Zoëyzo!quote:
volgens mij was zij het ja. Ik vond haar op deradio altijd irritant met die RRRRR,maar zo buiten de uitzending klonk ze.... andersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tessel? die wordt nu regelmatig gepaald door die Tapijtlegger die met Coen zo'n programma presenteert.
ja,moet wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Tessel van der Lugt/Tessel Lantinga dus?
dat is cool ende hip....quote:
twitter:ingevanw11 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:31@ekstraweekend #3fm @gerardekdom Ik voel hier een tatumdagletje aankomen....jeeehhhh kan die vrouw weg!!! reageer retweet
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:50@ingevanw11 @Tony1Yayo Check! reageer retweet
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Giel is fan van haar!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FM
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
Bert stopte zelf.,....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.quote:
volgens mij vindt hij het nog prima bij z'n oude werkgeverquote:
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gavenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
ow, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gaven
ik luisterde nooit. hooguit wat fragmentjes en daarin vond ik Bert baasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Bert v Lent show was super! Heb het zelfs wel eens gedownload en overdag geluisterdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Rob Stenders heeft mijn telefoonnummer op 3Fm genoemdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb een retweet van Bart Jan CUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dafuk, gaak ff op het weblog zetten heequote:
Dat is al twee weken oudquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dafuk, gaak ff op het weblog zetten hee
ik ben weer net terug na bijna 4 weken, dus geen probleem.quote:
4 weken op vakantie? Luxepaardje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben weer net terug na bijna 4 weken, dus geen probleem.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet wel zeggen......Ingrid ziet er lekkerder uit dan Stenders!
drie-en-een-half netto. Wel gelijk de tweede dag gebeld worden door collega.quote:
en nou ook nog stoer lopen doen dat je werk hebt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
drie-en-een-half netto. Wel gelijk de tweede dag gebeld worden door collega.
ik ben gewoon blij dat ik leuk werk heb, en de kans heb om die opgespaarde vakantiedagen even te kunnen clusteren in een vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nou ook nog stoer lopen doen dat je werk hebt!
Fort Boyard zekerquote:
ik maak maar een geintjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gewoon blij dat ik leuk werk heb, en de kans heb om die opgespaarde vakantiedagen even te kunnen clusteren in een vakantie
geen Boyard dit jaar (dat rijmt!)quote:
ik vind haar wel gezelligquote:
Kees van Hont ofzo....quote:
probeert een Drs P te mixen met skihut ofzo?quote:
dat vermoed ik wel ja...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeert een Drs P te mixen met skihut ofzo?
neehoor, ik weet het ook alleen maar omdat ik de naam opving in het interviewquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast niet erg dat ik em niet ken he?
is een week of 3-4 geleden idd MH geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef Againzender het volgende:
was dezego back to the zoo megahit de afgelopen weken? hoor hem wel erg veel.
ah, toen was ik niet hier. vandaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is een week of 3-4 geleden idd MH geweest.
Jup. http://www.ticketmaster.nl/event/108231quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Againzender het volgende:
gvd, waren de B52's in de stad!?! kut, ben verdomme nog langs paradiso gefietst vandaag.
uit de afdeling 'naspel'quote:
echt, als de kids wat groter zijn moet ik weer naar concerten, zit er gvd zo ongeveer naast. Prince nu ook weer. Dat lijkt mij helemaal gaaf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup. http://www.ticketmaster.nl/event/108231
I'll come and bring my juke box moneyquote:
Laterquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef ddx het volgende:
Was prima show ! (al doet Rob het natuurlijk beter)
Tot over 2 weken
nee, die hebben weekend. maar Sander is ook leuk hoorquote:
Hij houdt wel een marathon radio maken geloof ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die hebben weekend. maar Sander is ook leuk hoor
en volgens mij zit ie vanavond ook nog van 22 tot 0 en morgen van 6-10 en 12-15....en hij zat gisteren op de tijd van RobRadio....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij houdt wel een marathon radio maken geloof ikIk hoorde hem vanochtend ook al.
Maak het jezelf makkelijk zeg gewoon stomaequote:
jamaar, dan kan het ook Alors nogwattes zijn!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak het jezelf makkelijk zeg gewoon stomae
nope, maar wel Vrij met Sanderquote:
het was wel enkele dagen extrem dood hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
Doet dit topic het nog, ja?
Morgen weer terug naar NL rijden en maandag weer aan de arbeid.tot spamz
twitter:megatop50 twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 15:51:48Sandra van Nieuwland hoogste nieuwe op #15 http://t.co/4NjImfjOfr reageer retweet
Door SC bedoel je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door jullie kan ik nooit meer normaal het woord naaien lezen.
Muis moet ook een deel van de schuld op zich nemen.quote:
LOLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het was wel enkele dagen extrem dood hier
yolo swag et alquote:
quote:Gerard Ekdom gaat opnieuw een programma op Nederland 3 presenteren. Na Fort Boyard en Toppop 3 is hij vanaf november het gezicht van Join the Beat. Doel van het programma: een dikke vette hit schrijven. Join the Beat is dus een nieuw muziekprogramma in de portefeuille van de jongerenzender.
Gerard gaat het nummer niet helemaal zelf componeren, hij roept hierin de hulp in van het publiek. Die krijgt een muziekfragment waar een ieder input op mag leveren. Vervolgens gaat Gerard met een aantal kenners aan de slag om een en ander uit te werken. Join the Beat wordt geproduceerd door Endemol.
Nederland 3 heeft al vele succesvolle muziekprogramma’s, waaronder De Zomer Voorbij, De Beste Zangers van Nederland en De Beste Singer/Songwriter van Nederland. Daar komt nu dus Join the Beat van de Avro bij. Het programma is vanaf 4 november te zien – en zou dus wel eens voor ‘the Christmas number one’ kunnen zorgen.
Ben benieuwd welke 'kenners' er komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
nieuw programma voor Gerard Ekdom
http://zappen.blog.nl/avr(...)v-show-join-the-beat
[..]
Ik ben er nu. En het is saaiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey Chatgirl
Hoe was het bij je zus?
Owh balenquote:
Ik ben nu een beetje aan het zappen, maar in dit gat ligt geen kabel, dus ik heb maar een beperkte keuze qua zenders helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh balen![]()
Ik ben net thuis van een meet, dus ik was ff internetten aan het afstruinen. Maar ik gok dat er dus ook niets leuks is op de tv?
Tof. Lekker gevoetbald. Ik was beter dan de mannenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje aan het zappen, maar in dit gat ligt geen kabel, dus ik heb maar een beperkte keuze qua zenders helaas.
Hoe was de meet?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof. Lekker gevoetbald. Ik was beter dan de mannen
En nu heel moequote:
Groot gelijk. Ik word morgenvroeg al gewekt rond 7 uur ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En nu heel moe
Morgen maar eens uitslapen en verder relaxen, het was een druk weekje.
De honden staan dan klaar om te gaan wandelen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik word morgenvroeg al gewekt rond 7 uur ben ik bang.
Nee, wandelen lukt met deze nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De honden staan dan klaar om te gaan wandelen?
Owh maar dan zou je eventueel je bed weer in kunnen duiken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, wandelen lukt met deze niet
Ze zijn het gewend om rond 7 uur naar buiten te mogen. Maar ik probeer het wel te rekken tot een uur of 8
Helaas niet. Als ze eenmaal wakker zijn dan is de rust voorbij. Maar ik ga nog wel proberen om wat te dutten op de bank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh maar dan zou je eventueel je bed weer in kunnen duiken?
Truste Muis!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga een rondje zappen en dan naar bed
Succes met de honden!
Naaimeet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh balen![]()
Ik ben net thuis van een meet, dus ik was ff internetten aan het afstruinen. Maar ik gok dat er dus ook niets leuks is op de tv?
er komt zo een ethiopische film op Ned2. die ga ik kijken. en anders is er nog wat Israelisch op Canvas volgens mij...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje aan het zappen, maar in dit gat ligt geen kabel, dus ik heb maar een beperkte keuze qua zenders helaas.
Hoe was de meet?
Tsja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
nieuw programma voor Gerard Ekdom
http://zappen.blog.nl/avr(...)v-show-join-the-beat
[..]
Want daar gaat dan weer lekker betaalt voor worden tijdens SR.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja.
En vooral al vooraf zoiets roepen: " Het programma is vanaf 4 november te zien – en zou dus wel eens voor ‘the Christmas number one’ kunnen zorgen." Nee, daar gaat 3FM wel voor zorgen, kutnummer of niet.
Toen lag ik al in bedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er komt zo een ethiopische film op Ned2. die ga ik kijken. en anders is er nog wat Israelisch op Canvas volgens mij...
ik heb het na 20min opgegeven. kon me totaal niet boeien....quote:
leuke combinatie, eerst een nummer van George, en nu eentje van Paulquote:
Nee. Gewoon voor de gezelligheid. We hebben gevoetbald.quote:
Jouw tweet werd voorgelezen op de radio.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, nu heeft die Hoogie alweer dat zwarte NevermindTheBollocksachtige shirt aan. dat is de 3e zondag op rij!
twitter:_Merel_ twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:25:00Was een mooi uurtje Prince. Tot ik eruit werd gezet wegens het maken van 2 Iphone-foto'tjes. Vele mensen met mij overigens. Doei! #Prince reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:35:07100 euro voor een ticket betalen en alsnog het risico willen lopen weggestuurd te worden omdat je zooo graag een brakke foto wil maken. Dom. reageer retweet
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:36:09@Domien Intens ouderwets en vreemd dat je überhaupt geen foto mag maken. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:37:16@JOR_ID Ja, dat snap ik verder ook allemaal niet zo goed. Maar soit, die regel is er. En dan die 'ik doe het lekker toch'-houding.. Waarom? reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:37:32@JOR_ID @Domien als de artiest dat wil, dan zijn dat de regels. Dan ben je gewoon dom als je het toch doet. #Prince reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:38:12@Domien @JOR_ID ik kan het me nog wel voorstellen ook als artiest. Lekker een hele avond tegen iPhones aankijken. reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:38:37@michielveenstra @JOR_ID @Domien met een beetje mazzel ook nog van lutsers die denken dat flitsen zin heeft. reageer retweet
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:39:52@michielveenstra @Domien Ja, dat is opzich wel waar...maar je kan het zo lastig voorkomen. reageer retweet
Michiel en Domien proppen even wat veren in Prince's reedt.twitter:Domien twitterde op zondag 11-08-2013 om 21:41:27@JOR_ID @michielveenstra Blijkbaar wel. Gewoon mensen de zaal uit gooien. En terecht in dit geval. Gewaarschuwd mens telt voor twee. reageer retweet
deze man weetquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Goedzo dat die fotoneem n00bs eruit geflikkerd werden. Als het in de voorwaarden staat. Typische voorbeelden van de ik ik ik maatschappij, IK mag tog wel een fotoowtjuh makuuhhhhh :d ;d
Nee, dat mag jij niet!![]()
Post vakantie fax komt eraan broertjenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Country op 3FM
Country zoals het bedoeld is ook nogniet die pop-crap
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post vakantie fax komt eraan broertjen
Wie wat waar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Country op 3FM
Country zoals het bedoeld is ook nogniet die pop-crap
Timur & Ramon draaide Central Time Single van Pokey LaFargequote:
En dan bel je me niet wakker zodat ik het ook kan luisteren?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timur & Ramon draaide Central Time Single van Pokey LaFarge. Klonk erg fijn! Er geïnspireerd op de country uit de jaren '20 / '30... alleen dan wat moderner klinkend
Ik heb je nummer nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan bel je me niet wakker zodat ik het ook kan luisteren?
Dan doe ik dat liedje wel youtuben ergens een keertje.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan doe ik dat liedje wel youtuben ergens een keertje.
Hosselaartje ben ik hequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hosselaartje ben ik he
Dit weekend is mijn Facebook vooral aangevuld met homoseksuele mannen![]()
Het was een vreemd weekend
In de kroeg 2 mensen leren kennen (man en vrouw), die vent was zo gay als het maar zijn kom, maar zo fucking grappig!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Robin Thicke toen hij nog niet zo knap was.
Wat een avond!11quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de kroeg 2 mensen leren kennen (man en vrouw), die vent was zo gay als het maar zijn kom, maar zo fucking grappig!
Uiteindelijk dus met hem meegegaan naar een homobar in Den Haag(ben er wel vaker geweest, want er komen daar ook hetero vrouwen die rust willen
![]()
).
Hele gezellige avond gehad, maar het was wel apart
Ik zie Domien niet in een homo-bar eindigenquote:
Alles kan kapotquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie Domien niet in een homo-bar eindigenis'ie veel te onzeker voor
Het was een aparte avond jawel lang geleden dat ik zo veel gelachen heb
En er was een meisje die mij wel erg leuk vondalleen had ze al een vriend
Maar die relatie loopt niet zo goed, dus who knows
Ik hou van je instellingquote:
Niks mis met Aerosmithquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ligt het aan mij of draaien ze de laatste tijd toch mindere muziek op de radio?
Het zal wel aan mij liggen
Het is gewoon over het algemeenquote:
Je moet gewoon een vriendin treffen die je liever van huis heeft dan thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het al: ik blijf wel single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |