abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130011142
Opruimers *O*
Netjes Fee :D
Ik ruim ook meer op, gewoon omdat ik het leuk vind :)
Ik ga haar ook leren opruimen :D

Fee: dat stofzuigertje O+
Cs: die poster idd, leuk !

Oh sinterklaas, help, nog niet over nagedacht. Schoen bij de cv ketel ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:23:09 #177
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130011216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
He, Fee, heb je de lelijke garage (toch?) de deur uit gebonjourd? :+ Leuk dat je van die verschillende 'hoeken' hebt.

Die poster is lief he? Ik kreeg van de vriendin van een collega van mijn lief (volgt u hem nog?) een hele stapel kinderboeken. Ze werkt bij een uitgeverij en ze zouden weggegooid worden. Het zijn van die spelboeken met opdrachtjes (lekker praktisch in het Duits :P ) maar er zaten ook wat posters bij. Ik heb al een manshoog schilderij hangen, waar M altijd vrolijk alles staat aan te wijzen, dus deze leek me ook leuk voor het bekijken en ontdekken.

Ik ruim ook steeds op hoor KZ, ik word ook kriebelig van teveel rommels om me heen.
Hahaha, nee de garage staat op zolder :P. Ze speelden er absoluut niet mee. Dus mijn redenatie naar manlief was: als ze straks groot genoeg zijn om er mee te spelen, zijn ze ook groot genoeg om er op zolder mee te spelen ;). Hehehe. Ik wil dan ook echt als ze wat ouder zijn, van de zolder een speelplek maken... maar t kwam me ook erg goed uit dat ik dan niet meer tegen dat ding aan hoef te kijken ;). (En het eveneens oerlelijke vliegtuig is stuk... ahhhhhhhh. Jammer he!)

Ja die poster is zo tof! Op S zijn kamer hebben we een behang'poster' van een boom met heel veel diertjes. Vind hij ook super leuk!
pi_130011383
Xanteh: je meisje *; Ik wil haar hebben :@
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:28:56 #179
250838 Fee-nix
pi_130011412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
Opruimers *O*
Netjes Fee :D
Ik ruim ook meer op, gewoon omdat ik het leuk vind :)
Ik ga haar ook leren opruimen :D

Fee: dat stofzuigertje O+
Cs: die poster idd, leuk !

Oh sinterklaas, help, nog niet over nagedacht. Schoen bij de cv ketel ?
^O^ Mijn jongens kunnen allebei heel goed opruimen :Y . Van wie zouden ze dat nou hebben O-) .
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:31:16 #180
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130011496
Mooi, al die speelhoekjes O+ (zal maar geen foto maken van de kamer van de jongens :X )
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:33:27 #181
250838 Fee-nix
pi_130011580
CS jij hebt trouwens wel een hele leuke garage!
En mijn autistische brein wil trouwens dat je die poster ophangt met van die Tesa Powerstrips... die netjes aan de achterkant van de poster zitten :P.
pi_130011815
Garage is van de speelotheek! Goed idee, om de jouwe op zolder te zetten :D En wat jammer van dat vliegtuig O-)

Joh, da's masking tape, da's haske hip en happening o|O (Je hebt gelijk, het staat een beetje lullig hier, maar ik ben lui en had niets anders in huis, en de muren zijn hier zo lomp gestuckt dat ik met powerstripts de halve bovenlaag eraf trek)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130011894
Speelhoek van onze mini:

Het kleine grut zit in het ladekastje, duplo los in de onderste lade (dat past nu nog :D)

En de box als opslagplaats van knuffels (waar I bijna nooit iets mee doet):

Als de box weggaat, wil ik daar een kastje, zoiets als Zoë. Lijkt me erg praktisch!

Ik ben helemaal niet zo van het opruimen (tot mijn spijt) dus vaak liggen de stapelbekers door de kamer, of duplo. Al probeer ik nu aan te wennen dat we samen voor of na het eten alles opruimen. Maar ik stop alles weg, I. pakt alles weer uit :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130012392
Zo staat de box hier ook. Die mag wel worden afgebroken denk ik, ze wil er niet meer in ook. Maak ik er een cosy hoekje van, met zo'n kinder fauteuil als Soesa ook heeft. Misschien leert ze dan 'normaal' staan ipv over dr voetwreef rollen.

Leuk die xylofoon Phaidra! Tikt ie niet met t stokje op de tv? :+
En washi tape O+ jammer dat t niet blijft plakken op onze spack muren. Moet elke keer de kaarten terug plakken, maar ik hou stug vol.
pi_130012589
SE: nog niet, maar breng hem nou niet op ideeën :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130012659
Hier dat wat phaidra zegt :P
TDit was in.opgeruimde staat ;)
moet sowieso naar de ikea voor een grotere bak voor de treinen, dat was voor zijn verjaardag een stuk minder (het spoor pastte in de bak met de zebra en de treinen zaten in een aparte bak en dat stond in de la).
Maar.goed het stoort me niet, er wordt mee gespeeld dus vind het wel best. Floris wil geen speelgoed op zijn kamer, dus alles staat beneden.
Oh en ik kijk er niet tegenaan ;)

Wel leuk al die hoekjes om te zien :D
pi_130012704
Trouwens, phaidra, wat een leuk kastje heb je staan!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:08:28 #188
250838 Fee-nix
pi_130012717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef Clubsoda het volgende:

Joh, da's masking tape, da's haske hip en happening o|O (Je hebt gelijk, het staat een beetje lullig hier, maar ik ben lui en had niets anders in huis, en de muren zijn hier zo lomp gestuckt dat ik met powerstripts de halve bovenlaag eraf trek)
:* Trek je maar niks van mij aan ;).

Volgens mij hangt die tv van Phaidra toch veel te hoog voor I? Of niet? Onze tv wordt met enige regelmaat wel geslagen :X .

Even wat anders: S voor het eerst op de 'strafplek'. (Hij bleef maar op J z'n stoel klimmen terwijl dat niet mag en toen maakte hij ook nog een 'kunstwerk' kapot dat J net op z'n magneetbord had gemaakt.). Dat hoofd _O- . Hij snapte het trouwens wel, volgens mij!

We noemen hem trouwens 'Spock' na z'n knipbeurt :D.
pi_130012856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Trouwens, phaidra, wat een leuk kastje heb je staan!
Ja hè? Dat kastje is beschilderd door mijn schoonmoeder en schoonzus, voor de geboorte van I O+. Overal voorstellingen uit prentenboeken en in de lades zaten cadeautjes die daar ook allemaal mee te maken hebben. Ze zijn er maanden mee bezig geweest :o.

Fee, klopt! Maar met stokje zou het misschien wel lukken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130012887
Ach gos, die S :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130012968
Wat lief zeg!
Hij is.echt heel gaaf!
pi_130013010
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

durlinger ken ik niet, is dat iets zuiderlijks?

Nu loopt hij veel op blote voeten idd, dat is sowieso het allerbeste. En ik hoop dat hij over een maandje wel maat 18 goed past. Hij heeft nu Nikes met een heel summier zooltje, niet geschikt voor regen en kou in ieder geval.

Tinu, I. slaapt al zeker een maand nog maar 1x, meestal tussen 11.30 en 14 uur.
Ik weet dat hij in tilburg en maastricht ligt dus dat zou zomaar kunnen. Ziengs zit ook noordelijk en daar hebben ze ook kleine maatjes.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130013084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:27 schreef TimeJumper het volgende:
Hier sliep Rayen altijd zo'n 2 á 2.5 uur maar ineens de laatste week slaapt hij steeds maar anderhalf uur. Pff vind ik wel erg kort maar ik kan hem moeilijk in slaap slaan ;)
Wanneer stoppen kinderen eigenlijk met overdag slapen? :@

En tsja het is nog wat vroeg maar het kwam ineens in me op. Vorig jaar "zeurden" ze van mijn vriend zijn werk al of R op het Sinterklaasfeest zou komen. Hij was toen net 1 :{
Nu verwacht ik dat ze dat weer gaan doen, maar dan is hij net 2. Het lijkt me gewoon ongelooflijk vroeg. Op 2 jaar heeft hij toch helemaal geen idee wat er speelt?
Of doen jullie er op die leeftijd thuis al iets aan, vraag ik me af :?
Hier is sint geweest met 1 cadeautje toen amber 1 was. Toen ze 2 werd zijn we bij de intocht geweest en wat kleins dat wist ze afgelopen jaar nog steeds! Ik zou het doen. Bij lisa komt dit jaar sinterklaas ook :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130013129
Och wat leuk Phaidra O+ . Lijkt me wel erg als ze er maanden mee bezig zijn geweest en je het niet mooi vindt. :+ ( beetje rare zin, maar je snapt het wel ;) ) Dat zou hier zo maar kunnen :)

Och die S, wat sneu ! Was dit zn eerste x ?
pi_130013164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:03 schreef Phaidra het volgende:
SE: nog niet, maar breng hem nou niet op ideeën :D
_O-
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:27:42 #196
250838 Fee-nix
pi_130013337
Ja eerste keer KZ!
pi_130013399
Die poster is inderdaad superleuk CS. Maar ik ben zelf ook niet van het masking tape dus ik begrijp Fee-nix wel :D

Fee, wat een handige kast! Zoiets is ook wel handig inderdaad :Y

Phaidra, kastje is idd gaaf!

Fee, volgens mij begrijpt hij het wel inderdaad, aan zijn gezicht te zien....
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:32:27 #198
250838 Fee-nix
pi_130013496
O ja en jongens, hij zit er amper een minuut he. Nu niet meteen de kinderbescherming gaan bellen ;).
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:42:58 #199
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130013844
o, die S! Klimt ie dan niet de trap op fee-nix? Zou Cristel dus écht wel doen..

Handig hekje trouwens :) Kan bij ons jammergenoeg niet ivm ronde paal bij de trap :/
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:50:18 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130014077
Jullie speelgoedhoekjes!
Ik deed zo :) :D :@ :'( }:| :% :{ :@ :') :@

Hier al 6 jaar lang jongenskinderen in huis die veel te veel speelgoed hebben. Echt, als ik een foto plaats, denken jullie vast dat ik in de Bart Smit woon :@ :@
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')