Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
sequels bij voorbaat niets vinden.
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.
Iron man mag wel meerdere 'missies' hebben maar Vin Diesel en zijn auto crew niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.
wut?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat was één verhaal. Niet te vergelijken met een zooi autofilms die alleen maar uitgepoept worden omdat kuddes kwijlende pubers hun geld aan deel één hebben verspild.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.
1 verhaal verdeelt over 3 films wat hij ook makkelijk in 1 film had kunnen stoppen volgens jou redenatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat was één verhaal. Niet te vergelijken met een zooi autofilms die alleen maar uitgepoept worden omdat kuddes kwijlende pubers hun geld aan deel één hebben verspild.
Dan zou je alle leuke dingen moeten overslaan (en wat stomme dingen moeten schrappen) en dan hou je "lilliputter maakt wandeling en flikkert een trouwring weg" over. Heeft weinig met de boeken te maken. Het bronmateriaal bestaat uit zes boeken dus we hadden al mazzel dat het niet nog erger uitgemelkt was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1 verhaal verdeelt over 3 films wat hij ook makkelijk in 1 film had kunnen stoppen volgens jou redenatie.
De films uit het MCU zijn verwoven met elkaar, dus onderdeel van een groter geheel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan zou je alle leuke dingen moeten overslaan (en wat stomme dingen moeten schrappen) en dan hou je "lilliputter maakt wandeling en flikkert een trouwring weg" over. Heeft weinig met de boeken te maken. Het bronmateriaal bestaat uit zes boeken dus we hadden al mazzel dat het niet nog erger uitgemelkt was.
Dat vind ik toch heel anders dan een enkele film maken en daarna even snel (vaak mindere) delen uitbrengen omdat de eerste film toevallig aanslaat.
Ontopic: Woehoe! Iron Man vecht minstens anderhalve seconde tegen de Hulk als ik de trailer mag geloven.
In het geval van de Marvel films heb je groot gelijk. Maar daar zijn vervolgen vaak net zo goed als de eerste delen. Maar bijvoorbeeld een nieuwe Jurassic Park???quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De films uit het MCU zijn verwoven met elkaar, dus onderdeel van een groter geheel.
Ze vertellen elk een apart verhaal maar ook weer niet omdat het repercussies heeft bij de andere films.
The Fast & The Furious vind ik geen reeks die minder wordt nadat deel 1 toevallig aansloeg. Zo'n grote hit was de eerste al niet en de eerste sequels waren inderdaad gewoon rommel, maar vanaf deel 4/5 (vooral sinds The Rock meedoet) begon het geheel plots veel beter te werken en waren de cijfers gewoon veel beter dan bij de eerste 3 films. Ik vind dat een franchise met bestaansrecht, zowat de enige big budget actiefilms die we nog krijgen naast al dat superheldengedoe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat vind ik toch heel anders dan een enkele film maken en daarna even snel (vaak mindere) delen uitbrengen omdat de eerste film toevallig aanslaat.
De nieuwe lijkt me een reboot/remake. Heeft geen connectie met de eerdere films lijkt het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In het geval van de Marvel films heb je groot gelijk. Maar daar zijn vervolgen vaak net zo goed als de eerste delen. Maar bijvoorbeeld een nieuwe Jurassic Park???
Bestaansrecht heeft het natuurlijk sowieso. Daar kan ik weinig aan doen met mijn pessimistische houding ten opzichte van vervolgen (waarvan ik dus uitga dat ze in veel gevallen wat minder zijn).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat een franchise met bestaansrecht,
Maar of het een goede film was...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.
Que?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iron man mag wel meerdere 'missies' hebben maar Vin Diesel en zijn auto crew niet?
Dat is een persoonlijk iets. Er zijn een hoop mensen die de trilogie geweldig vonden, maar ook dat geldt voor de andere groep mensen die het maar niks vonden.quote:
Van Star Wars weet je dat het niet goed gaat worden. Daar bestaat geen materiaal meer voor behalve een zooi boeken. En die boeken wil men niet aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef Hankster het volgende:
[..]
wut?
Anyway, Avengers 2, JW, SW en JB maken het voor mij al helemaal goed. Ant-man kan ook aardig worden ook al ging de productie verre van soepel..
Product technisch was het echt super. Maar uiteindelijk was het gewoon een platform spel waar je iets van punt a naar punt b moest brengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijk iets. Er zijn een hoop mensen die de trilogie geweldig vonden, maar ook dat geldt voor de andere groep mensen die het maar niks vonden.
Persoonlijk vind ik de trilogie geweldig, maar had op een gegeven moment echt genoeg van Frodo en was vurig aan het bidden dat hij maar lekker in de vulkaan zou springen.
Zo kan je een hoop films gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Product technisch was het echt super. Maar uiteindelijk was het gewoon een platform spel waar je iets van punt a naar punt b moest brengen.
Je vergeet het stuk waar persoon X persoon Y bedriegt (op één of andere manier) en persoon Y persoon X na tien minuten vergeeft. Belangrijk onderdeel van elke romcom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In romcoms krijgen ze altijd een relatie en houden ze heel veel van elkaar.
Die was ik idd vergeten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je vergeet het stuk waar persoon X persoon Y bedriegt (op één of andere manier) en persoon Y persoon X na tien minuten vergeeft. Belangrijk onderdeel van elke romcom.
Samenvattingen van een paar zinnen van een film zijn altijd goed: Bij elkaar gebrachte superhelden leren leven met hun onderlinge verschillen en verslaan (against all odds) de buitenaardse naarlingen.
Nou ja, ruimteleger met vliegende ruimtewormen wordt genuked en Loki wordt geplet (zoals de Hulk mensen hoort te pletten) en zit in Thor 2 in de Asgard-gevangenis. Dat is toch wel ongeveer verslagen? Ze zijn zo erg verslagen dat de skrull een hele Avengersfilm lang de mensheid niet gaan lastigvallen. We zullen het wel zien in deel 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die was ik idd vergeten.
Ze leren met elkaar om te gaan, maar de wrevel zit er nog steeds welke tot ontploffing gaat komen in de volgende film.
Maar verslaan ze de badguy wel? Dat gebeurde namelijk niet in Avengers 1.
Loki zou Loki niet zijn als die weer binnen de kortste keren weer buiten loopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, ruimteleger met vliegende ruimtewormen wordt genuked en Loki wordt geplet (zoals de Hulk mensen hoort te pletten) en zit in Thor 2 in de Asgard-gevangenis. Dat is toch wel ongeveer verslagen? Ze zijn zo erg verslagen dat de skrull een hele Avengersfilm lang de mensheid niet gaan lastigvallen. We zullen het wel zien in deel 3.
Ondertussen ben ik enthousiaster over deel twee want in vind een door mensen gemaakte despoot-robot een leukere badguy dan een kudde buitenaardse wezens en een geadopteerde god-broer met pappa-problemen. Hoewel ik Loki wel erg leuk neergezet vind.
Mmm, dan denk ik aan de strips die ik heb gelezen en hoevaak maak je daarin mee dat een schurk definitief uitgeschakeld wordt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Loki zou Loki niet zijn als die weer binnen de kortste keren weer buiten loopt.
Verslagen vind ik als iemand of iets permanent niet meer in de picture is.
Niet gelezen maar ging het ongeveer zo:quote:Ik heb persoonlijk veel meer zin in Civil War. De ultieme confrontatie tussen Stark/Iron Man en Capt America.
In de comics leeft die nog vrolijk door en het zou me niks verbazen als die gewoon weer rond loopt in een volgende film ergens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm, dan denk ik aan de strips die ik heb gelezen en hoevaak maak je daarin mee dat een schurk definitief uitgeschakeld wordt?
Ik ben het alweer grotendeels vergeten maar Loki gaat toch dood in Thor 2?
[..]
Niet gelezen maar ging het ongeveer zo:
"Kijk! Een Amerikaanse vlag." -"Wat? Waar???" Zap. Einde.
ahhhhum....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, heeft zeer vergaande gevolgen voor het Marvel universum gehad.
Gaat over de mutant superhuman registration act van oa Stark die dat omarmt en wil enforcen.
Al is de SHRA wel gebaseerd op eerdere verhaallijnen betreffende de MRA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ahhhhum....
ik "nerdt" wel met je mee
Zo te lezen ben je dat ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme, wat klink ik als een ongelofelijke comic nerd.
Spider-Man heeft btw een zeer grote rol in de Civil War verhaallijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je dat ook.Als het over Spider-man zou gaan zou ik je misschien kunnen volgen.
Superhuman idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ahhhhum....
ik "nerdt" wel met je mee
Spoiler manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spider-Man heeft btw een zeer grote rol in de Civil War verhaallijn.
Hij is eerst namelijk in het kamp van IM en switched over naar kamp Cap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ultron full body shot concept art. Zal maar niet zomaar neer plempen, dan kunnen er sommige nog verrast wordenNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:
Daar noem je ook twee hele dode genres.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo kan je een hoop films gaan beoordelen.
In romcoms krijgen ze altijd een relatie en houden ze heel veel van elkaar.
In horrors gaan er altijd een zooi mensen gruwelijk dood.
Dat klopt al niet. Mannen in blauwe pakken gaan het meest dood.quote:In star trek gaat de naamloze dude in een rood pakje ook altijd dood.
Helemaal niet. Ik ben met Marvel strips opgehouden toen Spidey dood bleek te zijn en overgenomen was door klonen. Fuck de Scarlet Spider. En ik heb het even opgezocht, dat was ruim voor Civil War. Misschien ga ik ooit Civil War bekijken als ik het online kan vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Karboenkeltje zit nu snel bij te lezen van Spider-Man en z'n rol in Civil War.
Je hebt de hint gemist in Thor 2?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de comics leeft die nog vrolijk door en het zou me niks verbazen als die gewoon weer rond loopt in een volgende film ergens.
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe Thor 2 ook alweer ging.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt de hint gemist in Thor 2?Was toch wel te merken dat Loki niet dood was
Bespaar je de moeite, die film is zo intens slecht dat je hem expres vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe Thor 2 ook alweer ging.
Goed excuus om 'm snel nog een keer te kijken.
Vroeger was ik ook wel een "Marvel" comic fantaat in de jaren 80 tot in de jaren 90'96 spaarde ik aardig wat comics uitgegeven in Nederland door JP(Junior Press).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme, wat klink ik als een ongelofelijke comic nerd.
Topic wat ik gemaakt hebt een tijd terug: TV / [Marvel] The Defenders (miniserie)quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik persoonlijk zou wel eens een low budget film van Marvel willen zien met bijvoorbeeld een Cloak&Dagger, of Luke Cage, Iron Fist en Misty Knight, die zich echt afspeelt in de Ghetto's van Amerika waar men met de kleine criminaliteit te maken krijgt en de drugsproblemen evt. met de Wrecking Crew/Blood Rose als de villians (Dus een verhaallijn wat geharder is en zich meer afspeelt in de straten zelf.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Dank je voor je verwijzing,quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Topic wat ik gemaakt hebt een tijd terug: TV / [Marvel] The Defenders (miniserie)
De titel die Marvel aan de miniseries gegeven heeft is niet dezelfde als in de comics, eigenlijk zijn ze (gedeeltelijk) de Heroes For Hire ipv de Defenders... Maar er is dus een mini-serie die op dit moment al geproduceerd wordt over Daredevil, Iron Fist, Luke Cage en Jessica Jones volgen ook nog uiteindelijk. De series komen uiteindelijk samen in een miniserie The Defenders en zou ''duisterder'' zijn dan Agents of S.H.I.E.L.D.![]()
Must... Not... Watchquote:
moeten ze dan al een hele film spoileren in 'n trailer?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt wel heel erg op de vorige trailer, voegt nogal weinig toe.
quote:
Bazenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mike Sampson @mjsamps
Avengers 2 is both an amazing sequel and a fantastic setup for the rest of the MCU. So nerdy in the best possible way.
Mike Ryan @mikeryan 10m10 minutes ago
And out of all the AGE OF ULTRON chaos, somehow Hawkeye gets the best role in the movie. AND the best line of the movie, maybe the series.
Mike Ryan @mikeryan 13m13 minutes ago
Just saw AVENGERS: AGE OF ULTRON. Soooooooo many characters and soooooo much going on, I can't believe it's coherent, let alone so fun.
breuls ook al gezien?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Rogan het volgende:
De pers heeft de film mogen aanschouwen, 21 april mogen de reviews online gezet worden. Maar er zijn inmiddels impressies via twitter etc te vinden:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe dan ook; i'm out! Geen internet voor 2 weken. Ben bang om dik gespoiled te worden.
Dat was ik ook van plan met de film-sectie op de FP, dit topic en comic-websites. Maar vandaag al was het sterker dan mezelfquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Rogan het volgende:
Hoe dan ook; i'm out! Geen internet voor 2 weken. Ben bang om dik gespoiled te worden.
gereserveerdquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bij Pathe kun je vanaf nu de kaartjes reserveren
20:30 pathe delftquote:
Euroscoop Maastricht (is toch de oude Pathe of niet?) draait de 3D vanaf donderdagquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie ik net dat die prutbios hier in de buur-stad of Maastricht 'm (nog) niet draaienmoet ik uitwijken naar de Kinepolis die 2,5x zo duur is, fokking ¤19,75 tov ¤8 voor 3D in mijn stambios
maar wel scherm van 7m X 15m, het zal de prijs wel rechtvaardigen zeker
dat is inderdaad de ex-Pathéquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Euroscoop Maastricht (is toch de oude Pathe of niet?)
ow, blijkbaar staat ie in de "nu in de bios" lijst en niet de "wordt verwacht"quote:draait de 3D vanaf donderdag
net over de grens bij Maastrichtquote:En Foroxity ook, ook al weet ik niet waar je precies woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:56 schreef -Menn0- het volgende:
After credits scene!godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet hoor ik zie em morgrn wel:)lekker faxen heel de dag echt genot
After credits scene!Fake!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After credits scene!Vermoedelijk fake..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After credits scene!Al bevestigd door Whedon dat deze fake is. Op een van de websites uit mijn vorige post kun je de vermoedelijke echte scène vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |