abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:13:33 #76
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130074403
Waarom wil je dat weten. Vrouwen zijn trouwens mensen, geen statistieken.

[ Bericht 50% gewijzigd door Pope-of-Dope op 14-08-2013 22:21:58 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:28:39 #77
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130075429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Omdat jij zelf als doel stelt 'zo veel mogelijk vrouwen te versieren'...?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:32:26 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130075642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
nou daar ben ik ook best benieuwd naar, je gaf aan dat je nu komende tijd wat ging "date" met de vrouwen die je ontmoet had toch? Zeg maar stapje verder. Gaat dat makkelijker dan gedacht of juist niet. En heb je nog geregeld contact met de vrouwen waar je de 06 van gekregen hebt. Of laten ze niks meer van zich horen.

Ik weet uit ervaring dat nummers krijgen geen moeite kost, maar contact warm houden of er daad werkelijk iets uit slepen een heel ander verhaal was. En dat zeker in het begin een groot aantal vrouwen nooit meer wat laat horen.

Kleine kantekening, ik heb het nu nog over de periode van SMS. Sorry wat? Ja SMS dat kennen jullie miss niet, maar dat was stervens dure manier van whatsappen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:34:34 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130075775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:

Kleine kantekening, ik heb het nu nog over de periode van SMS. Sorry wat? Ja SMS dat kennen jullie miss niet, maar dat was stervens dure manier van whatsappen :P
Toen moest je je nog inhouden en af en toe zeggen "sorry, maar m'n beltegoed (jaja beltegoed :o " is bijna op ;( Dus ik spreek je binnenkort wel weer " :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:35:53 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130075855
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toen moest je je nog inhouden en af en toe zeggen "sorry, maar m'n beltegoed (jaja beltegoed :o " is bijna op ;( Dus ik spreek je binnenkort wel weer " :D
:D Dat ja :D

Of, wat is je ICQ nummer?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:37:48 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130075963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef ook_gek het volgende:

:D Dat ja :D

Of, wat is je ICQ nummer?
ICQ heb ik overgeslagen.. daar was ik nog niet nerd genoeg voor. TMF chat was the shit :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:38:51 #82
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130076016
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Omdat jij zelf als doel stelt 'zo veel mogelijk vrouwen te versieren'...?
Dat is niet mijn doel man. Ik wil veel leuke vrouwen ontmoeten, en me ontwikkelen als persoon.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:38:52 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076017
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ICQ heb ik overgeslagen.. daar was ik nog niet nerd genoeg voor. TMF chat was the shit :)
TMF chat en snel door sluizen naar ICQ en later MSN. Date en neuken maar.
Er na was het al snel meer stappen en ze tegen komen met stappen. Dan kom je er achter hoe je makkelijk kan scoren en is heel TMF niet meer nodig :D
pi_130076038
Ik weet niet of dit hier ook hoort, maar hoe wijs je een 'bekende' af. Als ik iemand niet tegen ga komen, ik iemand niet echt ken, dan kan ik heel makkelijk afwijzen. Maar zodra een collega of iemand waar ik eigenlijk niet voor weg kan lopen, bijzonder veel interesse toont, weet ik echt niet wat ik moet doen. Ik merk dat ik dan een beetje verlegen word - al vind ik de man in kwestie totaal niet interessant en moet ik niets van 'm weten. Maar ik durf niet te zeggen dat ik niks wil omdat ik de persoon toch nog vaak tegen ga komen, dus dan negeer en ontwijk ik zoveel mogelijk, maar goed, dat is niet de manier. Hoe wijs je iemand heeeeeeel subtiel - zonder woorden eigenlijk - af? Ik ben een ramp in versieren en alles wat daarbij komt kijken, heb ik 't idee. :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:40:15 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik weet niet of dit hier ook hoort, maar hoe wijs je een 'bekende' af. Als ik iemand niet tegen ga komen, ik iemand niet echt ken, dan kan ik heel makkelijk afwijzen. Maar zodra een collega of iemand waar ik eigenlijk niet voor weg kan lopen, bijzonder veel interesse toont, weet ik echt niet wat ik moet doen. Ik merk dat ik dan een beetje verlegen word - al vind ik de man in kwestie totaal niet interessant en moet ik niets van 'm weten. Maar ik durf niet te zeggen dat ik niks wil omdat ik de persoon toch nog vaak tegen ga komen, dus dan negeer en ontwijk ik zoveel mogelijk, maar goed, dat is niet de manier. Hoe wijs je iemand heeeeeeel subtiel - zonder woorden eigenlijk - af? Ik ben een ramp in versieren en alles wat daarbij komt kijken, heb ik 't idee. :D
Ik vind je een leuke jongen, maar meer niet sorry.

Sim-pel
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:40:57 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130076125
quote:
Uhm vaak helpt het idd door ze minder aandacht te geven, en dus in die zin "stilletjes" af te wijzen.
en anders gewoon een keer als ie rechtstreeks iets vraagt "sorry, niet geintresseerd"
pi_130076150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind je een leuke jongen, maar meer niet sorry.

Sim-pel
Ja, maar dat is toch super lullig en best beschamend als je elkaar dan steeds weer tegenkomt? :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:42:21 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch super lullig en best beschamend als je elkaar dan steeds weer tegenkomt? :P
het leven kans soms kut en lullig zijn en hij dient maar te leren leven met tegenslagen.
de wereld is geen sprookjesbos :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:42:55 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130076232
quote:

[..]

Waarom? Je zegt niets negatiefs over hem, enkel dat je niet geintresseerd bent. Wat wil je dan? dat iedereen maar met iedereen moet vozen om het niet beschamend te maken?
pi_130076263
quote:

[..]

De andere optie is aanmodderen en hem alsnog teleurstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130076325
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm vaak helpt het idd door ze minder aandacht te geven, en dus in die zin "stilletjes" af te wijzen.
en anders gewoon een keer als ie rechtstreeks iets vraagt "sorry, niet geintresseerd"
Hahahaha, dat helpt sowieso niet. Ik heb nu zo'n erge collega, ik klik expres niet op zijn berichten op Facebook. :D Er stonden al 8 ongelezen berichtjes, kwam ik 'm vandaag tegen, snel hoi en als een autist doorlopen, maar weeeeeer 2 berichtjes erbij dat ik leuk ben ofzo. Dus dat helpt niet.

Maar dat tegen hem zeggen durf ik oprecht niet. Ohjee, wat erg eigenlijk dat ik dat niet durf te zeggen. :P
pi_130076362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Hahahaha, dat helpt sowieso niet. Ik heb nu zo'n erge collega, ik klik expres niet op zijn berichten op Facebook. :D Er stonden al 8 ongelezen berichtjes, kwam ik 'm vandaag tegen, snel hoi en als een autist doorlopen, maar weeeeeer 2 berichtjes erbij dat ik leuk ben ofzo. Dus dat helpt niet.

Maar dat tegen hem zeggen durf ik oprecht niet. Ohjee, wat erg eigenlijk dat ik dat niet durf te zeggen. :P
:D

Hij heeft ook een aardige blok beton voor zijn hoofd dan :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:46:51 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

je kan op facebook een bericht zetten dat je gek kan worden van mannen die maar blijven proberen terwijl ze geen bericht of aandacht terug krijgen.

Kijken wat er gebeurd :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:47:05 #94
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130076440
quote:
Hoe wijs je iemand heeeeeeel subtiel - zonder woorden eigenlijk - af?
Volgens mij moet je dat juist niet subtiel doen, maar daar gewoon heel duidelijk in zijn. Dan weet hij ook waar hij aan toe is, anders blijft hij misschien hoop koesteren,

Was zelf pas blijkbaar ook te subtiel met iemand afwijzen, want hij probeerde het later weer. Hij is nu wel gestopt met me te whatsappen, dus heb het idee dat de boodschap nu wel is overgekomen :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:47:09 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130076445
Van dergelijke types kom je echt alleen maar af door het ook tegen ze te zeggen. In die zin ka je het zelfs dus via facebook doen of via waar je zijn berichtjes krijgt. Want blijkbaar doet hij het ook niet rechtstreeks in je gezicht.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:48:35 #96
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130076515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou daar ben ik ook best benieuwd naar, je gaf aan dat je nu komende tijd wat ging "date" met de vrouwen die je ontmoet had toch? Zeg maar stapje verder. Gaat dat makkelijker dan gedacht of juist niet. En heb je nog geregeld contact met de vrouwen waar je de 06 van gekregen hebt. Of laten ze niks meer van zich horen.

Ik weet uit ervaring dat nummers krijgen geen moeite kost, maar contact warm houden of er daad werkelijk iets uit slepen een heel ander verhaal was. En dat zeker in het begin een groot aantal vrouwen nooit meer wat laat horen.

Als ik zo terugdenk heb ik ongeveer 8 nummers gekregen. Een paar deed ik meer omdat het kon, niet vanwege de klik. Met 6 hiervan heb ik nog contact. Hiervan wonen er 4 in NL. Ze werken fulltime of gingen net op vakantie toen ik ze ontmoet had. Ze willen nog altijd met me afspreken (sommige wat meer dan andere), maar logistiek gezien is het nu gewoon lastig. Heb het zelf ook erg druk komende weken.

Verder 5 dames gezoend (plus afgelopen zondag en maandag een chick geregeld), en 3 dames op m'n kamer gekregen. Heb nog geen seks gehad.

Contact houden gaat dus prima. Afspreken is logistiek lastig. Voor de dames waar ik geen contact meer mee heb, heb ik een duidelijke reden gekregen waar ik begrip voor heb ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:48:56 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076539
:o hij leest hier mee en heeft gelezen dat je ondanks een nee of geen bericht moet door gaan. Uit eindelijk komt ze in de zelfde state of mind en zegt ze JA IK WIL :o
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:50:12 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130076595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als ik zo terugdenk heb ik ongeveer 8 nummers gekregen. Een paar deed ik meer omdat het kon, niet vanwege de klik. Met 6 hiervan heb ik nog contact. Hiervan wonen er 4 in NL. Ze werken fulltime of gingen net op vakantie toen ik ze ontmoet had. Ze willen nog altijd met me afspreken (sommige wat meer dan andere), maar logistiek gezien is het nu gewoon lastig. Heb het zelf ook erg druk komende weken.

Verder 5 dames gezoend (plus afgelopen zondag en maandag een chick geregeld), en 3 dames op m'n kamer gekregen. Heb nog geen seks gehad.
Nou daar zit dus een stijgende lijn in, prima toch! Lees niks geks. Dus top!
pi_130076607
Jaaa, in het echt loop ik snel weg, draai ik mijn hoofd weg of ga ik snel iets doen/praten met iemand zodat hij niks kan zeggen. Ik vind hem echt niet leuk ook gewoon, de complimentjes die hij maakt ook, mijn god. Maar ik heb sowieso nooit door of iemand interesse heeft, ik dacht dat hij homo was eerst. :P

Op zich moet ik ook wel duidelijk zijn, daar heeft hij ook wel recht op. Maargoed, ik ben een jankerd wat dat betreft. Vreselijk dit soort dingen.
pi_130076703
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:
:o hij leest hier mee en heeft gelezen dat je ondanks een nee of geen bericht moet door gaan. Uit eindelijk komt ze in de zelfde state of mind en zegt ze JA IK WIL :o
Die grap wilde ik ook maken, maar ik hield me nog net in :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')