Oké, klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik ga er niet over, maar dit lijkt me onderdeel van de US Open Series, dus het lijkt me onzin om daarvoor het ATP Tour-topic te schoppen.
Kut Murrayquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop dat het daar niet aan zal liggen. Ik hoop altijd dat ze allemaal fit zijn. Het klinkt heel vreselijk, maar de enige bij wie ik dat niet heb, is Murray - althans, als hij zo lamlendig speelt en alleen maar staat te prikken vanaf de baseline speelt hoef ik het echt niet te zien. Het verpst best wel een beetje mijn tennisplezier als hij in zo'n GS-finale staat, en helemaal als hij wint. Maar als hij aanvallend speelt is het wel geweldig om te zien.
Break Ferrer 1-1.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:40 schreef Rosario het volgende:
Ferrer 0 uit 14 breakkansen.. Allemachtig.
Hij gaat Harrison nu opvreten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Volgens mij is er iets mis met Ferrer...eerst Bogomolov Jr en nu weer zo waardeloos tegen Harrison. Ferrer was altijd juist die vent die nooit verloor van de spelers onder hem (en niet won van de spelers boven hem).
En Miami.quote:
Klopt, twee breaks op rij en nu een derde set.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Salamando het volgende:
Bennetau stond dik voor tegen Stippel en nu opeens 5-5?
Een ouderwetse franse tank dus!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, twee breaks op rij en nu een derde set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |