Tot ze ze zelf aan kunnen zetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik vind t zelf ook leuk, maar wel fijn dat die autootjes uit kunnen
Batterijen eruit!quote:
Hier duurt die cursus bijna 17 maanden inmiddels.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me vaak zo'n ondankbaar kreng, omdat ik veel cadeautjes niet zo leuk vond. Zelf ben ik 'bang' voor clowns bijvoorbeeld en dan krijg je iets met precies zo'n enge clown erop.Of ik bedenk me dat ik iets zelf graag wil geven, vervolgens vertel ik dat en een paar weken later krijg je dan een compleet andere versie van iets met de mededeling: 'jammer voor jullie, wij vonden deze leuk en wilden het ook graag geven'. Euh, oke, dankjewel.
![]()
![]()
(compleet tegenstrijdige gevoelens, elke keer).
Echt joh, dat eerste jaar was een grote cursus: laat maar gaan, maak je niet druk, ook leuk, enz.
En Hetty. En Victor.. een mét en een zonder batterijen. En Vincent. En Simon.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Buiten reed net een veegwagen voorbij en hij was niet bij de vensterbank/het raam weg te slaan.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]herkenbaar.
Dinsdag is hier de aller-aller-aller-tofste dag van de week. Dan komt de vuilniswagen! De vuilnismannen zwaaien ook altijd heel enthousiast terug als M. voor het raam staat te kijken, zwaaien en springen.
+1 Wat een mazzel dat bakkendag hier op woensdag (mijn dag thuis met M) is!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]herkenbaar.
Dinsdag is hier de aller-aller-aller-tofste dag van de week. Dan komt de vuilniswagen! De vuilnismannen zwaaien ook altijd heel enthousiast terug als M. voor het raam staat te kijken, zwaaien en springen.
Je schoonouders snappen niet dat ze er nog niet mee speelt omdat ze nog geen 18 maanden is en er dus te klein voor is? Dat lijkt me wel vermoeiend. Jammer dat jullie het niet kunnen bewaren. Gelukkig is het tegen die tijd weer Sinterklaasquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh Kyara, ik bedoel niet dat ik het erg vinden om iets 18mnd+ te krijgen, maar meer wat Sonnetje zei. Dat ze dus nu niks van schoonouders heeft waar ze mee kan spelen. Dus dat ik moet mededelen dat ze er nog niet mee speelt aan schoonouders. En dat ze dus waarschijnlijk gaan denken dat ik t expres niet geef omdat t cadeau van hun komt ofzo. Ik heb echt eigenlijk helemaal geen zin meer om nog contact met ze te hebben. Nep gezellig doen vind ik suf, dan ga ik liever niet mee
. Ik ben ook gewoon niet zo'n mensen mens, sorry. Het jammere is dat schoonouders mijn/ons probleem met ze niet snappen, en hoe vaak je t probeert uit te leggen het dringt niet door.
En wij hebben geen zolder dus waar ze niet meer mee speelt gaat gewoon op v&a of mpis er tenminste nog iemand anders blij mee.
En soempie, das echt grappig, dat ze van zulke dingen zo blij worden he
Sonnetje is die uitslag weer snel weggetrokken?
Oh en Billie ineens zoveel tanden erbijveel last van gehad?
Geen idee nog. Waarschijnlijk net zoals vorig jaar: klein grut voor sinterklaas (en dan kijk ik dan wel waar behoefte aan is: die toettoet dingen, extra duplo, teken/knutsel spullen ofzo. En dan met de verjaardag geld vragen voor iets groters, bijvoorbeeld een loopfietsje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: Te veel speelgoed. Echt he ! Wat vraag/doe je dan voor/met al die feesten ?
Hier was alles vanaf 18, maar viel echt groot. Bijna 2 cm ruimte nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef Troeta het volgende:
Bij Van Haren verkopen ze elephants vanaf maat 17, echt leuke schoenen en zitten goed, vaak ook aanbiedingen.
Bij durlinger gaan ze ook vanaf maat 17 en hier bij van haren ook elefanten maat 17. Wij hadden het probleem aneersom goede loopschoenen zoeken met een zachte zool. Ze liep veel beter oo blote voeten uiteindelijk ook elefanten.. nu bijna 16 maanden en al maat 22,5 :-oquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier was alles vanaf 18, maar viel echt groot. Bijna 2 cm ruimte nog
Ja, die hebben wij ook! Hier ook een groot succes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Kennen jullie die plakdieren voor in de badkamer ? Op de tegels ? Hebben we gekregen voor haar verjaardag. Vind ze niet mooi, maar het is een hitEcht heel leuk !
durlinger ken ik niet, is dat iets zuiderlijks?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Bij durlinger gaan ze ook vanaf maat 17 en hier bij van haren ook elefanten maat 17. Wij hadden het probleem aneersom goede loopschoenen zoeken met een zachte zool. Ze liep veel beter oo blote voeten uiteindelijk ook elefanten.. nu bijna 16 maanden en al maat 22,5 :-o
Wij zitten nu ook net een beetje te prutten met de slaapjes. Ze slaapt nu nog 2x per dag, tussen 10 en half 12/12 en tussen 3 en 4/half 5. Sommige dagen wil ze echter alleen haar ochtendslaap doen en dan trekt ze het door tot 7 uur 's avonds. Ik zou alleen graag willen dat ze dan wat later naar bed gaat ipv 10 uur (bijv. 11 uur/half 12). Dan is ze nèt even wat gezelliger 's middagsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:04 schreef Tinuviel het volgende:
Son, heftige uitslag zeg!
Teveel speelgoed valt hier mee. Ze hebben veel maar niet teveel vind ik. En met hun leeftijdsverschil spelen ze ook met best andere dingen. Toch hebben we een tijd geleden uitgebreid met een nieuwe kast en het zit alweer vol. En ons spul wordt verbannen van de onderste planken anders zit de dreumes er steeds alles uit te trekken.
Susie, raar die hoge koorts en vlekjes. Hier zat er ook minder tijd tussen koorts en vlekjes, ik dacht 3 dagen en ook hier geen idee waar hij het had opgepikt, op het kdv speelde het niet.
Fee, wat een lang slaapje zeg.
Hoe vaak en lang slapen jullie dreumessen van 15 maanden of sliepen ze rond die leeftijd? Hier ineens maar 1 slaapje, maar ik kan nog niet geloven dat hij echt over is. Gisteren had manlief hem ook zonder slaapzak ingelegd dus s'ochtends sliep hij 5 kwartier en s'middags niet. Weet alleen niet of hij s'middags had geprobeerd.
waar koop je die stickers? Klinkt erg leuk!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Kennen jullie die plakdieren voor in de badkamer ? Op de tegels ? Hebben we gekregen voor haar verjaardag. Vind ze niet mooi, maar het is een hitEcht heel leuk !
Oh en schoenen, hier maat 19 maar alleen nog klompslofjes en Aapies.![]()
Ja, dat denk ik wel. De zool is heel dun en soepel! Er wordt wel aangeraden om te wachten met schoentjes tot ze een maand echt lopen. Dan kan je ook zien of ze hun voeten goed afwikkelen als je ze past.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:36 schreef Kyara het volgende:
Die elefanten, zijn die ook geschikt als allereerste schoentjes?
Ja, het rekken van de slaaptijd hebben we zaterdag geprobeerd en dat ging best even moeilijk. Uiteindelijk maar een dvd'tje opgezet want ze was doodmoe. Toen om 11 uur naar bed gebracht en toen sliep ze ook meteen 3 uur. We gaan het ook gewoon wel volhouden nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:10 schreef Phaidra het volgende:
Soesa, zo ging het hier ook met de overgang van 2 naar 1 slaapje. Het rekken van de ochtend ging eigenlijk heel goed. Het laatste uurtje was hij dan wel snel huilerig en had hij wat meer entertainment nodig, maar na een weekje was hij er helemaal aan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |