hoezo lekken? Ze hebben dat gewoon ergens op display zelfs.quote:Op maandag 8 september 2014 07:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Minder dan 24 uur na het lekken van een promo art
de bron waar ik het vandaan had had het over lekken. Blijkbaar stond die poster in een gesloten ruimte (al vond ik dat zelf al wat vreemd als je de belichting en het tapijt bekijkt) en Marvel heeft de instagram post heul snel laten verwijderen. Maar ja, eens op het internet, altijd.......quote:Op maandag 8 september 2014 08:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoezo lekken? Ze hebben dat gewoon ergens op display zelfs.
quote:Disney has released the first official plot synopsis of 2015 Marvel Studios release "Avengers: Age of Ultron," revealing a key role for Tony Stark (Robert Downey Jr.) in the inciting incident. The information comes from the official project profile for the film, provided to CBR by Disney and excerpted below.http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=55547SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Written and directed by Joss Whedon, "Avengers: Age of Ultron" -- the sequel to 2012's "Marvel's The Avengers," which grossed more than $1.5 billion in worldwide box office -- is scheduled for release on May 1, 2015.Nothing lasts forever but the certainty of change
Werd onderhand wel eens tijd!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Trailer:
https://drive.google.com/(...)0yVFlTSlU/view?pli=1
Hulkbuster. Best stoer.quote:
Die komt bij de komende X-Men langs.quote:
Fixed...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die komt bij de komende FoX-Men langs.
Dan moet je wel even toelichten dat 'Apocalypse' de naam van een personage is. Dat was mij lange tijd ook niet duidelijk, namelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die komt bij de komende X-Men langs.
Het is zonde dat Marvel de film rechten niet meer hebben idd.quote:
Ken je de X-Men geschiedenis niet??quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan moet je wel even toelichten dat 'Apocalypse' de naam van een personage is. Dat was mij lange tijd ook niet duidelijk, namelijk.
je kende Apocalypse nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan moet je wel even toelichten dat 'Apocalypse' de naam van een personage is. Dat was mij lange tijd ook niet duidelijk, namelijk.
Ik lees geen X-Men, dus nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ken je de X-Men geschiedenis niet??
Ik lees voornamelijk DC en wat losse andere dingen. Als ik ook aan Marvel begin kost me dat een fortuin.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je kende Apocalypse niet![]()
Dacht toch altijd, afgaande van je posts/nieuwsberichten, dat je toch een comic kenner bent. Of meer DC gericht?
Das waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik lees geen X-Men, dus nee.
[..]
Ik lees voornamelijk DC en wat losse andere dingen. Als ik ook aan Marvel begin kost me dat een fortuin.
Okee ik heb het niet kunnen weerstaanquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Is het vreemd dat ik die trailer ondertussen al 5x bekeken heb![]()
![]()
Ik vind wel dat diequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef Deckard het volgende:
Ziet er net zo rommelig uit als de eerste film, jammer. Blijft er ook nog steeds als een tekenfilm uit zien dus ik snap niet waarom ze gewoon animators in hebben gehuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruitziet alsof we hem in de verkeerde aspect ratio kijkenhij is te breed en te plat
lekker faxen heel de dag echt genot
Wat gaat er dan nog meer voor leuks aankomen in dat jaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:57 schreef Hankster het volgende:
Gaaf
2015 wordt toch wel het meest brute filmjaar sinds lange tijd
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:24 schreef Breuls het volgende:
Dat is Andy Serkis. Op de FP heeft iemand een theorie over zijn rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop eigenlijk dat ze dit gaan doen met Deadpool.. omdat je dan veel meer kunt. Beetje zoals dat stijltje uit de Ninja Turtles film uit 2010 dacht ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef Deckard het volgende:
Ziet er net zo rommelig uit als de eerste film, jammer. Blijft er ook nog steeds als een tekenfilm uit zien dus ik snap niet waarom ze gewoon animators in hebben gehuurd.
Qua spektakelfilms:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat gaat er dan nog meer voor leuks aankomen in dat jaar?
Een goed bioscoop jaar dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Qua spektakelfilms:
Ant-man
Fast & furious 7
Jurassic World
Mad Max: Fury Road
Terminator: Genisys
Mission: Impossible V
Star Wars: Episode VII
James Bond 24
sequels bij voorbaat niets vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:00 schreef Deckard het volgende:
1 originele film een goed filmjaar vinden.
Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
sequels bij voorbaat niets vinden.
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.
Iron man mag wel meerdere 'missies' hebben maar Vin Diesel en zijn auto crew niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je je verhaal bij de eerste film niet kwijt kan dan heb je sowieso al iets fouts gedaan.
wut?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat was één verhaal. Niet te vergelijken met een zooi autofilms die alleen maar uitgepoept worden omdat kuddes kwijlende pubers hun geld aan deel één hebben verspild.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.
1 verhaal verdeelt over 3 films wat hij ook makkelijk in 1 film had kunnen stoppen volgens jou redenatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat was één verhaal. Niet te vergelijken met een zooi autofilms die alleen maar uitgepoept worden omdat kuddes kwijlende pubers hun geld aan deel één hebben verspild.
Dan zou je alle leuke dingen moeten overslaan (en wat stomme dingen moeten schrappen) en dan hou je "lilliputter maakt wandeling en flikkert een trouwring weg" over. Heeft weinig met de boeken te maken. Het bronmateriaal bestaat uit zes boeken dus we hadden al mazzel dat het niet nog erger uitgemelkt was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1 verhaal verdeelt over 3 films wat hij ook makkelijk in 1 film had kunnen stoppen volgens jou redenatie.
De films uit het MCU zijn verwoven met elkaar, dus onderdeel van een groter geheel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan zou je alle leuke dingen moeten overslaan (en wat stomme dingen moeten schrappen) en dan hou je "lilliputter maakt wandeling en flikkert een trouwring weg" over. Heeft weinig met de boeken te maken. Het bronmateriaal bestaat uit zes boeken dus we hadden al mazzel dat het niet nog erger uitgemelkt was.
Dat vind ik toch heel anders dan een enkele film maken en daarna even snel (vaak mindere) delen uitbrengen omdat de eerste film toevallig aanslaat.
Ontopic: Woehoe! Iron Man vecht minstens anderhalve seconde tegen de Hulk als ik de trailer mag geloven.
In het geval van de Marvel films heb je groot gelijk. Maar daar zijn vervolgen vaak net zo goed als de eerste delen. Maar bijvoorbeeld een nieuwe Jurassic Park???quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De films uit het MCU zijn verwoven met elkaar, dus onderdeel van een groter geheel.
Ze vertellen elk een apart verhaal maar ook weer niet omdat het repercussies heeft bij de andere films.
The Fast & The Furious vind ik geen reeks die minder wordt nadat deel 1 toevallig aansloeg. Zo'n grote hit was de eerste al niet en de eerste sequels waren inderdaad gewoon rommel, maar vanaf deel 4/5 (vooral sinds The Rock meedoet) begon het geheel plots veel beter te werken en waren de cijfers gewoon veel beter dan bij de eerste 3 films. Ik vind dat een franchise met bestaansrecht, zowat de enige big budget actiefilms die we nog krijgen naast al dat superheldengedoe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat vind ik toch heel anders dan een enkele film maken en daarna even snel (vaak mindere) delen uitbrengen omdat de eerste film toevallig aanslaat.
De nieuwe lijkt me een reboot/remake. Heeft geen connectie met de eerdere films lijkt het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In het geval van de Marvel films heb je groot gelijk. Maar daar zijn vervolgen vaak net zo goed als de eerste delen. Maar bijvoorbeeld een nieuwe Jurassic Park???
Bestaansrecht heeft het natuurlijk sowieso. Daar kan ik weinig aan doen met mijn pessimistische houding ten opzichte van vervolgen (waarvan ik dus uitga dat ze in veel gevallen wat minder zijn).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat een franchise met bestaansrecht,
Maar of het een goede film was...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat de films van Lord of the Ring zo succesvol waren.
Que?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iron man mag wel meerdere 'missies' hebben maar Vin Diesel en zijn auto crew niet?
Dat is een persoonlijk iets. Er zijn een hoop mensen die de trilogie geweldig vonden, maar ook dat geldt voor de andere groep mensen die het maar niks vonden.quote:
Van Star Wars weet je dat het niet goed gaat worden. Daar bestaat geen materiaal meer voor behalve een zooi boeken. En die boeken wil men niet aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef Hankster het volgende:
[..]
wut?
Anyway, Avengers 2, JW, SW en JB maken het voor mij al helemaal goed. Ant-man kan ook aardig worden ook al ging de productie verre van soepel..
Product technisch was het echt super. Maar uiteindelijk was het gewoon een platform spel waar je iets van punt a naar punt b moest brengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijk iets. Er zijn een hoop mensen die de trilogie geweldig vonden, maar ook dat geldt voor de andere groep mensen die het maar niks vonden.
Persoonlijk vind ik de trilogie geweldig, maar had op een gegeven moment echt genoeg van Frodo en was vurig aan het bidden dat hij maar lekker in de vulkaan zou springen.
Zo kan je een hoop films gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Product technisch was het echt super. Maar uiteindelijk was het gewoon een platform spel waar je iets van punt a naar punt b moest brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |