Dat was ik ook van plan met de film-sectie op de FP, dit topic en comic-websites. Maar vandaag al was het sterker dan mezelfquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Rogan het volgende:
Hoe dan ook; i'm out! Geen internet voor 2 weken. Ben bang om dik gespoiled te worden.
gereserveerdquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bij Pathe kun je vanaf nu de kaartjes reserveren
20:30 pathe delftquote:
Euroscoop Maastricht (is toch de oude Pathe of niet?) draait de 3D vanaf donderdagquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie ik net dat die prutbios hier in de buur-stad of Maastricht 'm (nog) niet draaienmoet ik uitwijken naar de Kinepolis die 2,5x zo duur is, fokking ¤19,75 tov ¤8 voor 3D in mijn stambios
maar wel scherm van 7m X 15m, het zal de prijs wel rechtvaardigen zeker
dat is inderdaad de ex-Pathéquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Euroscoop Maastricht (is toch de oude Pathe of niet?)
ow, blijkbaar staat ie in de "nu in de bios" lijst en niet de "wordt verwacht"quote:draait de 3D vanaf donderdag
net over de grens bij Maastrichtquote:En Foroxity ook, ook al weet ik niet waar je precies woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:56 schreef -Menn0- het volgende:
After credits scene!godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet hoor ik zie em morgrn wel:)lekker faxen heel de dag echt genot
After credits scene!Fake!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After credits scene!Vermoedelijk fake..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After credits scene!Al bevestigd door Whedon dat deze fake is. Op een van de websites uit mijn vorige post kun je de vermoedelijke echte scène vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me toch wel af waarom eigenlijk geen enkele krant/website zijn recensie nu al niet post... ik ben speciaal wakker gebleven om ze te kunnen lezen :$quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:27 schreef Breuls het volgende:
Ben de derde review halverwege opgehouden te lezen. Teveel zijtakjes naar fanboy-kijk-mij-eens-de-fim-gezien-hebben feitjes. En veel te veel spoilers; de film zit vol met kleine momenten, maar juist die niet spoilen zorgt ervoor dat ze hun waarde behouden.
Ook teveel spoilers in de eerste review, overigens. Ben het wel met de kritiek op de film eens, maar in hoeverre licht ik morgen toe, want ik lap geen regels aan m'n laars.
Ow... Oeps...quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Al bevestigd door Whedon dat deze fake is. Op een van de websites uit mijn vorige post kun je de vermoedelijke echte scène vinden.
Jep, dat klopt!quote:Op woensdag 22 april 2015 00:10 schreef Nic1 het volgende:
Er is alleen een mid-credits scene of niet?
Vrees niet, vanaf vanmorgen mogen ze allemaal verschijnen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:30 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vraag me toch wel af waarom eigenlijk geen enkele krant/website zijn recensie nu al niet post... ik ben speciaal wakker gebleven om ze te kunnen lezen :$
Goeie review Breuls!quote:Op woensdag 22 april 2015 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vrees niet, vanaf vanmorgen mogen ze allemaal verschijnen.
De FOK!review vind je bijvoorbeeld hier: Avengers: Age of Ultron
Yepquote:
Heb 'm al gelezen! Mooie review!quote:Op woensdag 22 april 2015 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vrees niet, vanaf vanmorgen mogen ze allemaal verschijnen.
De FOK!review vind je bijvoorbeeld hier: Avengers: Age of Ultron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |