abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:06:45 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_129976994
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik vind t zelf ook leuk, maar wel fijn dat die autootjes uit kunnen :)

Tot ze ze zelf aan kunnen zetten. :'(

Hier kreeg M. de toet toet garage (+ tig onderdelen) van z'n tante en opa en oma. Ik vond het in eerste instantie echt helemaal niks (fantasieloos, liedjes zitten niet goed in elkaar, geluiden lopen door elkaar, enz), maar hij heeft er echt zoveel plezier mee. :D O+ Nouja, daar gaat het dan om, denk ik. :P

Ik voelde me vaak zo'n ondankbaar kreng, omdat ik veel cadeautjes niet zo leuk vond. Zelf ben ik 'bang' voor clowns bijvoorbeeld en dan krijg je iets met precies zo'n enge clown erop. :D Of ik bedenk me dat ik iets zelf graag wil geven, vervolgens vertel ik dat en een paar weken later krijg je dan een compleet andere versie van iets met de mededeling: 'jammer voor jullie, wij vonden deze leuk en wilden het ook graag geven'. Euh, oke, dankjewel. 8)7 -O- O+ (compleet tegenstrijdige gevoelens, elke keer).

Echt joh, dat eerste jaar was een grote cursus: laat maar gaan, maak je niet druk, ook leuk, enz.

:')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129977413
Billy *O*

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Tot ze ze zelf aan kunnen zetten.
Batterijen eruit!

Wij komen om in het speelgoed. Opa en oma nemen zo vaak iets mee dat er nu gewoon echt vee te veel speelgoed is. En de meiden kunnen er straks ook mee spelen dus ik hoef echt geen speelgoed meer. En dan komt straks sinterklaas en de verjaardagen er ook nog aan....
pi_129977542
De deuntjes van de Toet Toet-auto's zingen we hier al vrolijk mee. :@. Zo heel hinderlijk vind ik ze ook niet.

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me vaak zo'n ondankbaar kreng, omdat ik veel cadeautjes niet zo leuk vond. Zelf ben ik 'bang' voor clowns bijvoorbeeld en dan krijg je iets met precies zo'n enge clown erop. :D Of ik bedenk me dat ik iets zelf graag wil geven, vervolgens vertel ik dat en een paar weken later krijg je dan een compleet andere versie van iets met de mededeling: 'jammer voor jullie, wij vonden deze leuk en wilden het ook graag geven'. Euh, oke, dankjewel. 8)7 -O- O+ (compleet tegenstrijdige gevoelens, elke keer).

Echt joh, dat eerste jaar was een grote cursus: laat maar gaan, maak je niet druk, ook leuk, enz.

:')
Hier duurt die cursus bijna 17 maanden inmiddels. :P :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_129977564
Ik ben dapper, slim en klein, boeven vangen vind ik fijn. Yeah!
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:23:00 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_129977569
Mja, batterijen eruit vind ik dan weer sneu. Er was er een leeg en heb dagen niks anders gehoord: 'aan?', 'mama, aan?'. :')
Nu wissel ik speelgoed af. Daar waar hij niet echt meer mee speelt zet ik op zolder en de rest wisselt tussen boven en beneden. Boven speelt hij minder, dus daar staat de garage nu voor altijd even. Anders weet ik ook echt niet meer waar ik alles moet laten. En dan komt er straks ook weer baby- en meisjesspeelgoed bij. :o Kan me voorstellen dat jullie wel genoeg hebben ja. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129977581
Bel 1 2 3 en ik kom de boef vangen!
pi_129977603
Babyspeelgoed is hier gewoon blijven liggen. De rammelaar en de ringen worden nu ook weer met hernieuwde interesse bekeken.
pi_129977627
Aaah, Billy heeft Piet ook :D
pi_129977659
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef Kyara het volgende:
Aaah, Billy heeft Piet ook :D
En Hetty. En Victor.. een mét en een zonder batterijen. En Vincent. En Simon. :@ Daar begon het mee. Met Simon :'). En Tim Takelwagen staat nog op zolder te wachten op Sinterklaas :+. Hij is ook zo verzot op auto's.

Buiten reed net een veegwagen voorbij en hij was niet bij de vensterbank/het raam weg te slaan.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:28:22 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_129977775
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef Kuukske het volgende:

Buiten reed net een veegwagen voorbij en hij was niet bij de vensterbank/het raam weg te slaan.
:D herkenbaar.

Dinsdag is hier de aller-aller-aller-tofste dag van de week. Dan komt de vuilniswagen! De vuilnismannen zwaaien ook altijd heel enthousiast terug als M. voor het raam staat te kijken, zwaaien en springen. :D
pi_129977797
:D!! Te schattig.
pi_129977890
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dinsdag is hier de aller-aller-aller-tofste dag van de week. Dan komt de vuilniswagen! De vuilnismannen zwaaien ook altijd heel enthousiast terug als M. voor het raam staat te kijken, zwaaien en springen. :D
Herkenbaar :D
(alleen op woensdag en bij F dus)
pi_129977963
M heeft dat met bussen. Die wordt helemaal wild als hij een bus ziet :')
pi_129978443
ik heb die toet toet garage weer verkocht, Mex ging er steeds op staan en ik had maar 2 autootjes en had eigenlijk geen zin om al die autootjes en uitbreidingen te kopen. Plus we hebben al zoooooooooooooooveel!
Hier ook echt niks van het lijstje gehad, wel veel geld en bonnen. Geld gebruiken we gewoon voor de verjaardagsboodschappen en een leuk dagje uit.

Billy ook al lopen, goed zeg!! *O* *O*

Wat een reactie sonnetje! Had ze er zelf ook last van?

Fijn dat ze weer beter is kleinzusje!
pi_129981149
Oeh heftig sonnetje, wat een reactie!

Hier ook een grote fan van de toettoet garage en autootjes. Wij hebben Benny Bram Ans Tim en Victorzonderbatterijen ;)

Speelgoed op zolder doe ik ook vaak. Na een paar maanden weer eens wisselen en er wordt ineens weer volop mee gespeeld!

En Kyara jij zal inderdaad wel omkomen van het speelgoed! En dan eind van het jaar in twee maanden verdubbelt het misschien wel :o :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:58:36 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129981527
Jemig, Son! Wat een heftige reactie meteen! Mijn E. heeft zondag garnalen gegeten en terwijl ze een cocktailgarnaal uit het knuistje zat te knagen bedacht ik me ineens dat dat ook wel eens een reactie zou kunnen geven! Gelukkig niks gemerkt.
pi_129982232
Sonnetje :o jeetje

Billie *G* !

Speelgoed.. vriend vind dat S veel heeft.
Ze heeft nu een trofast kast ( totaal 6bakken ) en die zitten nog lang niet tot de rand gevuld(tot de helft of minder). Hobbelpaard, poppenwagen, klein loopfietsje en haar keukentje. Valt wel mee denk ik? Is niet weinig maar ook niet veel. Vriend denkt er anders over :+
pi_129983769
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

+1 Wat een mazzel dat bakkendag hier op woensdag (mijn dag thuis met M) is!

Wat een heftige reactie Son! Arm ding.

Ik heb ook nog al het speelgoed opgeruimd en uitgezocht. We hebben niet eens zo idioot veel maar het staat allemaal op elkaar gepropt en dat resulteerde erin dat M steeds maar met hetzelfde speelde. Nu heb ik ook een deel in de schuur gezet. Direct bij thuiskomst gisteren riep M vol bewondering "oooooh" bij het zien van zijn stukje in de buffetkast wat nu een stuk overzichtelijker was O+ En hij begon direct met zijn maanden verwaarloosde knikkerbaan te spelen. Maar ik heb ook nog wel 100 wensen hoor, een keukentje, meer duplo en blokken, een treinbaan... :@ Maar we hebben ook de speelotheek nog voor de nodige afwisseling.

Vandaag weer aan het werk na drie weken vakantie, en meteen een vette deadline. Maar die is behaald dus ik ga maar gauw naar huis en mijn dreumes knuffelen :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 12-08-2013 17:05:28 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129984014
Ik probeer ook regelmatig de bakken te vullen met speelgoed uit de kisten. Uit de bakken haalt hij het zelf of hij zeurt net zo lang dat ik het voor hem pak. Maar op dit moment zijn blokken, duplo, trein en auto's wel favoriet. En zijn loophond.
pi_129984231
Oh Kyara, ik bedoel niet dat ik het erg vinden om iets 18mnd+ te krijgen, maar meer wat Sonnetje zei. Dat ze dus nu niks van schoonouders heeft waar ze mee kan spelen. Dus dat ik moet mededelen dat ze er nog niet mee speelt aan schoonouders. En dat ze dus waarschijnlijk gaan denken dat ik t expres niet geef omdat t cadeau van hun komt ofzo. Ik heb echt eigenlijk helemaal geen zin meer om nog contact met ze te hebben :@. Nep gezellig doen vind ik suf, dan ga ik liever niet mee :+. Ik ben ook gewoon niet zo'n mensen mens, sorry. Het jammere is dat schoonouders mijn/ons probleem met ze niet snappen, en hoe vaak je t probeert uit te leggen het dringt niet door.

En wij hebben geen zolder dus waar ze niet meer mee speelt gaat gewoon op v&a of mp :) is er tenminste nog iemand anders blij mee.

En soempie, das echt grappig, dat ze van zulke dingen zo blij worden he :)
Sonnetje is die uitslag weer snel weggetrokken?

Oh en Billie ineens zoveel tanden erbij :) veel last van gehad?
pi_129984569
Wat leuk, zo enthousiast over vuilniswagens en bussen! Bij ons wordt restafval en gft op 2 verschillende dagen opgehaald, dus I. zou zijn lol opkunnen. Alleen hebben wij geen direct uitzicht op de ophaalplek en weg :+

KZ, fijn dat je meisje weer beter is! En ik wil ook eens naar Artis, het is er nog niet van gekomen!

*O* voor lopende Billy en E van Soesa!! *O*

Rot dat de relatie met je schoonouders zo moeizaam is SE :{

Oh ja, Billy ook 3 nieuwe tanden opeens! Hier komen de hoektanden ook door, de nachten zijn meteen weer dramatisch slecht... Nou ja, hierna nog maar 4 kiezen en dan zijn we er klaar mee! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129987194
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh Kyara, ik bedoel niet dat ik het erg vinden om iets 18mnd+ te krijgen, maar meer wat Sonnetje zei. Dat ze dus nu niks van schoonouders heeft waar ze mee kan spelen. Dus dat ik moet mededelen dat ze er nog niet mee speelt aan schoonouders. En dat ze dus waarschijnlijk gaan denken dat ik t expres niet geef omdat t cadeau van hun komt ofzo. Ik heb echt eigenlijk helemaal geen zin meer om nog contact met ze te hebben :@. Nep gezellig doen vind ik suf, dan ga ik liever niet mee :+. Ik ben ook gewoon niet zo'n mensen mens, sorry. Het jammere is dat schoonouders mijn/ons probleem met ze niet snappen, en hoe vaak je t probeert uit te leggen het dringt niet door.

En wij hebben geen zolder dus waar ze niet meer mee speelt gaat gewoon op v&a of mp :) is er tenminste nog iemand anders blij mee.

En soempie, das echt grappig, dat ze van zulke dingen zo blij worden he :)
Sonnetje is die uitslag weer snel weggetrokken?

Oh en Billie ineens zoveel tanden erbij :) veel last van gehad?
Je schoonouders snappen niet dat ze er nog niet mee speelt omdat ze nog geen 18 maanden is en er dus te klein voor is? Dat lijkt me wel vermoeiend. Jammer dat jullie het niet kunnen bewaren. Gelukkig is het tegen die tijd weer Sinterklaas ;)
pi_129989293
Mja... Ze zijn apart :+ waarschijnlijk heeft ze d'r niet eens op gelet, leeftijd. En nu hou ik dr over op, schoonouders. :)

Maar dit speelgoedje dingetje ga ik nog wel bewaren tot ze oud genoeg is om er mee te spelen/ geen dingen meer op eet. Gaat meer over als ze straks bijvoorbeeld dr pukylino fietsje niet meer past of niet leuk meer vind. Dan zetten we die gewoon op mp, en mocht er een tweede kindje komen hier dan kopen we voor dat kindje wel weer een andere. Scheelt wel, geen zolder/bergruimte hebben :+
pi_129990028
Billie heeft meer last gehad van de kiezen. Hij heeft nu wel meer zure broeken gehad -O-.
pi_129991082
Voor lopende Billy en E van Soesa *O*.

Billy ook gelijk weer 3 nieuwe tanden.

Leuk die auto en bussen fanatiek. Hier is grote gek op auto's, bij onze dreumes is het nog niet zo sterk.

Kz fijn dat het beter gaat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')