ik hoor zoveel gezeik en gezeur om me heen dat ik denk, als ik echt voor mezelf zou moeten kiezen trek ik een stekker er uit. Ik leef voor anderen op dit moment, wat mij indirect bezig blijft houden, en hopelijk kom ik mentaal in een beter veld te zitten zo langzamerhand.

Want ja, als iemand me nu vraagt, wat wil je nu echt? Zijn dat echt dingen die niet kunnen. Ivm mijn verleden, familie, ex, etc. Wat nu wel kan is weggaan, maar wat schiet ik daar nu eigenlijk mee op?

Het is om godsgruwelijke moedeloos van te worden. Ik ga uit, stappen, heb een vriendin, ga op vakantie, heb dingen te doen, kan ook rust nemen wanneer ik dat wil, maar ik zit continu tergend te zeiken en zaniken van oh wat is het leven kut :r En dan zou je denken dat al die negatieve gevoelens je wel mentaal moe zouden maken en je dus lekker kunt pitten, ho maar :') :') |:(
pi_129961429
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

wij zitten iets te dicht bij de dijken
Dat is dan helaas iets minder... Dan maar een pokke-eind rijden :P

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik doe dat ook vrij veel maar ik teer er misschien een half uur op. Maximaal een uur. Uitwaaien op het strand, heb dat overal wel gedaan op vakantie waar dat mogelijk was.

Soms ook letterlijk tot de late nachtelijke uurtjes gezeten. Soms kom je een bende tieners tegen die stiekem een jointje zitten te roken. Het levert altijd wel een babbel op (ik rook overigens niet). In die zin heb ik best een goed stel hersens/lichaam daar ik nergens aan verslaafd raak. In die zin ook wel weer jammer, daar ik nergens 'echt' op schiet. ;(
Ik had tot m'n 15e nog nooit zee gezien, voor mij blijft het een bijzonder iets :P
Op vakantie gaan ken ik ook niet en ik begrijp ook niet waarom m'n bedrijfsarts er zo op hamert dat ik m'n koffers moet pakken voor een paar weken :')

Roken doe ik wel, gezien m'n achtergrond mag het een wonder heten dat ik niet meerdere verslavingen heb.
Tante minthy!! O+
pi_129961469
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wat fijn, dan heb je iets om naar uit te kijken! Gaan jullie iets leuks doen?
Tante minthy!! O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:51:55 #196
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129961544
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Miniem het volgende:

[..]

ken ik haar ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129961550
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Wat fijn, dan heb je iets om naar uit te kijken! Gaan jullie iets leuks doen?
Ik weet niet wat we gaan doen.
Gewoon iets :+ altijd fijn om haar weer te zien, stiekem vind ik haar gewoon leuk :')
pi_129961561
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:51 schreef Toekito het volgende:

[..]

ken ik haar ;)
Nee :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:53:20 #199
326858 Toekito