Sommige zaken zullen wel smerig herkenbaar zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook dat klinkt weer heel logisch allemaal...![]()
Grote knuf!
Oh, ik heb al maanden de behoefte om uit te waaien. Bij voorkeur met stormachtig weer al zal dat er niet in zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waar ligt het aan dat je daar zin in hebt? Is het het wandelen of het gezelschap, of wandelen met gezelschap? Als dit te ver doorgaat dan moet je het even zeggen
zeequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik heb al maanden de behoefte om uit te waaien. Bij voorkeur met stormachtig weer al zal dat er niet in zitten
Een aantal jaren terug eens een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest, op die ervaring heb ik lang kunnen teren. Rust, ruimte, zee, wandelen![]()
Het gezelschap is ook goed, ik werk al lang met haar samen en ze heeft zelf ook een wat onrustige periode. We hoeven het helemaal niet te hebben over problemen, gewoon een middag slap ouwehoeren is ook tof
Precies. Helaas is het ver weg, maar gelukkig hou ik van autorijdenquote:
Ja hier helaas ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Helaas is het ver weg, maar gelukkig hou ik van autorijden
bbq met toffe mensen was erg goed voor me. Nieuwe mensen leren kennen.quote:
hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik heb al maanden de behoefte om uit te waaien. Bij voorkeur met stormachtig weer al zal dat er niet in zitten
Een aantal jaren terug eens een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest, op die ervaring heb ik lang kunnen teren. Rust, ruimte, zee, wandelen![]()
Het gezelschap is ook goed, ik werk al lang met haar samen en ze heeft zelf ook een wat onrustige periode. We hoeven het helemaal niet te hebben over problemen, gewoon een middag slap ouwehoeren is ook tof
Afleiding zoeken en verder ga ik daar niet op in. Ik hoop dat je dat begrijpt. Heel veel sterkte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat ik mezelf straks weer, jeweetwel
Dijken doorsteken, dan komt de zee naar jouquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier helaas ook.
Ooit koop ik ergens iets aan zee.
Klinkt goed, fijn!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
bbq met toffe mensen was erg goed voor me. Nieuwe mensen leren kennen.![]()
En nu slapen
Dank je, het komt vast goed!quote:
Juist ja, ik heb geen idee waarom ik er nu niet een eind aan zou maken. Alles voelt zo grijs. Ik vind het leven oprecht geen reet aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat dan goed is, is dat ik op zo'n moment geen last heb van de overtuiging dat ik minder ben.
Maar dit is bij jou het terugkerende punt dat je niet weet wat je wil. En dat is natuurlijk ook de reden dat jij gigantisch in een motivatiecrisis zit. Want waarom zou je nog doorgaan als alles ontdaan is van enige betekenis?
Dank!quote:Wat dat betreft voel ik met je mee.
Ik heb dat veel gedaan net op het diepste punt der punten na de uitbraak met mijn ex. Zuipen als een malle in Krakow. Feesten, kroegentocht, met de meest wildvreemde mee en ergens eindigen in een bed waar je denkt, guttegut, waar zijn we nu weer mee bezig. Achteraf was dat gewoon meer een bevestiging zoeken dat het op sociaal vlak wel goed zat en dat ik er wel 'gewoon bij hoor'. Ik heb sowieso wel veel verhalen te vertellen omdat ik al veel heb meegemaakt, maar wat ik daar in 2 week tijd allemaal wel weer niet zagquote:Ik heb in ieder geval nog de momenten dat ik een bakkie koffie ga halen bij een koffietent en daar echt van kan genieten. Of zoals gisteren, flink lam worden op een boot op de Loosdrechtse plassen die ik gehuurd had met vrienden. Of muziek, dat is voor mij ook wel een fijne manier om even van alles te ontsnappen.
Volgens de inmiddels 'peuten en mijn eigen huisarts heb ik ze niet nodig. Ik ben mentaal verder een gezonde jongen, goed stel hersens, maar is enorm ongelukkig geweest met zijn eigen opvoeding en mijn ex. Ze wijzen allemaal naar mijn verleden, mijn opvoeding, hoe mijn familie met mij is omgegaan en hoe dat eigenlijk heeft geresulteerd in het feit dat ik alleen nog overweg kan met mijn vader.quote:In die zin vind ik het wel knap dat jouw therapeute jou van alle pillen af wil. Ik zou zonder in net zo'n situatie als jou aanbelanden.
Yes, basis. Basis heb ik niet. Als ik iets wil zijn het dingen die niet kunnen. O.a. een familie hebben, ergens langs kunnen gaan met kerst, sinterklaas, whatever. Dat soort typische dingen mis ik echt.quote:Ik hoorde inderdaad al van je hoe je met je familie aan het tobben was. Wat dat betreft ben ik ultiem gezegend met mijn familie, zodanig dat ik iedereen hetzelfde gun. Het geeft een bepaalde basis die iedereen zou moeten hebben!
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken en verder ga ik daar niet op in. Ik hoop dat je dat begrijpt. Heel veel sterkte!
[..]
Dijken doorsteken, dan komt de zee naar jou
[..]
Klinkt goed, fijn!
Slaap lekker
[..]
Dank je, het komt vast goed!
wij zitten iets te dicht bij de dijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken en verder ga ik daar niet op in. Ik hoop dat je dat begrijpt. Heel veel sterkte!
[..]
Dijken doorsteken, dan komt de zee naar jou
[..]
Klinkt goed, fijn!
Slaap lekker
[..]
Dank je, het komt vast goed!
Grappig dat je dat zegt, ik doe dat ook vrij veel maar ik teer er misschien een half uur op. Maximaal een uur. Uitwaaien op het strand, heb dat overal wel gedaan op vakantie waar dat mogelijk was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Ik ga morgen naar een vriendinquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik hoop dat je lekker slaapt en dat het morgen wat beter gaat
Oe ik zie iets wat ik nog niet gedaan heb!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Murmeli het volgende:
@se: moeilijk, die gedachten over de wereld. Ik herken ze ook uit mijn depressietijd. De wereld voelt dan hard en gemeen en gevaarlijk (althans, zo voelde ik dat). Ik kijk sindsdien nauwelijks meer naar het journaal, want dan komen die gedachten terug. Ik richt me nu veel meer op mezelf, en op de mensen die dichtbij staan. Het kleine geluk zeg maar. Klinkt zweverig, maar maakt het leven voor mij behapbaar.
En ik denk ook wel aan grotere dingen hoor, ik wil niet helemaal wereldvreemd zijn, maar ik beperk dat dus behoorlijk. Aan veel dingen kan ik toch niks doen, zoals mensen in een ver land die elkaar afslachten oid. Dan doe ik liever mijn best voor de dingen waar ik wel invloed op heb.
Oja, ken jij het boek van stephen covey, de 7 eigenschappen van effectief leiderschap? Daar staat een stukje in over de cirkel van betrokkenheid en de cirkel van invloed. En hoe je, door je binnen je cirkel van invloed ten volste in te zetten, deze cirkel kunt vergroten. En dat je er goed aan doet om je over de dingen binnen je cirkel van betrokkenheid, maar buiten je cirkel van invloed, niet te druk te maken, omdat je daar gewoon geem invloed op hebt. Dus die energie steek je dan in niks, eigenlijk, en dat is demotiverend en deprimerend. Je kunt vast een betere uitleg vinden ergens, maar ik moest er ineens aan denken.
Dat is dan helaas iets minder... Dan maar een pokke-eind rijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij zitten iets te dicht bij de dijken
Ik had tot m'n 15e nog nooit zee gezien, voor mij blijft het een bijzonder ietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, ik doe dat ook vrij veel maar ik teer er misschien een half uur op. Maximaal een uur. Uitwaaien op het strand, heb dat overal wel gedaan op vakantie waar dat mogelijk was.
Soms ook letterlijk tot de late nachtelijke uurtjes gezeten. Soms kom je een bende tieners tegen die stiekem een jointje zitten te roken. Het levert altijd wel een babbel op (ik rook overigens niet). In die zin heb ik best een goed stel hersens/lichaam daar ik nergens aan verslaafd raak. In die zin ook wel weer jammer, daar ik nergens 'echt' op schiet.
Wat fijn, dan heb je iets om naar uit te kijken! Gaan jullie iets leuks doen?quote:
Ik weet niet wat we gaan doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat fijn, dan heb je iets om naar uit te kijken! Gaan jullie iets leuks doen?
oh dus je liet me voor lul appen?quote:
Nee hoor, ze heeft een vriendquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dus je liet me voor lul appen?
Nu echt slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |