In de comics leeft die nog vrolijk door en het zou me niks verbazen als die gewoon weer rond loopt in een volgende film ergens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm, dan denk ik aan de strips die ik heb gelezen en hoevaak maak je daarin mee dat een schurk definitief uitgeschakeld wordt?
Ik ben het alweer grotendeels vergeten maar Loki gaat toch dood in Thor 2?
[..]
Niet gelezen maar ging het ongeveer zo:
"Kijk! Een Amerikaanse vlag." -"Wat? Waar???" Zap. Einde.
ahhhhum....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, heeft zeer vergaande gevolgen voor het Marvel universum gehad.
Gaat over de mutant superhuman registration act van oa Stark die dat omarmt en wil enforcen.
Al is de SHRA wel gebaseerd op eerdere verhaallijnen betreffende de MRA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ahhhhum....
ik "nerdt" wel met je mee
Zo te lezen ben je dat ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme, wat klink ik als een ongelofelijke comic nerd.
Spider-Man heeft btw een zeer grote rol in de Civil War verhaallijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je dat ook.Als het over Spider-man zou gaan zou ik je misschien kunnen volgen.
Superhuman idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ahhhhum....
ik "nerdt" wel met je mee
Spoiler manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spider-Man heeft btw een zeer grote rol in de Civil War verhaallijn.
Hij is eerst namelijk in het kamp van IM en switched over naar kamp Cap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ultron full body shot concept art. Zal maar niet zomaar neer plempen, dan kunnen er sommige nog verrast wordenNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:
Daar noem je ook twee hele dode genres.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo kan je een hoop films gaan beoordelen.
In romcoms krijgen ze altijd een relatie en houden ze heel veel van elkaar.
In horrors gaan er altijd een zooi mensen gruwelijk dood.
Dat klopt al niet. Mannen in blauwe pakken gaan het meest dood.quote:In star trek gaat de naamloze dude in een rood pakje ook altijd dood.
Helemaal niet. Ik ben met Marvel strips opgehouden toen Spidey dood bleek te zijn en overgenomen was door klonen. Fuck de Scarlet Spider. En ik heb het even opgezocht, dat was ruim voor Civil War. Misschien ga ik ooit Civil War bekijken als ik het online kan vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Karboenkeltje zit nu snel bij te lezen van Spider-Man en z'n rol in Civil War.
Je hebt de hint gemist in Thor 2?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de comics leeft die nog vrolijk door en het zou me niks verbazen als die gewoon weer rond loopt in een volgende film ergens.
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe Thor 2 ook alweer ging.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt de hint gemist in Thor 2?Was toch wel te merken dat Loki niet dood was
Bespaar je de moeite, die film is zo intens slecht dat je hem expres vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe Thor 2 ook alweer ging.
Goed excuus om 'm snel nog een keer te kijken.
Vroeger was ik ook wel een "Marvel" comic fantaat in de jaren 80 tot in de jaren 90'96 spaarde ik aardig wat comics uitgegeven in Nederland door JP(Junior Press).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme, wat klink ik als een ongelofelijke comic nerd.
Topic wat ik gemaakt hebt een tijd terug: TV / [Marvel] The Defenders (miniserie)quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik persoonlijk zou wel eens een low budget film van Marvel willen zien met bijvoorbeeld een Cloak&Dagger, of Luke Cage, Iron Fist en Misty Knight, die zich echt afspeelt in de Ghetto's van Amerika waar men met de kleine criminaliteit te maken krijgt en de drugsproblemen evt. met de Wrecking Crew/Blood Rose als de villians (Dus een verhaallijn wat geharder is en zich meer afspeelt in de straten zelf.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |