Zoëyzo!quote:
volgens mij was zij het ja. Ik vond haar op deradio altijd irritant met die RRRRR,maar zo buiten de uitzending klonk ze.... andersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tessel? die wordt nu regelmatig gepaald door die Tapijtlegger die met Coen zo'n programma presenteert.
ja,moet wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Tessel van der Lugt/Tessel Lantinga dus?
dat is cool ende hip....quote:
twitter:ingevanw11 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:31@ekstraweekend #3fm @gerardekdom Ik voel hier een tatumdagletje aankomen....jeeehhhh kan die vrouw weg!!! reageer retweet
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:50@ingevanw11 @Tony1Yayo Check! reageer retweet
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Giel is fan van haar!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FM
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
Bert stopte zelf.,....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.quote:
volgens mij vindt hij het nog prima bij z'n oude werkgeverquote:
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gavenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
ow, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gaven
ik luisterde nooit. hooguit wat fragmentjes en daarin vond ik Bert baasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Bert v Lent show was super! Heb het zelfs wel eens gedownload en overdag geluisterdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Rob Stenders heeft mijn telefoonnummer op 3Fm genoemdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb een retweet van Bart Jan CUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |