Nee, er zijn meer voorbeelden. Bijvoorbeeld het gedoe met Arnhem-Elst, waar Arriva straks niet meer mag rijden omdat NS zo nodig vaker moet rijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje voorbarig na een nieuwsbericht van vijf regels niet?
Wat heeft dat voor nut? Te ver lopen van het centrum, geen metro enz.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Schaarbeek zou nog een optie kunnen zijn dan.
Ik snap niet hoe je ProRail in dit bericht kan betrekken als er puur gesproken wordt over dat er geruchten zijn dat de Belgische collega's Arriva geen capaciteit gegeven hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, er zijn meer voorbeelden. Bijvoorbeeld het gedoe met Arnhem-Elst, waar Arriva straks niet meer mag rijden omdat NS zo nodig vaker moet rijden.
Je bent altijd nog dichterbij dan in Roosendaal of Breda.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:37 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut? Te ver lopen van het centrum, geen metro enz.
Of je moet via Brussel-West naar Zuid gaan rijden.
Omdat ProRail ook nog geen beslissing heeft genomen over de aanvraag voor het Nederlandse deel van de Lage Landen Lijn.. Die wil eerst met de partijen in gesprek..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je ProRail in dit bericht kan betrekken als er puur gesproken wordt over dat er geruchten zijn dat de Belgische collega's Arriva geen capaciteit gegeven hebben.
Maar Schaarbeek wil je gewoon niet zijn. Kan je net zo goed in Antwerpen keren en daar overstap op IC of IR bieden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Je bent altijd nog dichterbij dan in Roosendaal of Breda.
Alsof je naar Schiphol moet en de trein rijdt niet verder dan Sassenheim. Dan ben je er nog niet maar 't is verder dan Leidenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Je bent altijd nog dichterbij dan in Roosendaal of Breda.
op dit moment nog een storm in een glas water dusquote:De Belgische spoorbeheerder Infrabel heeft nog geen beslissing genomen over het toelaten van de Lage Landen Lijn op het spoor in dat land.
Volgens een woordvoerder van de instantie is de procedure waarbij wordt bekeken of de aanvragers voldoen aan de veiligheidseisen pas op 19 augustus klaar. Daarna moet nog besloten worden welke spoorwegmaatschappijen gebruik mogen maken van de beschikbare treinpaden. Infrabel noemt alle conclusies die nu al getrokken worden dan ook “voorbarig”.
Alleen jammer dat ze alleen maar geldig zijn in de daluren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik zie net dat de dagkaarten bij de blokker een ingebouwde OV-chip hebben zodat ze ook voor een dag bij RET/HTM gebruikt kunnen worden.
Fijn om te weten dat dit soort kaartjes dus ook in de toekomst (wanneer de NS papierloos verder wil) dit soort acties gewoon kunnen blijven bestaan.
Lossen ze dat nu op met vrachtwagen vervoer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef greavy het volgende:
Doordat begin vorige week of aan het eind die week ervoor een wissel is opengereden bij Apeldoorn VAM mag Locon momenteel niet van- en naar de Apeldoornse VAM rijden met de vuiltreinen van/naar Wijster. ProRail weet nog niet wanneer dit wissel is vervangen of gerepareerd.
De beslissing is er al.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Omdat ProRail ook nog geen beslissing heeft genomen over de aanvraag voor het Nederlandse deel van de Lage Landen Lijn.. Die wil eerst met de partijen in gesprek..
Ik denk het haast ja, want er is al bijna 2 weken geen trein meer geweest om huisvuil op te halen om naar Wijster te brengen. Sowieso vreemd dat ProFail dat wissel maar niet repareert ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:50 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Lossen ze dat nu op met vrachtwagen vervoer?
Klopt, overigens vindt deze actie met de 'wegwerp'-OV-chipkaarten van Blokker al twee jaar plaatsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik zie net dat de dagkaarten bij de blokker een ingebouwde OV-chip hebben zodat ze ook voor een dag bij RET/HTM gebruikt kunnen worden.
Fijn om te weten dat dit soort kaartjes dus ook in de toekomst (wanneer de NS papierloos verder wil) dit soort acties gewoon kunnen blijven bestaan.
ideaal vervoer voor een LZV dus, alleen zit je ermee dat in Wijster spoor ligt en een LZV daar niet overheen mag, want potentieel gevaarlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik denk het haast ja, want er is al bijna 2 weken geen trein meer geweest om huisvuil op te halen om naar Wijster te brengen. Sowieso vreemd dat ProFail dat wissel maar niet repareert ...
Er is al een beslissing maar die is nog niet wereldkundig gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Aardappelscheermes het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen Rikus.
Dat dus inderdaad. De stakeholders, waaronder MVBOV, zijn inmiddels vertrouwelijk ingelicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is al een beslissing maar die is nog niet wereldkundig gemaakt.
Jullie zijn specifiek stakeholder in dat zaakje ja?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. De stakeholders, waaronder MVBOV, zijn inmiddels vertrouwelijk ingelicht.
het begrip stakeholder moet je ruim zien. Gewoon een belanghebbende partij, meer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Jullie zijn specifiek stakeholder in dat zaakje ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |