Yesss, het gaat goed man. Ik merk de afgelopen dagen dat meisjes mij gaan gamen in plaats van andersom. Gisteren 2 versierpogingen gehad, en een aantal dames waar het er gewoon heel dik bovenop ligt dat ze me leuk vinden. De rollen zijn omgedraaidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou daar zit dus een stijgende lijn in, prima toch! Lees niks geks. Dus top!
Dat is wel cool of nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Yesss, het gaat goed man. Ik merk de afgelopen dagen dat meisjes mij gaan gamen in plaats van andersom. Gisteren 2 versierpogingen gehad, en een aantal dames waar het er gewoon heel dik bovenop ligt dat ze me leuk vinden. De rollen zijn omgedraaid
dat is het verschil tussen jou en mij, ik houd me nooit inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die grap wilde ik ook maken, maar ik hield me nog net in
Dus je maakt altijd maar dezelfde uitgemolken grap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen jou en mij, ik houd me nooit in
Mwah, ik heb het niet echt meer nodigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel cool of nietDikke egoboost zeker
kijk uit dat ze je niet in de maling gaan nemen he. Vrouwen willen dat nog wel eens doen als het van uit de jongen er te dik boven op ligt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Yesss, het gaat goed man. Ik merk de afgelopen dagen dat meisjes mij gaan gamen in plaats van andersom. Gisteren 2 versierpogingen gehad, en een aantal dames waar het er gewoon heel dik bovenop ligt dat ze me leuk vinden. De rollen zijn omgedraaid
Hoezo niet, wat is er moeilijk aan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om met 6 potentieeltjes contact te moeten onderhouden
wel nee, je moet wel even goed bij houden wie wat doet en isquote:
nee ik kop mogelijkheden inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je maakt altijd maar dezelfde uitgemolken grap.
Dat is het hem nou juist. Ik investeer bijna niks in het gesprek. Zij stappen op mij af en proberen het gesprek gaande te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk uit dat ze je niet in de maling gaan nemen he. Vrouwen willen dat nog wel eens doen als het van uit de jongen er te dik boven op ligt.
ik zeg het liever niet, MAAR WAT HEB IK JE GEZEGTquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist. Ik investeer bijna niks in het gesprek. Zij stappen op mij af en proberen het gesprek gaande te houden.
Als je ook werkt/studeert en 's avonds vaak ook nog wat te doen hebt dan lijkt me best lastig om met veel mensen tegelijk bezig te zijn. Maar misschien nog wel meer is het in mijn hoofd gewoon fijn om aan 1 iemand te denken en niet aan 6quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk uit dat ze je niet in de maling gaan nemen he. Vrouwen willen dat nog wel eens doen als het van uit de jongen er te dik boven op ligt.
[..]
Hoezo niet, wat is er moeilijk aan?
Het gaat pas spannend worden als er 3 of meer tegelijk in de zelfde kleine club zijn.
Dan kan het even lastig worden
[..]
wel nee, je moet wel even goed bij houden wie wat doet en is
wel nee, contact houden doe je tussen alles door. Moet je niet teveel tijd in stoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je ook werkt/studeert en 's avonds vaak ook nog wat te doen hebt dan lijkt me best lastig om met veel mensen tegelijk bezig te zijn. Maar misschien nog wel meer is het in mijn hoofd gewoon fijn om aan 1 iemand te denken en niet aan 6
Ik ben blij met je jongen..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg het liever niet, MAAR WAT HEB IK JE GEZEGT
Ik vergeet heel snel iemand dan hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel nee, contact houden doe je tussen alles door. Moet je niet teveel tijd in stoppen.
En het klinkt heel schattig aan 1 iemand denken, maar als je alleen maar scharrels hebt werkt dat niet zo![]()
Trouwens, wat kost een berichtje qua tijd sturen nou? Ik stuur nu ook berichtjes tijdens het eten, tv kijken, auto rijden enz enz enz. Moeite van niks.
Niks geen boek, PDF, Site, Meeting, Youtube of seminar. Puur levens ervaring bitchesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ben blij met je jongen..
Ook met zijn spellingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ben blij met je jongen..
Ik heb maar één levenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks geen boek, PDF, Site, Meeting, Youtube of seminar. Puur levens ervaring bitches
ja denk je dat ik alles onthoud dan? Gewoon terug lezen in Whatsapp, en verjaardagen of vakantie in agenda zetten met alarm. Niks zo leuk om vrouwen te feliciteren om 00:00 uur of een fijne vakantie wensenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vergeet heel snel iemand dan hoorZou alleen moeite steken in de leukste
Qua tijd kan het wel idd, daar heb je gelijk in.
Dingen als waar heb je deze 'challange' gedaan en hoe ben je deze ingegaan, alleen, met vrienden e.d. zijn wel leuk om te weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Waarom wil je dat weten. Vrouwen zijn trouwens mensen, geen statistieken.
gediplomeerd dislect ben ik, dus dan mag hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook met zijn spelling
Die kop ik even in
Die vragen heb ik al een paar keer beantwoord in de vorige delen. Het is eigenlijk een heel uitgebreid verhaal, dus blijven herhalen doe ik liever nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dingen als waar heb je deze 'challange' gedaan en hoe ben je deze ingegaan, alleen, met vrienden e.d. zijn wel leuk om te weten.
Om even mijn 'history' te vertellen; Op mijn middelbare school was ik niet echt met de vrouwtjes bezig, was vooral druk en vaak op pad met vrienden. Achteraf waren dat niet de vrienden waar ik sociaal veel mee opgeschoten ben want na hun middelbare school zijn we eigenlijk allemaal ons eigen pad opgegaan. Zelf had ik het hier best moeilijk mee want je moest immers bijna noodgedwongen een ''nieuw'' sociaal leven opbouwen. Ik ben zelf in die jaren na mijn middelbare school als mens compleet veranderd. Dit heb ik veelal te danken aan mijn bijbaan waarvoor ik destijds ben aangenomen bij een bungalowpark. Je hebt dagelijks met tientallen onbekenden gesprekken en dat is goed oefenmateriaal om het zo te zeggen, eigenlijk kon ik na een maand feilloos mensen aanspreken op een manier dat je er ook echt een goed gesprek mee kan hebben.
Kan iedereen dus sowieso aanraden een bijbaan/fulltime baan te zoeken in een omgeving waarbij je ook sociaal ook veel contact hebt met mensen en niet bijvoorbeeld 8 uur naar een paar schappen in een supermarkt kijkt.
Hopelijk kunnen sommige mensen wat met mijn levensverhaal sociaal gezien tot dusver want ik weet hoe vervelend het kan zijn
Oei, dan zal ik maar niet zeggen dat ik het stiekem wel stoer vond dat die man die ik pas afgewezen heb het een tweede keer probeerde nadat ik hem eerder had afgewezen, heeft ie wel wat puntjes mee gescoord hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:
hij leest hier mee en heeft gelezen dat je ondanks een nee of geen bericht moet door gaan. Uit eindelijk komt ze in de zelfde state of mind en zegt ze JA IK WIL
De grens tussen creepyness en romantisch kan heel dun zijn. Stel je een gast voor die voor het balkon van een meisje gaat staan en een zelfgemaakt liedje op z'n gitaar zingt voor haarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik maar niet zeggen dat ik het stiekem wel stoer vond dat die man die ik pas afgewezen heb het een tweede keer probeerde nadat ik hem eerder had afgewezen, heeft ie wel wat puntjes mee gescoord hoor
Maar misschien komt dat ook wel doordat hij bij zijn eerste poging een enkeltje friendzone verdiende. Hij is verder best leuk, dus dat hij het dan toch niet opgeeft en het nog een tweede keer probeert vind ik wel lef hebben. En de tweede keer pakte hij het ook al een stuk beter aan.
Als het een creep was geweest was het natuurlijk een heel ander verhaal geweest
Dat is sowieso creepy.. raarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De grens tussen creepyness en romantisch kan heel dun zijn. Stel je een gast voor die voor het balkon van een meisje gaat staan en een zelfgemaakt liedje op z'n gitaar zingt voor haar :p
Of het meest romantische wat iemand ooit voor haar gedaan heeft. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso creepy.. raar![]()
Enkel als het een heel geweldige kerel is zou ik m'n raam open doen.
Heeft die jongen nog een liedje voor je gezongen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso creepy.. raar![]()
Enkel als het een heel geweldige kerel is zou ik m'n raam open doen.
Maybe, maar sowieso niet proberen voordat je uberhaupt aan het daten bent. Of er moet een gigantische spanning al aanwezig zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Of het meest romantische wat iemand ooit voor haar gedaan heeft. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Haha nee.. wel af en toe nog een whatsapje waar ik weinig zin in heb om te reageren. Al was er wel een "wat zag je er leuk uit" en toen heb ik wel even netjes een bedankje teruggestuurdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
Heeft die jongen nog een liedje voor je gezongen?
Ja én nee. Ja in de zin van hoe jij het ook zegt 'ik ben als mens nu wie ik wil zijn' en nee in de zin van ik ben nu wel klaar voor een relatie maar de 'ware' nog niet tegengekomen, maar dat komt wel goed :pquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die vragen heb ik al een paar keer beantwoord in de vorige delen. Het is eigenlijk een heel uitgebreid verhaal, dus blijven herhalen doe ik liever niet
Om kort antwoord te geven. Vanuit een boerendorpje met weilanden aan 3 kanten van m'n huis (elke avond naar station fietsen en met nachtnet terug). Ben er alleen ingegaan, en heb gaandeweg een gast gevonden die ik geinspireerd heb om met me mee te doen (dit is een erg goede vriend van me geworden).
Cool man. Heb je het gevoel dat je je doelen al bereikt hebt?
Dit is trouwens een hele goede tip, heb zelf heel veel geleerd op sociaal vlak door actief te worden voor een politieke partij. Flyeren op straat, langs de deuren gaan om met mensen te praten, echt een hele goede leerschool. En je leert ook om met afwijzingen om te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
Kan iedereen dus sowieso aanraden een bijbaan/fulltime baan te zoeken in een omgeving waarbij je ook sociaal ook veel contact hebt met mensen en niet bijvoorbeeld 8 uur naar een paar schappen in een supermarkt kijkt.
Elke avond ben ik met iemand samen gaan. Kende al een aantal gasten om mee te stappen via een forum waar ik iedere dag een field report maakte (Fok was meer voor erbij). Nadat veel forumleden positief reageerden begonnen mensen contact met mij op te nemen om uit te gaan. Blijkbaar inspireerde ik mensen om ook weer actief met zichzelf aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:29 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Ja én nee. Ja in de zin van hoe jij het ook zegt 'ik ben als mens nu wie ik wil zijn' en nee in de zin van ik ben nu wel klaar voor een relatie maar de 'ware' nog niet tegengekomen, maar dat komt wel goed :p
Overigens, vond je het niet ongemakkelijk om alleen op plaatsen te komen waar voor de rest wel iedereen in gezelschap is? Dat zou mij het enige ongemakkelijke van je challange lijken, het princiepe van 30 dagen uit te gaan om jezelf nog sociaal te verbeteren en leuke mensen (& chicks haha) te ontmoeten.
Vrouwen prikken zo door truukjes heen hoor. Waarom heb je er zoveel moeite mee dat een spontaner persoon meer vrouwen krijgt en dat er allemaal aan te werken valt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bullcrap. Maargoed, dat jij niet zoveel eigenwaarde hebt waren we al achter.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Elke avond ben ik met iemand samen gaan. Kende al een aantal gasten om mee te stappen via een forum waar ik iedere dag een field report maakte (Fok was meer voor erbij). Nadat veel forumleden positief reageerden begonnen mensen contact met mij op te nemen om uit te gaan. Blijkbaar inspireerde ik mensen om ook weer actief met zichzelf aan de slag te gaan.
Soms kende ik ze niet eens en was de avond een beetje awkward, maar dan ben je dus juist gedwongen om op mensen af te stappen. Ik merk nu dat het eigenlijk een groot voorrecht is om je vrienden erbij te hebben. Het brengt me heel makkelijk in de juiste state of mind. De afgelopen dagen gaat het me allemaal ook erg makkelijk af. Ik krijg vrijwel geen negatieve reacties.
Ik zou dat leuk vinden weg laten.. Gewoon vragen om wat te drinken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Er is een gast die ik eigenlijk wel erg leuk vind op okcupid we hebben al best veel gesproken en eigenlijk wil ik hem nu gewoon een bericht sturen in de trant van: Weet je ik ga eerlijk zijn ik vind je erg leuk en wil wel wat gaan drinken.
Maar is dat niet raar? of te assertief? Straks praat hij alleen maar tegen uit vriendelijkheid en schrik ik hem helemaal af. Hij reageert al 1 keer per 3 dagen ofzo misschien bewaart hij mijn berichten wel voor als hij echt niks beters te doen heeft.![]()
Wat do?
Dat is eigenlijk een goed idee. dan leg ik niet zoveel druk op hem ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou dat leuk vinden weg laten.. Gewoon vragen om wat te drinken.
Ik hoop het. Dit is dan de eerste keer dat ik een gast mee uit vraag. Hopelijk is het een prettige ervaring.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef heloef het volgende:
En het is een datingsite he, ik denk dat hij het eerder leuk vind dat je uit jezelf iets voorstelt.
Je bedoelt raar omdat een man normaal initiatief hoort te nemen? Maar als je hem leuk vindt en al een tijdje heb zitten kletsen waarom niet? Anders gaat hij na een tijdje met een andere vrouw vandoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Er is een gast die ik eigenlijk wel erg leuk vind op okcupid we hebben al best veel gesproken en eigenlijk wil ik hem nu gewoon een bericht sturen in de trant van: Weet je ik ga eerlijk zijn ik vind je erg leuk en wil wel wat gaan drinken.
Maar is dat niet raar? of te assertief? Straks praat hij alleen maar tegen uit vriendelijkheid en schrik ik hem helemaal af. Hij reageert al 1 keer per 3 dagen ofzo misschien bewaart hij mijn berichten wel voor als hij echt niks beters te doen heeft.![]()
Wat do?
Vind je hem wel leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:36 schreef Cue_ het volgende:
Nou die kerel van het 'liedje voor me willen zingen' kwam ik gister nog even tegen in de kroeg. Enkel hoi geknikt toen, omdat ie 20 meter van me afstond. \
Vandaag via whatsapp toch weer de "ik vind je mooi en leuk' enzo. En toen kwam de vraag of ik wat met hem wilde drinken om elkaar beter te leren kennen.
Dit vriendelijk afgewezen
Het kon zijn dat je weer last had van je angstenquote:
Je bedoelt dat een homo jou versierd heeft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:10 schreef Poolbal het volgende:
<zinloos om te delen, is alleen maar een risico voor mij. Was gewoon verbaasd en blij verrast dat je soms rücksichtloos de andere kant op versierd wordt!>
Hoezo is het een risico voor jou dat je vertelt over hoe je versierd werd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:10 schreef Poolbal het volgende:
<zinloos om te delen, is alleen maar een risico voor mij. Was gewoon verbaasd en blij verrast dat je soms rücksichtloos de andere kant op versierd wordt!>
Je bent een moderne Nederlandse dame op een datingsite; gewoon doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Wat do?
Stel je even voor, zeg dat je haar een aantal keer hebt gezien op werk en haar graag ook eens buiten werk zou willen zien en of ze met je uit wil.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:00 schreef badluckman het volgende:
Iemand die je zelden tegen komt op werk gewoon uit vragen? Wat vinden jullie er van als een onbekend iemand je uit vraagt om wat te drinken/eten om elkaar beter te leren kennen? Zelf heb ik het gevoel dat het nogal creepy overkomt, maar omdat wij elkaar zo weinig zien wil ik wel de gok nemen. Doen of niet doen?
Gedaan, geen reactie dus afgewezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Je bent een moderne Nederlandse dame op een datingsite; gewoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:04 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gedaan, geen reactie dus afgewezen.
Hoeft niet per definitie een ''afwijzing'' te zijn hoor. Wacht een dag, en stuur ''Wist je niet dat je geen hard to get moet spelen met vrouwen die hard to get zijn''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon: ''You're shit''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Good for youquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Eerste one night stand! Awesomeness. Super leuke chick ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Good for you
De komende 5 jaar hoef ik geen vaste relatie, ik wil van m'n studententijd genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De komende 5 jaar hoef ik geen vaste relatie, ik wil van m'n studententijd genieten.
Te weinig zelfvertrouwen, te weinig keuze in de vrouwen waar ik mee omging, te weinig sex, te weinig vrienden/vriendinnen, te weinig sociale skills, te veel geven om de mening van anderen, etc.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....
Dat hij wel wilde neuken maar niet kon versieren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....
Nee ik ga gewoon mijn account weer laten slapen. Doorgaan met mezelf en mijn leven verbeteren en awsome maken en dan mijn account weer wakker maken in de hoop dat hij daar nog is. En als ik dan nieuwe foto's post met mijn dan marathon loperslijf....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoeft niet per definitie een ''afwijzing'' te zijn hoor. Wacht een dag, en stuur ''Wist je niet dat je geen hard to get moet spelen met vrouwen die hard to get zijn''
Of gewoon: ''You're shit''![]()
Mja ik denk het...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hij wel wilde neuken maar niet kon versieren?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Good for you
Als je niets doet krijg je ook geen vriendinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bentquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon mijn account weer laten slapen. Doorgaan met mezelf en mijn leven verbeteren en awsome maken en dan mijn account weer wakker maken in de hoop dat hij daar nog is. En als ik dan nieuwe foto's post met mijn dan marathon loperslijf..... Maar serieus: waarschijnlijk durft hij gewoon geen nee zeggen om mijn gevoelens te sparen en zegt hij daarom niks.
Dat is lief dank je wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bent
Zó is het maar net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bent
Leuk man, en nog meer leuke verhalen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Eerste one night stand! Awesomeness. Super leuke chick ook nog
Zat. De afgelopen 2 weken gaat het steeds makkelijker eigenlijk. Ben er nu minder gefocust mee bezig, en heb alsnog resultaten. Die desbetreffende avond heb ik in totaal 3 meisjes aangesproken. De tweede gezoend, de derde mee naar haar huis genomenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man, en nog meer leuke verhalen?
Uitkijken dat de ego er niet in sluipt. In ratios denken kan dodelijk zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zat. De afgelopen 2 weken gaat het steeds makkelijker eigenlijk. Ben er nu minder gefocust mee bezig, en heb alsnog resultaten. Die desbetreffende avond heb ik in totaal 3 meisjes aangesproken. De tweede gezoend, de derde mee naar haar huis genomenDe switch van bewust iemand versieren naar gewoon aantrekkelijk zijn zie ik geleidelijk gebeuren. Ik hoef niet meer zo m'n best te doen om leuke gesprekken te hebben.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Afgelopen weekend door een milf mee naar huis genomen. Ik denk dat ik het nu allemaal wel gezien heb.
43 lentes jong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]Hoe oud? In de bar tegengekomen?
Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Er is dus een dame waar ik al 3 jaar lang (in begin van die 3 jaar paar keer gezoend en afgesproken, nooit wat geworden) in periodes mee sms, ene keer heel leuk, soms wat ruzie, soms flirten. In die 3 jaar beide relaties gehad, vannacht dus opstap geweest en dus tijdje mee staan praten en dus uiteindelijk mee gezoend.
Nu had ik haar per sms dus weekje niet meer gesproken maar nu is mijn probleem dus wat ga ik haar nu smsen ik heb haar altijd super leuk gevonden en wil dus proberen dit serieus aan te pakken.
Iemand tips? nog niks sturen, nu al wat sturen? was benieuwd naar wat jullie zouden doen
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken he
''hey (koosnaampje), morgenavond beste avond ooit he!''quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.
Geilquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
43 lentes jong.![]()
Ik kwam haar in een kroeg tegen, was met wat vrienden op stap en op gegeven moment raakte ik met wat onbekenden in gesprek en kwam zij aanzetten. Na een poosje geluld te hebben vroeg ze m'n leeftijd (had er voor de zekerheid maar wat jaartjes bij opgeteld) en zei ze dat ze me een hele leuke jongen vond. Toen was er niet veel aanleiding meer voor nodig voor een stevige zoenpartij.
Een ander zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan je interessant worden voor vrouwen?
Zelfvermaak,zelfvertrouwen en authenticiteit. Hierbij heb je drie dingen waar je aan kunt werken. Praktische voorbeelden: 1. dansen, zonder alcohol stappen, dingen doen die je normaal niet doet. 2. Op vrouwen afstappen die onbereikbaar lijken vanwege de situatie. 3. Zorgen dat je gedachtes, actie en wat je zegt op 1 lijn zit. In het moment leven is hierbij belangrijk. Vrouwen voelen zich aangetrokken door spontaniteit en positieve energie.quote:
Het alcohol gevoel kan je ook deels uit jezelf opwekkenquote:
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
Vanavond is overigens ook mijn alcohol avond. Maar ik besef ook dat deze avond daardoor niet echt productief is voor de lange termijn. De andere dagen zonder!
Denk alcoholist worden...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
Nee man, X is de shit.quote:
Je oma is leuk.quote:
Vooral genieten van het proces, ik ben meer korte termijn bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |