Zoëyzo!quote:
volgens mij was zij het ja. Ik vond haar op deradio altijd irritant met die RRRRR,maar zo buiten de uitzending klonk ze.... andersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tessel? die wordt nu regelmatig gepaald door die Tapijtlegger die met Coen zo'n programma presenteert.
ja,moet wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Tessel van der Lugt/Tessel Lantinga dus?
dat is cool ende hip....quote:
twitter:ingevanw11 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:31@ekstraweekend #3fm @gerardekdom Ik voel hier een tatumdagletje aankomen....jeeehhhh kan die vrouw weg!!! reageer retweet
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:48:50@ingevanw11 @Tony1Yayo Check! reageer retweet
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Giel is fan van haar!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor een lokale dj
Echt hee 3fm gaat steeds meer achteruit
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit iedere werkdag tussen 04.00-06.00 al op 3FM
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
Bert stopte zelf.,....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja das waar ook, waarvoor Bert v Lent wegmoest, echt zo'n domme actie was dat van 3fm.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie deze held nu op 3fmwat een talent
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.quote:
volgens mij vindt hij het nog prima bij z'n oude werkgeverquote:
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gavenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een gedurfde sprong in het diepe. hij had geen zin meer in radio. zouden meer mensen moeten doen/durven: stoppen met iets waar ze geen zin meer in hebben.
ow, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam volgens mij door 3fm door de regels enzo die ze hem gaven
ik luisterde nooit. hooguit wat fragmentjes en daarin vond ik Bert baasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Bert v Lent show was super! Heb het zelfs wel eens gedownload en overdag geluisterdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar ik vond z'n programma erg leuk vaak
Rob Stenders heeft mijn telefoonnummer op 3Fm genoemdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb een retweet van Bart Jan CUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dafuk, gaak ff op het weblog zetten heequote:
Dat is al twee weken oudquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dafuk, gaak ff op het weblog zetten hee
ik ben weer net terug na bijna 4 weken, dus geen probleem.quote:
4 weken op vakantie? Luxepaardje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben weer net terug na bijna 4 weken, dus geen probleem.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet wel zeggen......Ingrid ziet er lekkerder uit dan Stenders!
drie-en-een-half netto. Wel gelijk de tweede dag gebeld worden door collega.quote:
en nou ook nog stoer lopen doen dat je werk hebt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
drie-en-een-half netto. Wel gelijk de tweede dag gebeld worden door collega.
ik ben gewoon blij dat ik leuk werk heb, en de kans heb om die opgespaarde vakantiedagen even te kunnen clusteren in een vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nou ook nog stoer lopen doen dat je werk hebt!
Fort Boyard zekerquote:
ik maak maar een geintjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gewoon blij dat ik leuk werk heb, en de kans heb om die opgespaarde vakantiedagen even te kunnen clusteren in een vakantie
geen Boyard dit jaar (dat rijmt!)quote:
ik vind haar wel gezelligquote:
Kees van Hont ofzo....quote:
probeert een Drs P te mixen met skihut ofzo?quote:
dat vermoed ik wel ja...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeert een Drs P te mixen met skihut ofzo?
neehoor, ik weet het ook alleen maar omdat ik de naam opving in het interviewquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast niet erg dat ik em niet ken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |