Effe een paar daagjes niet lezen. Eens kijken of ik nog ergens in kan haken

Kyara, grappig het verschil. Hier is Daan juist de mini, en degene die omver gelopen wordt. En M is gewoon de grote broer. Daan krijgt nu ook minder aandacht dan Chris destijds, maar ik heb geluk met 2 kids die zich best aardig zelf vermaken. Dus dat is redelijk te verdelen meestal.
Troeta, het ene kind heeft ook eerder koorts dan de ander. Chris heeft 1 keer de 40,3 gehaald bij de 6e ziekte. Daan is inmiddels 3 keer erover gegaan (inc 6e ziekte), en zit ook eerder over de 39. Terwijl Chris juist veel zieker was met oorontstekingen rond deze leeftijd.
Angst voor boekjes is wel sneu. Daan is alleen bang voor ballonen of andere dingen als ze opgeblazen worden. Dan is hij echt panisch. Maar eenmaal vol is er niks meer aan de hand. Verder is het een dapper geval. Dapperder dan zijn grote broer..
CS, fijn dat het zo goed gaat met jullie situatie.
Bitterend, leuk als ze van die " exotische" dingen gaan eten. Sushi vond Chris al snel lekker. Daan heeft het nog niet gehad. Maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik..
KZ, naar is dat, van die grote mensen spuug. Dan liever die zure troep van de eerste maanden..
SE, hier gingen Daan en Chris allebei rond de 13 maand opeens het voeren weigeren. Ze hebben het daarvoor soms wel geprobeerd, maar dan lukte het ook niet echt. En allebei rond de verjaardag ging het beter, en al snel echt helemaal zelf.. Maar een van mijn neefjes was zeker voorbij de anderhalf voor hij het snapte..
En lastige situatie met je schoonouders. De jongens krijgen weleens iets waar ze nog te klein voor zijn. Soms vraag ik daar ook om (winterspul voor zomerjarige/zomerspul voor winterjarige). Maar dan wel in overleg met de gever. En soms geven mijn schoonouders/ouders iets, maar nooit scheve ogen als het iets later pas gebruikt wordt. Het verschilt ook erg per kind wanneer ze aan iets toe zijn. Mijn oudste is sneller dan die van mijn zusje, en Daan is nog een stukje vlotter met motorische dingen..
Verlanglijstjes heb ik meestal wel, en mensen vragen er ook wel om. Familie meestal dingen van het lijstje, vrienden/kennissen verzinnen vaker iets. Goede mix..
Son, Dat is een duidelijke allergie. Het kan ook nog per oogst verschillen, of als ze er veel gegeten heeft. Ik reageer soms op appel/tomaat/kiwi, maar lang niet altijd. Alleen als ik elke dag een kiwi eet gaat het wel mis..
Hard hoofd die Billie!
Susie, Chris heeft ook maar even koorts gehad, geloof 1,5/2 dagen. Daan wel iets langer, die 4 dagen. Maar de vlekken is dan zo typisch met de hoge koorts dat het wel de 6e moest zijn. Ze pikken het soms op op de gekste plekken. Bij Daan weet ik ook niet waar het vandaan komt. Niemand in de omgeving die het had, en geen KDV ofzo..
En nou vergeet ik vast mensen. Dus gewoon een

voor alle postieve berichten
En een

voor alle bulten, zieken en tanden die dwars zitten..
Daan heeft een mooi weekend gehad met Chris zijn verjaardag, bezoek verdeeld over 2 dagen. Gisteren heeft hij zijn bed overdag niet eens gezien. Gewoon door van 8 tot half 8 met weinig gemopper. Om daarna door te slapen tot half 9..
Hij heeft wel een heel dik oog, ontstoken en het zat gisterochtend echt helemaal dicht. Overdag werd het wel beter, en vanochtend weer half dicht. Net was het weer bijna weg, dus het lost zo wel op. Maar het ziet er niet uit. En zijn mimiek is opeens anders, dus ik kan iets minder goed inschatten wanneer iets gaat gebeuren

Hij is gek op Chris zijn aquaplay baan. Lekker klooien met water. Of met ballonnen gooien, hij slaat nu ook over, en dan echt een paar keer heen en weer volley-ballonnen. Aardig balgevoel daar..
Misschien morgen eens de loopbakfiets van zolder halen, of de driewieler. Of allebei

En dan weer wat anders de zolder op. We wisselen hier aardig af, en beide jongens hebben niet heel veel spul in de woonkamer. Ze hebben echt hun favorieten, dus dat blijft vaak wel rondzwerven..