4-1 zelfsquote:
Klopt, maar 1 van de 4 zou dat wel doen. QF op de USO (360), semi in Tokyo, (180), R16 Shanghai & Parijs (90 + 90), QF in Basel (90) en voila, je bent er. Het is puur academisch echter, wantquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:26 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik ben het met de strekking van je post eens, maar 800 punten is veel hoor. Dat zijn 5 verloren 250-finales, of een verloren mastersfinale en een gewonnen 250-finale, echt niet mis en zeker niet iets wat je zomaar opstrijkt.
hier ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ok, maar fed haalt ook echt nog wel punten binnen.
Ik ook voor mijn Challenge Drawquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Rosario het volgende:
Isner in twee. Nu hoop ik op een verrassinkje tegen Djokovic.
Heb je Wawa op de AO gezien tegen Nole?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef luckass het volgende:
Fedje haalt het gewoon. Wawa en Gasquet op hardcourt.
De wtf zelf niet zo belangrijk maar het is een soort maatstaf voor je seizoenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Heb je Wawa op de AO gezien tegen Nole?
Waarom is die WTF ineens zo belangrijk trouwens?Denk dat Fed gewoon weer eens een groot toernooi wil winnen!
Ja, maar alsof dat seizoen geslaagd is als je zevende of achtste staatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
De wtf zelf niet zo belangrijk maar het is een soort maatstaf voor je seizoen
Zat ik ook al aan te denken..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
En dan mag fedje er 6-0 6-0 af tegen Rafa
Hup Dimitrov inderdaad...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
En dan mag fedje er 6-0 6-0 af tegen Rafa
Maar je zei "Zelfs als hij nu niet meer speelt". Dan haalt hij geen punten binnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ok, maar fed haalt ook echt nog wel punten binnen.
Ja, een lob leek me wel een goeie optie.quote:
Dat niet, maar het lijkt me wel leuk als Fed slechts met een -10 differential met pension gaat tegen Rafa, en niet met een -20quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef 1239758715981 het volgende:
eraf gaan tegen Rafa is geen schande![]()
Kan ik me voorstellen. Ik zou me kapot schamen.quote:
Ik hoop niet dat hij zelf ook zo denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef 1239758715981 het volgende:
eraf gaan tegen Rafa is geen schande![]()
Dat denk ik niet anders had hij vandaag wel verloren. Hij zal er toch vertrouwen in hebben want hij weet ook dat hij in de volgende ronde hoogstwaarschijnlijk tegen Nadal moet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij zelf ook zo denkt.
Ik zie Rafa niet zomaar van Dimitrov winnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet anders had hij vandaag wel verloren. Hij zal er toch vertrouwen in hebben want hij weet ook dat hij in de volgende ronde hoogstwaarschijnlijk tegen Nadal moet.
Murrayquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef Gruisman het volgende:
De wedstrijd is 5 seconden te zien en meteen zie ik Murray al zeiken.
Verbaast me sowieso dat Murray fans heeft buiten GB.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray
Nu hij USO en Wimby gewonnen heeft, heeft hij gekregen wat hij eigenlijk 2/3 jaar terug had verdiend(en echt niet wat ie dit jaar verdient...). Maar nu verdient die jongen echt helemaal niks meer. Ik ben helemaal fan af met die vent, ongelooflijk dat spel en gedrag dat ie etaleert nu in 2013. Even leek het helemaal de goede kant op de gaan na die OS winst. Aanvallend spel, leuk gedrag, grapjes op de baan. En vooral leuke wedstrijden. Maar wat ie dit jaar laat zien
Als hij niet dit toernooi of met de USO iets bijzonders laat zien.....dan geef ik hem helemaal op. Kut Murray
Tsja, hoe je het ook wendt of keert, hij is een groot sportman met resultaten waar 99% van de sporters alleen van kunnen dromen. Dat creeert automatisch fans.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verbaast me sowieso dat Murray fans heeft buiten GB.
Gloryhunters.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, hoe je het ook wendt of keert, hij is een groot sportman met resultaten waar 99% van de sporters alleen van kunnen dromen. Dat creeert automatisch fans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat ik Murray wel een erg mooie speler vind om naar te kijken(mits hij een beetje aanvallend speelt) maar vooral dat gedrag en die zeikkop van hemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray
Nu hij USO en Wimby gewonnen heeft, heeft hij gekregen wat hij eigenlijk 2/3 jaar terug had verdiend(en echt niet wat ie dit jaar verdient...). Maar nu verdient die jongen echt helemaal niks meer. Ik ben helemaal fan af met die vent, ongelooflijk dat spel en gedrag dat ie etaleert nu in 2013. Even leek het helemaal de goede kant op de gaan na die OS winst. Aanvallend spel, leuk gedrag, grapjes op de baan. En vooral leuke wedstrijden. Maar wat ie dit jaar laat zien
Als hij niet dit toernooi of met de USO iets bijzonders laat zien.....dan geef ik hem helemaal op. Kut Murray
Dat vind ik dan volgens mij weer niet. Volgens mij is Andy echt een leuke vent. Interviews met hem vind ik altijd leuk. Zo'n demo-potje met Lendl was fantastisch. Bij een exhibitie is ie ook altijd wel lachen. Heeft echt gevoel voor humor die vent. Maar op de baan? Godsamme, wat ongelooflijk dat gedrag en die zeikkop van hem inderdaad...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Murray wel een erg mooie speler vind om naar te kijken(mits hij een beetje aanvallend speelt) maar vooral dat gedrag en die zeikkop van hemPlus dat het me echt een hele saaie Schot Brit lijkt.
quote:
Baasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
We doen morgen wel een biertje op Murray, hopende dat hij het licht ooit nog eens zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |