Hier zit ze vanaf 9/10 maanden op 1 slaapje. Soms slaapt ze 2x, maar das niet vaak.
Oh en weet niet meer wie t vroeg, maar ze had geen last van die reactie, gelukkig. Althans niet dat ik merkte. Na 1,5 uur was het allemaal weg. Blijf het gek vinden. Ze heeft nog nooit ergens een reactie op gehad. Andere appels ook niet.
Sinterklaas doen wij ook aan. Toen Floris 1,5 was waren we ook op het Sinterklaasfeest bij mn schoonvader. Jaar daarvoor nog niet. Maar we hebben ook een nichtje van 5,5 en haar eerste Sinterklaas zou zijn toen de jongens (f en neef) dus een half jaar waren, maar toen was ze echt een beetje bang ervoor, dus dat jaar overgeslagen
Schoenen zijn hier nog niet nodig, geen idee welke maat ze heeft ook. Ben wel benieuwd wanneer ze gaat lopen

ze kan aan 1 hand lopen als ze het niet doorheeft

tuttebol.
En over kado's, het eerste jaar maakte het me niet zo uit, omdat we toch nog niet veel hadden. Na een verjaardag, kerst/sinterklaas had ie al veeeeeel meer. Dus toen hebben we met zn verjaardag aan iedereen iets voor zn treinbaan gevraagd. Dus na zijn verjaardag hadden we weinig losse 'troep', maar een volledige treinbaan.
Mijn schoonouders doen eigenlijk altijd samen met zwager en schoonzus en dit jaar ook opa. Dus f kreeg bv een duplo brandweerkazerne en een uitbreiding op zn treinbaan en e een duplo poppenhuis.
Van mijn ouders kreeg f uitbreiding op zn treinbaan en e duplo.
Wij zelf geven meestal een groot.kado met een paar kleine kado's. Bij F dit jaar ook omdat hij zn fiets al eerder had gekregen. E had dan weer wat kleinere kado's maar dat is omdat we van f al veel hadden (zijn kado's waren met 1een zandbak, met 2 een auto en met drie zijn fiets dus).