Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Er is dus een dame waar ik al 3 jaar lang (in begin van die 3 jaar paar keer gezoend en afgesproken, nooit wat geworden) in periodes mee sms, ene keer heel leuk, soms wat ruzie, soms flirten. In die 3 jaar beide relaties gehad, vannacht dus opstap geweest en dus tijdje mee staan praten en dus uiteindelijk mee gezoend.
Nu had ik haar per sms dus weekje niet meer gesproken maar nu is mijn probleem dus wat ga ik haar nu smsen ik heb haar altijd super leuk gevonden en wil dus proberen dit serieus aan te pakken.
Iemand tips? nog niks sturen, nu al wat sturen? was benieuwd naar wat jullie zouden doen
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken he
''hey (koosnaampje), morgenavond beste avond ooit he!''quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.
Geilquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
43 lentes jong.![]()
Ik kwam haar in een kroeg tegen, was met wat vrienden op stap en op gegeven moment raakte ik met wat onbekenden in gesprek en kwam zij aanzetten. Na een poosje geluld te hebben vroeg ze m'n leeftijd (had er voor de zekerheid maar wat jaartjes bij opgeteld) en zei ze dat ze me een hele leuke jongen vond. Toen was er niet veel aanleiding meer voor nodig voor een stevige zoenpartij.
Een ander zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan je interessant worden voor vrouwen?
Zelfvermaak,zelfvertrouwen en authenticiteit. Hierbij heb je drie dingen waar je aan kunt werken. Praktische voorbeelden: 1. dansen, zonder alcohol stappen, dingen doen die je normaal niet doet. 2. Op vrouwen afstappen die onbereikbaar lijken vanwege de situatie. 3. Zorgen dat je gedachtes, actie en wat je zegt op 1 lijn zit. In het moment leven is hierbij belangrijk. Vrouwen voelen zich aangetrokken door spontaniteit en positieve energie.quote:
Het alcohol gevoel kan je ook deels uit jezelf opwekkenquote:
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
Vanavond is overigens ook mijn alcohol avond. Maar ik besef ook dat deze avond daardoor niet echt productief is voor de lange termijn. De andere dagen zonder!
Denk alcoholist worden...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
Nee man, X is de shit.quote:
Je oma is leuk.quote:
Vooral genieten van het proces, ik ben meer korte termijn bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |