Even in my defense hoor, die foto was van net na het opruimen van al het speelgoed in een dreumesvrijweekend

Eerst zag het er zo'n beetje uit zoals bij Soempie, dat er dingen voor andere dingen stonden, maar ik merkte dat M daardoor het overzicht kwijt raakte en er niet 'doorheen' kon kijken ofzo. Ik had eerst nog een hele mand met speelgoed staan, terwijl het bankje leeg was, dat vond ik wat onzinnig

Dus mand weg, zodat alles tegen de muur kan staan en dan is het een stuk overzichtelijker. Dat tafeltje is natuurlijk je reinste flauwekul want hij kan er nog láng niet aan zitten , maar het staat zo lief

Tzt maak ik er een plankje of rekje boven met knutselspulletjes.
Ik ben oorspronkelijk de grootste sloddervos die er bestaat maar ik heb mezelf in de loop van de jaren aangeleerd om netter te zijn. Inmiddels word ik er ook wel echt kriebelig van als er troep om me heen is. Ik ruim M's speelgoed op voordat hij gaat slapen, 's middags en 's avonds en mijn eigen zooi ook elke avond. Maar ik ben wel het type met volgepropte kasten

Als ik het niet zie, is het netjes

M zit in zijn babybadje wat ik dan in de douche zet en na afloop zet ik het badje met alle troep erin weer terug in het grote bad

Ik denk dat ik het over een tijdje in een bak doe die ik op de vensterbank zet.
[ Bericht 5% gewijzigd door Clubsoda op 13-08-2013 14:39:35 ]