Ja, hij was wel met klimmen begonnen, maar ik hield m goed in de gaten en zette hem meteen weer terug, met een streng 'zitten blijven'. En toen zat hij dus braafquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:42 schreef PureEvil het volgende:
o, die S! Klimt ie dan niet de trap op fee-nix? Zou Cristel dus écht wel doen..
Handig hekje trouwensKan bij ons jammergenoeg niet ivm ronde paal bij de trap :/
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Kersjes het volgende:
Jullie speelgoedhoekjes!
Ik deed zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier al 6 jaar lang jongenskinderen in huis die veel te veel speelgoed hebben. Echt, als ik een foto plaats, denken jullie vast dat ik in de Bart Smit woon![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Kersjes het volgende:
Jullie speelgoedhoekjes!
Ik deed zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier al 6 jaar lang jongenskinderen in huis die veel te veel speelgoed hebben. Echt, als ik een foto plaats, denken jullie vast dat ik in de Bart Smit woon![]()
Hee wat leuk om te lezen Fee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:31 schreef Fee-nix het volgende:
Oja badspeelgoed... Wij hebben een netje met zuignappen die hangt in de douchecabine (we hebben een douchecabine met behoorlijk hoge rand, zodat er dus een bak ontstaat die de jongens als bad kunnen gebruiken). Dat netje en onze badspeeltjes hebben we van Klavertje gekregen. Ze spelen er altijd mee als ze in bad zitten!
Lisa is er geweest vanaf haar eerste tanden. Ze gaat nu gewoon elk half jaar mee. Dan kijkt hij alleen om te laten wennrn. Ik dacht dat het pas echt hoeft vanaf 5 of 6 jaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Herkenbaar...ze wil perse hier mijn beker water..ik zeg R je hebt precies hetzelfde in jou glas! maar nee hoor van mama/papa is beter![]()
Trouwens, wanneer nemen jullie de kleintjes naar de tandarts? ik zat te denken vanaf 2 jaar ofzo?
Bij mijn tandarts hing een poster dat ze vanaf 2 jaar mee 'moeten' om te wennen (en dat je twee keer per dag moet poetsen als ze al hun tanden hebben, dat vond ik ook al zo'n vraagstuk).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Herkenbaar...ze wil perse hier mijn beker water..ik zeg R je hebt precies hetzelfde in jou glas! maar nee hoor van mama/papa is beter![]()
Trouwens, wanneer nemen jullie de kleintjes naar de tandarts? ik zat te denken vanaf 2 jaar ofzo?
Haha nee maar hij was ook zo kleinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Kyara het volgende:
en nu drinkt hij nooit meer uit de kraan?Je doet het klinken alsof dat ie abnormaals is of zo
Denk dat het hier ook tijd wordt voor een krukje of zo. Ikea?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:34 schreef Jipster het volgende:
Zon krukje als Club hebben wij ook! En zo staan aan het aanrecht als Bitterends meisje gebeurde hier dus ook, totdat ie vorige week op een of andere manier eraf klapte met mond en tandjes op aanrecht en stukje tand eraf
Ah leuk idee, ga ik maar eens van je pikken dat ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef bitterend het volgende:
Dank <3 ik vind het zo gezellig dat ze echt met alles participeert!
Ik ga denk ik nog een kruk halen voor boven, kan ze daar ook tanden poetsen ipv liggend op de commode..lijkt me fijner voor haar om ook te zien wat wordt gepoetst en zo..toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |