Je bent een moderne Nederlandse dame op een datingsite; gewoon doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Er is een gast die ik eigenlijk wel erg leuk vind op okcupid we hebben al best veel gesproken en eigenlijk wil ik hem nu gewoon een bericht sturen in de trant van: Weet je ik ga eerlijk zijn ik vind je erg leuk en wil wel wat gaan drinken.
Maar is dat niet raar? of te assertief? Straks praat hij alleen maar tegen uit vriendelijkheid en schrik ik hem helemaal af. Hij reageert al 1 keer per 3 dagen ofzo misschien bewaart hij mijn berichten wel voor als hij echt niks beters te doen heeft.![]()
Wat do?
Stel je even voor, zeg dat je haar een aantal keer hebt gezien op werk en haar graag ook eens buiten werk zou willen zien en of ze met je uit wil.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:00 schreef badluckman het volgende:
Iemand die je zelden tegen komt op werk gewoon uit vragen? Wat vinden jullie er van als een onbekend iemand je uit vraagt om wat te drinken/eten om elkaar beter te leren kennen? Zelf heb ik het gevoel dat het nogal creepy overkomt, maar omdat wij elkaar zo weinig zien wil ik wel de gok nemen. Doen of niet doen?
Gedaan, geen reactie dus afgewezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Je bent een moderne Nederlandse dame op een datingsite; gewoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:04 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gedaan, geen reactie dus afgewezen.
Hoeft niet per definitie een ''afwijzing'' te zijn hoor. Wacht een dag, en stuur ''Wist je niet dat je geen hard to get moet spelen met vrouwen die hard to get zijn''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon: ''You're shit''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Good for youquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Eerste one night stand! Awesomeness. Super leuke chick ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Good for you
De komende 5 jaar hoef ik geen vaste relatie, ik wil van m'n studententijd genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De komende 5 jaar hoef ik geen vaste relatie, ik wil van m'n studententijd genieten.
Te weinig zelfvertrouwen, te weinig keuze in de vrouwen waar ik mee omging, te weinig sex, te weinig vrienden/vriendinnen, te weinig sociale skills, te veel geven om de mening van anderen, etc.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....
Dat hij wel wilde neuken maar niet kon versieren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet zo wat het probleem altijd was....
Nee ik ga gewoon mijn account weer laten slapen. Doorgaan met mezelf en mijn leven verbeteren en awsome maken en dan mijn account weer wakker maken in de hoop dat hij daar nog is. En als ik dan nieuwe foto's post met mijn dan marathon loperslijf....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoeft niet per definitie een ''afwijzing'' te zijn hoor. Wacht een dag, en stuur ''Wist je niet dat je geen hard to get moet spelen met vrouwen die hard to get zijn''
Of gewoon: ''You're shit''![]()
Mja ik denk het...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hij wel wilde neuken maar niet kon versieren?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Good for you
Als je niets doet krijg je ook geen vriendinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bentquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon mijn account weer laten slapen. Doorgaan met mezelf en mijn leven verbeteren en awsome maken en dan mijn account weer wakker maken in de hoop dat hij daar nog is. En als ik dan nieuwe foto's post met mijn dan marathon loperslijf..... Maar serieus: waarschijnlijk durft hij gewoon geen nee zeggen om mijn gevoelens te sparen en zegt hij daarom niks.
Dat is lief dank je wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bent
Zó is het maar net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij een sukkel die niet door heeft hoe awesome je bent.. kortom laat hem lekker in de stront wegzakken. Je komt vanzelf een kerel tegen die wel voor je kan gaan om wie je bent
Leuk man, en nog meer leuke verhalen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Eerste one night stand! Awesomeness. Super leuke chick ook nog
Zat. De afgelopen 2 weken gaat het steeds makkelijker eigenlijk. Ben er nu minder gefocust mee bezig, en heb alsnog resultaten. Die desbetreffende avond heb ik in totaal 3 meisjes aangesproken. De tweede gezoend, de derde mee naar haar huis genomenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man, en nog meer leuke verhalen?
Uitkijken dat de ego er niet in sluipt. In ratios denken kan dodelijk zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zat. De afgelopen 2 weken gaat het steeds makkelijker eigenlijk. Ben er nu minder gefocust mee bezig, en heb alsnog resultaten. Die desbetreffende avond heb ik in totaal 3 meisjes aangesproken. De tweede gezoend, de derde mee naar haar huis genomenDe switch van bewust iemand versieren naar gewoon aantrekkelijk zijn zie ik geleidelijk gebeuren. Ik hoef niet meer zo m'n best te doen om leuke gesprekken te hebben.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Afgelopen weekend door een milf mee naar huis genomen. Ik denk dat ik het nu allemaal wel gezien heb.
43 lentes jong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]Hoe oud? In de bar tegengekomen?
Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Er is dus een dame waar ik al 3 jaar lang (in begin van die 3 jaar paar keer gezoend en afgesproken, nooit wat geworden) in periodes mee sms, ene keer heel leuk, soms wat ruzie, soms flirten. In die 3 jaar beide relaties gehad, vannacht dus opstap geweest en dus tijdje mee staan praten en dus uiteindelijk mee gezoend.
Nu had ik haar per sms dus weekje niet meer gesproken maar nu is mijn probleem dus wat ga ik haar nu smsen ik heb haar altijd super leuk gevonden en wil dus proberen dit serieus aan te pakken.
Iemand tips? nog niks sturen, nu al wat sturen? was benieuwd naar wat jullie zouden doen
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je iets van der wil moet je contact zoeken he
''hey (koosnaampje), morgenavond beste avond ooit he!''quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen omdat we dus al lange tijd contact hebben maar nooit wat gebeurd is maar nu na een week geen contact en plotse ontmoeting we dus ineens onverwachts gezoend hebben weet ik niet zo goed wat ik nu als 1e bericht moet sturen.
Geilquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
43 lentes jong.![]()
Ik kwam haar in een kroeg tegen, was met wat vrienden op stap en op gegeven moment raakte ik met wat onbekenden in gesprek en kwam zij aanzetten. Na een poosje geluld te hebben vroeg ze m'n leeftijd (had er voor de zekerheid maar wat jaartjes bij opgeteld) en zei ze dat ze me een hele leuke jongen vond. Toen was er niet veel aanleiding meer voor nodig voor een stevige zoenpartij.
Een ander zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan je interessant worden voor vrouwen?
Zelfvermaak,zelfvertrouwen en authenticiteit. Hierbij heb je drie dingen waar je aan kunt werken. Praktische voorbeelden: 1. dansen, zonder alcohol stappen, dingen doen die je normaal niet doet. 2. Op vrouwen afstappen die onbereikbaar lijken vanwege de situatie. 3. Zorgen dat je gedachtes, actie en wat je zegt op 1 lijn zit. In het moment leven is hierbij belangrijk. Vrouwen voelen zich aangetrokken door spontaniteit en positieve energie.quote:
Het alcohol gevoel kan je ook deels uit jezelf opwekkenquote:
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
Vanavond is overigens ook mijn alcohol avond. Maar ik besef ook dat deze avond daardoor niet echt productief is voor de lange termijn. De andere dagen zonder!
Denk alcoholist worden...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
Nee man, X is de shit.quote:
Je oma is leuk.quote:
Vooral genieten van het proces, ik ben meer korte termijn bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is nou jouw lange termijn doel hiermee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |