Graaaaaagggg!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat lief!.
Ik vermaak me nu al met het vooruitzicht van een dude die na 3 weken achterprépubersaanrennen met ze in een auto stapt en naar Frankrijk rijdt. Ik heb nog wel wat valium liggen ergens, PM tegen die tijd je adres even
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat lief!.
Ik vermaak me nu al met het vooruitzicht van een dude die na 3 weken achterprépubersaanrennen met ze in een auto stapt en naar Frankrijk rijdt. Ik heb nog wel wat valium liggen ergens, PM tegen die tijd je adres even
Ik ga uit van wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef Meke het volgende:
Leuk!![]()
![]()
Staat volgend jaar eigenlijk alweer vast?Eh, dit jaar nu natuurlijk
![]()
![]()
Hmm even afwachten dus nog! Ik duim iig voor een goede afloopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel.
De officiële papieren volgen altijd eind januari, maar die zijn eigenlijk de afgelopen jaren meer een formaliteit voor de organisatie. Wij rekenen er gewoon op dat de meiden weer komen en naar ik begrijp, de meiden ook.
Niet dat daarmee alles rond is hoor. Dat zagen we vorig jaar toen K. plots naar Guinee zou gaan tijdens onze vakantie. Dat liep goed af.
En wat ook een kink in de kabel kan zijn is dat de meiden niet meer voldoen aan de criteria. Bijvoorbeeld omdat de gronden waarop ze mee mochten doen, zouden verbeteren.
Dat hoop je natuurlijk enerzijds, maar het zou ook een grote teleurstelling zijn aan beide zijden.
We hebben veelvuldig contact met de families en daaruit blijkt dat de meiden gewoon komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm even afwachten dus nog! Ik duim iig voor een goede afloop
Ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:37 schreef Smallish het volgende:
Wat een verweving van levens, inmiddels.......
leuk park met een tof zwembad is de katjeskelder in oosterhoutquote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Formulieren ter uitnodiging weer ingevuld. Het gaat weer beginnen!
Zodra ik de bevestiging binnen heb dat beide meisjes weer komen, ga ik een vakantiepark boeken. Dit jaar in de buurt van de Efteling, waar we ook een of twee nachten willen logeren.
Tips voor vakantieparken in die regio zijn zeer welkom. Enige eis is een zwembad.
Nu ja en dat wij (als in Arty en ik) in de omgeving ook nog iets kunnen ondernemen dat infantiliteit overstijgt.
Van L. heb ik begrepen dat ze vanzelsprekend weer komt dit jaar. Gisteren aan de telefoon met K. bemerkte ik wat twijfel. Er zouden wat 'problèmes' zijn. We zullen zien. Ik heb gezegd dat mama maar op tijd moest aangeven als er een kink in de kabel zou komen, zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
We zien binnenkort de aanmeldingsformulieren wel tegemoed.
Dank voor de tip!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuk park met een tof zwembad is de katjeskelder in oosterhout![]()
ligt ongeveer 20 km van kaatsheuvel denk ik
Ik vond het vorig jaar te duur, maar ik zal weer eens informeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef agenda het volgende:
http://www.roompotparken.(...)euvel&tabselection=1
Van de roompot in kaatsheuvel zelf. Hebben een zwembad maar weet niet hoe het is.
Dat zou jammer zijn, Dude, als K niet komt. Voor haarzelf, maar zeker ook voor L en ook voor jullie!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Zodra ik de bevestiging binnen heb dat beide meisjes weer komen, ga ik een vakantiepark boeken. Dit jaar in de buurt van de Efteling, waar we ook een of twee nachten willen logeren.
Tips voor vakantieparken in die regio zijn zeer welkom. Enige eis is een zwembad.
Nu ja en dat wij (als in Arty en ik) in de omgeving ook nog iets kunnen ondernemen dat infantiliteit overstijgt.
Van L. heb ik begrepen dat ze vanzelfsprekend weer komt dit jaar. Gisteren aan de telefoon met K. bemerkte ik wat twijfel. Er zouden wat 'problèmes' zijn. We zullen zien. Ik heb gezegd dat mama maar op tijd moest aangeven als er een kink in de kabel zou komen, zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
We zien binnenkort de aanmeldingsformulieren wel tegemoet.
Kan ook vermakelijk zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zou het je niet aanraden om daar heen te gaan (Droomgaard). Wij zijn er een paar jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ze hebben daar ook veel vaste staplaatsen en het zit er vol met tokkie-brabo's. Echt. Vreselijk.
En dat dus. Ik hoop dat het opgelost kan wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef Smallish het volgende:
Dat zou jammer zijn, Dude, als K niet komt. Voor haarzelf, maar zeker ook voor L en ook voor jullie!
Wat zij zegt. Kostte niet veel, en dan heb je qua faciliteiten ook weinig. Prima.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zou het je niet aanraden om daar heen te gaan (Droomgaard). Wij zijn er een paar jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ze hebben daar ook veel vaste staplaatsen en het zit er vol met tokkie-brabo's. Echt. Vreselijk.
Ja, Katjeskelder is prima. Eftelingpark (Bosrijk) ook, maar dat is dan weer heel duur en zeker in het hoogseizoen.quote:
Ik durf eigenlijk de aanbiedingen niet af te wachten. Wil eigenlijk niet het risico lopen dat we niets kunnen reserveren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Nizno het volgende:
het park zijn vaak leuke aanbiedingen voor, AH kaartjes enzo... vakantieveilingen heeft ook regelmatig leuke acties qua Efteling.
Als je bij vakantieveilingen kijkt moet je wel goed de voorwaarden controleren, waanneer geldig etc.
Ach die K. afwachten dus maar!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Van L. heb ik begrepen dat ze vanzelfsprekend weer komt dit jaar. Gisteren aan de telefoon met K. bemerkte ik wat twijfel. Er zouden wat 'problèmes' zijn. We zullen zien. Ik heb gezegd dat mama maar op tijd moest aangeven als er een kink in de kabel zou komen, zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing.
We zien binnenkort de aanmeldingsformulieren wel tegemoet.
Kan beide zijn. Ik weet er het fijne nog niet van.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef komrad het volgende:
Enig idee wat de problemen zijn? Geld of de regio of iets anders?
hoop dat het goed komtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan beide zijn. Ik weet er het fijne nog niet van.
Misschien valt het allemaal mee hoor.
ik heb begrepen dat de ouders wel iets moeten betalen. Dat zal haast wel naar draagkracht zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
hoop dat het goed komtmoeten haar ouders een bijdrage doen of is het 'gratis' omdat ze wss het niet al te breed hebben ?
Echt super dat jullie dit doen en dat er zo'n organisatie is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |