Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, x-x
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, x-x
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
quote:
Van Gaal: Wijnaldum heeft me erg verbaasd
Louis van Gaal reageerde tegenover Fox Sports op de verrassende selectie van Stijn Schaars en Georginio Wijnaldum. Van de laatste is hij erg gecharmeerd, zo laat hij blijken. 'Hij werd eerst altijd aan de rechterkant opgesteld. Ik houd van dat soort types, hij heeft me erg verbaasd.'
'Schaars heeft drie keer een goede wedstrijd gespeeld,' aldus de bondscoach over de selectie van de controlerende middenvelder van PSV. Daar waar de tegen PEC tegenvallende Clasie afviel, komt Schaars voor hem in de plaats.
Land of the free. Home of the brave.
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
Het zou echt een blamage zijn als PSV niet met minstens 4-0 en 0-4 tegen Milan doorgaat naar de CL.
quote:
Dat is de grootste faalhaas van het stel ja.
tja77
Proud member of the tittycrew.
Balotelli wel fit blijkbaar
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
15 euro..
...
..
.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Kaartjes toevallig ook in de vrije verkoop verkrijgbaar?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Je kan beter op zoek gaan naar een SK-houder die niet van plan is te gaan
quote:
Ja, ben inderdaad een beetje aan het rondkijken. Als iemand me kan helpen aan 2 of 3 kaartjes, wil diegene me dan even DM-PM'en?
Brutal. Fucking. Metal.
wanneer zijn de wedstrijden psv milan
🔒
quote:
Maar, tegen een Italiaanse club ben je nooit kansloos

Tegen Zenit en Arsenal zou PSV dat wel zijn denk ik.
tja77
quote:
Je kunt natuurlijk ook bij voorbaat zeggen dat je kansloos gaat verliezen. Maar of je daar nou beter van gaat spelen???
PSV heeft in ieder geval 2 champions league waardige wedstrijden, en minimaal 6 europese wedstrijden (met wat mazzel ook in de CL)
Kansloos ben je nooit, tuurlijk is milan zwaar favoriet, maar onderschat PSV niet.
balotelli vs bruma rekik
ik verwacht dat bruma en rekik geblesseerd raken
en zoet ook
🔒
goeie gol die gif
gr
Heeft iemand die tweet van Marcelo al gezien?
U MAD?
Thijs azijnpisser
Wanneer wordt het bekend hoeveel kaarten je per (S)CC/XL-kaart kunt kopen?
Brutal. Fucking. Metal.
Later vandaag
quote:
Morgenvroeg begint de verkoop lul
quote:
Uh ja, dat klopt... lul
quote:
Dan zijn we het daar iniedergeval over eens

Dan moet de rest vandaag dus bekend worden
'PSV heeft 5 en halve keer de begroting van NEC, dus hebben ze ook 5 en een halve keer meer kwaliteit'
Wat een logica van Thijs
Thijs twittert tijdens en lult tegelijk op de radio, knap.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef tompsv18 het volgende:'PSV heeft 5 en halve keer de begroting van NEC, dus hebben ze ook 5 en een halve keer meer kwaliteit'
Wat een logica van Thijs

We winnen dus met vijf en een half - 0 van NEC.
quote:
Die gesprekken zijn niet live.
quote:
Nee, nu zeg jij dat NEC 0 kwaliteit heeft terwijl thuis zegt 5 en half keer meer.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef tompsv18 het volgende:'PSV heeft 5 en halve keer de begroting van NEC, dus hebben ze ook 5 en een halve keer meer kwaliteit'
Wat een logica van Thijs

Die redenatie ook

.!!!!!!!!
Volgens mij is de vrijmibo bij VI al begonnen....
U MAD?
quote:
Ben serieus benieuwd naar die bazenspits van hun voorin. Type Jack de Gier noemden ze hem
U MAD?
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef Lemming22 het volgende:Thijs is een beetje chagrijnig. Kan gebeuren. Maar hij raaskalt onzin. Valt me van hem tegen.
Alsof een speler het niet mooi mag vinden om tegen Milan te spelen. Dat zijn verdomme de wedstrijden waarvoor ze naar PSV komen

Thijs is zelf profvoetballer geweest en weet hoe het moet.
U MAD?
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef Lemming22 het volgende:Thijs is een beetje chagrijnig. Kan gebeuren. Maar hij raaskalt onzin. Valt me van hem tegen.
Alsof een speler het niet mooi mag vinden om tegen Milan te spelen. Dat zijn verdomme de wedstrijden waarvoor ze naar PSV komen

Thijs doet alsof de spelers van PSV niet weten dat het een zware wedstrijd zullen zijn. Sowieso is het beter om tegen een goeie club er uit te vliegen dan tegen een kut clubje. Doen de spelers tenminste wat ervaring op en hebben de supporters een paar mooie wedstrijden gezien

Trouwens best zielig hoe Thijs nu ook tegen zijn followers reageert.
Cavaliers
Retired.
quote:
Zou dan eigenlijk 5,5 - 1 zijn, of 11 - 2
BFF met GGMM
Thijs is op dreef
Heeft iemand het interview met Rekik en Bruma al ingescand? Heb geen VI meer.
quote:
Voor een paar euri koop je 'm in de winkel

Staat trouwens niet heel veel boeiends in
U MAD?
quote:
Uh, niet verlengt. Las het sowieso weinig.
quote:
Informatie PSV - AC Milan (20/08/2013)
Competitie:
Play-off UEFA Champions League
Datum en aanvang:
Dinsdag 20 augustus 2013, 20.45 uur
Start kaartverkoop:
Zaterdag 10 augustus, 9.00 uur
Verkoopvoorwaarden:
Er komt voor deze wedstrijd een voorrangsverkoop voor PSV Seizoen Club Cardhouders. Tot en met dinsdag 13 augustus 18.00 uur kunnen zij de eigen plaats terugkopen.
Voor PSV Club Cardhouders start de verkoop woensdag 14 augustus om 09.00 uur. Per PSV Club Card kun je drie toegangskaarten kopen. Er komt voor deze wedstrijd geen vrije verkoop, kaarten zijn uitsluitend te koop met een PSV Club Card.
Indien je nog niet in bezit bent van een PSV Club Card, dan is het nu niet meer mogelijk om deze nog voor deze wedstrijd aan te vragen.
Prijzen normale vakken:
Tribune Oost en West ¤ 15,00
Vak A, AA, B, BB, E, EE, F, en FF ¤ 22,50
Vak M, N, NN, O, OO, S, SS, T, TT en U ¤ 22,50
Vak CC, CD, DD, PP, PR en RR ¤ 30,00
Vak C, Ere Zuid (*Z) D, P, Ere Noord (*N) en R ¤ 37,50
Family Corner (UU) voor kind tot en met 12 jaar ¤ 7,50*
Family Corner (UU) voor ouder dan 12 jaar ¤ 15,00*
Seizoen Club Cardhouders op vak UU kunnen niet de eigen plaats terugkopen, men kan vanaf woensdag 14 augustus kaarten kopen. Het middendeel van het vak wordt dan vanaf onderaan opgevuld.
Koop online:
Bestel je toegangskaarten online via PSV Kaartverkoop Online en je hebt de kaarten direct in huis! Je ontvangt een e-ticket, dat je thuis kunt printen.
Toegangskaarten zijn tevens te koop via TicketBox, klik hier om te zoeken naar een verkooppunt bij jou in de buurt. Ook zijn kaarten te koop in de PSV FANstore, ingang 17 van het Philips Stadion.
Prijzen speciale vakken:
Jongerenrang (ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 7,50
Rolstoelgebruiker ¤ 7,50
Rolstoelbegeleider ¤ 7,50
Mooie prijzen iniedergeval
quote:
Weinig blote vrouwen helaas. Dat ben ik wel met je eens.
Maar stond zoals kwaliteitsuser BMM zegt niet veel in dat artikel. Ik zou er niet wakker van liggen als ik het niet gelezen had
U MAD?
Zeikert die Thijs.
quote:
Zeker, maar je wil waarschijnlijk niet weten wat de prijzen voor de groepsfase CL zullen zijn.
BFF met GGMM
quote:
'Normaal gesproken' (5 jaar geleden dus) 75 voor passe-partout en 35 enkel geloof ik. Wel Oost. Dus goedkoopste plaatsen.
U MAD?
Geen idee of het hier al geplaatst is maar Balotelli is gewoon fit voor de tweestrijd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Klinkt ook nog zeer redelijk.
BFF met GGMM
quote:
Nee was nog niet gepost.
Hoorde net via sms wel iets over een tweet van Marcelo. Heb jij die?
U MAD?
quote:
Als ze gewoon de oude prijzen als 5jaar geleden nemen vind ik het best

Rond de ¤35 per wedstrijdje, niks mis mee met zulke tegenstanders
quote:
Maar goed, in hoeverre zijn de prijzen van 5 jaar geleden nog te handhaven? Lijkt mij dat ze wel wat duurder zijn als het er van komt.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar goed, in hoeverre zijn de prijzen van 5 jaar geleden nog te handhaven? Lijkt mij dat ze wel wat duurder zijn als het er van komt.
Denk dat dat wel meevalt. PSV hanteerde altijd een PP-beleid met korting(voor loting) en zonder korting(na loting). Scheelde ook zo'n ¤25. Denk niet dat het allemaal veel zal schelen nu. Moeten alleen wel eerst tot de poule zien te raken
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Denk dat dat wel meevalt. PSV hanteerde altijd een PP-beleid met korting(voor loting) en zonder korting(na loting). Scheelde ook zo'n ¤25. Denk niet dat het allemaal veel zal schelen nu. Moeten alleen wel eerst tot de poule zien te raken
Hoezeer ik je ook gelijk wil geven, die 75 euro voor de passe-partout waren na de loting. Iets met members korting ofzo zal wel.
U MAD?
quote:
RIKKERT

![image-2053534.jpg]()
herdgang rikkert
![3d62b494c3d07e269bfa7476868f81c1.png]()
sneeuw rikkert
![hqdefault.jpg?feature=og]()
restaurant rikkert
![maxresdefault.jpg]()
stoppelbaard rikkert
![hqdefault.jpg]()
kantoor rikkert
Stoppelbaard Rikkert is wel een roughe guy om te kraken
U MAD?
quote:
Al die chicks meteen een nat broekje.
quote:
Die chick op de achtergrond bij 'kantoor Rikkert' zal hij vast en zeker wel al een aantal keren over het kopieerapparaat hebben gelegd
U MAD?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Heerlijke loting. Had gehoopt op Milan of Arsenal. Mooie wedstrijden. Als je er dan toch uit moet vliegen kun je dat het beste doen tegen een mooie club.
Je had ook wel door kunnen gaan tegen Schalke of Lyon toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Zondag even naar de otten cup geweest. Daar was Faber ook aanwezig. Drie keer raden wie naast hem stond...
Caland
FREEJANCEES
quote:
Tegen Lyon een iets grotere kans dan Schalke denk ik. Het Lyon dat twee jaar terug tegen Ajax speelde was echt een heel matig team. Grof schandaal dat ze daar toen niet van konden winnen.
Maar zeker niet zo 'kansloos' als tegen een Milan of Arsenal. Dat Russische team kan ik niet inschatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Jij mag niet meer raden.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:52 schreef Caland het volgende:[..]
Tegen Lyon een iets grotere kans dan Schalke denk ik. Het Lyon dat twee jaar terug tegen Ajax speelde was echt een heel matig team. Grof schandaal dat ze daar toen niet van konden winnen.
Maar zeker niet zo 'kansloos' als tegen een Milan of Arsenal. Dat Russische team kan ik niet inschatten.
Lyon was inderdaad de makkelijkste tegenstander. Helaas ken ik dat team niet goed genoeg om,daar pre-season over te kunnen oordelen. Ik weet ook niet waar dat team staat t.o.v. 2 jaar terug. Daarnaast schat ik het Ajax van toen hoger in dan het PSV van nu.
Die knipoog Kroaat speelt trouwens inmiddels samen met Lens in de Oekraïne, dus daar hoeven we niet bang te zijn voor enige van omkoping.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:Waar is al die optimisme op gebaseerd? Goede wedstrijden tegen fu-cking Zulte Waregem en ADO Den Haag? Milan is 100 niveaus hoger. En PSV speelt feitelijk met een jeugd-elftal. Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat het geen genadeloze afstraffing wordt voor PSV, maar ik denk dat dat wel het scenario gaat worden.
Hoop doet leven hè. Knap dat je daaraan stoort.
quote:
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Nette prijzen, sowieso een uitverkocht stadion. Kan de ploeg wel net even nog een extra zetje geven.
Er willen een paar mensen extra mee naar deze wedstrijd. Kan ik als SCC-houder dan ook vanaf woensdag 3 kaarten bestellen?
quote:
Er komt voor deze wedstrijd geen vrije verkoop, kaarten zijn uitsluitend te koop met een PSV Club Card.
Indien je nog niet in bezit bent van een PSV Club Card, dan is het nu niet meer mogelijk om deze nog voor deze wedstrijd aan te vragen.
Nu hopen dat iemand hier mij wel wilt helpen aan twee kaarten.
The Older I Get, The Better I Was
quote:
Zodat je lekker met je AC Milan sjaaltje tussen het thuispubliek kan zitten?
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:Waar is al die optimisme op gebaseerd? Goede wedstrijden tegen fu-cking Zulte Waregem en ADO Den Haag? Milan is 100 niveaus hoger. En PSV speelt feitelijk met een jeugd-elftal. Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat het geen genadeloze afstraffing wordt voor PSV, maar ik denk dat dat wel het scenario gaat worden.

Ik weet heus wel wie de favoriet is, maar ik heb hoop en zie lichtpunten voor PSV.
Who's your Stannis?
quote:
En waarom zou dat niet kunnen/mogen? Ik zat er de vorige keer ook.
En de keren tegen Ajax ook.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Lemming22 het volgende:Nadeel van deze loting is wel dat oude wonden opengereten worden. Hoewel een legendarische wedstrijd, is het nog steeds pijnlijk dat PSV toen de finale niet haalde. Het enige moment dat wat mij betreft nog pijnlijker is, is de misser van Robben in de WK-finale toen hij één op één op Casillas afging.
Zelfde hier, enige 2 wedstrijden die ik niet terug "kan" zien.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Yi-Long het volgende:Ik zie PSV gewoon winnen van Milan. Grote naam, historisch gezien, maar tegen een jong fris gretig team uit een betere competitie, met spelers met snelheid en een individuele actie, gaan ze het gewoon moeilijk krijgen.
Natuurlijk moet PSV wel gewoon goed spelen, maar de reputatie van Milan is groter dan de daadwerkelijke kwaliteit.
Gewoon

Doen we wel ekkes..

flikker toch op man
PSV rolt Milan gewoon op natuurlijk trolololol
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Eens. Al kan ik psv-milan wel kijken tot en met de 2-0.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Yi-Long het volgende:Ik zie PSV gewoon winnen van Milan. Grote naam, historisch gezien, maar tegen een jong fris gretig team uit een betere competitie, met spelers met snelheid en een individuele actie, gaan ze het gewoon moeilijk krijgen.
Natuurlijk moet PSV wel gewoon goed spelen, maar de reputatie van Milan is groter dan de daadwerkelijke kwaliteit.
Bedankt voor het lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Lemming22 het volgende:Het enige moment dat wat mij betreft nog pijnlijker is, is de misser van Robben in de WK-finale toen hij één op één op Casillas afging.
Nah, mijn PSV-hart is wel heel wat groter dan mijn Oranje-hart.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Yi-Long het volgende:Ik zie PSV gewoon winnen van Milan. Grote naam, historisch gezien, maar tegen een jong fris gretig team uit
een betere competitie, met spelers met snelheid en een individuele actie, gaan ze het gewoon moeilijk krijgen.

Daarom staat Italie veel hoger op de coeffentie lijst dan Nederland.. plaats 4 in vergelijking met plaats 9
[ Bericht 3% gewijzigd door LuieSurinamer op 09-08-2013 19:48:28 ]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Alles kan maar je hebt het wel over de nummer drie van Italië, die zijn niet zo snel onder de indruk van wat dribbeltieners

.
Ik verwacht dat we er vrij kansloos af gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Niet op reageren , dat wilt die juist
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Want dan wordt zijn e-pener ook yi long
quote:
PSV gaat de CL winnen joh.
quote:
Barcelona is historisch gezien een grote naam, maar daar win je makkelijk van.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar AC Milan is 'te doen'. Liever AC Milan dan een Duitse of Engelse topper of subtopper.
Keer op keer blijkt dat we het niet slecht doen tegen Italiaanse ploegen. Als we al verliezen, dan is het vaak 'onverdiend' en hebben we het zelf weten te verneuken. Zelden speelt een Italiaanse ploeg een Nederlandse ploeg echt weg.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Staat er ook niet. Praat geen onzin. AC Milan speelt degelijk voetbal met een aantal hele goede voetballers, in een vrij matige competitie.
Barca speelt geweldig grensverleggend voetbal, met een aantal van de allerbeste spelers ter wereld, in een competitie die zwaarder is dan de Italiaanse, zowel tactisch als technisch.
quote:
Weet ik, er stond iets anders wat ik belachelijk maakte op deze manier.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Yi-Long het volgende:[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar AC Milan is 'te doen'. Liever AC Milan dan een Duitse of Engelse topper of subtopper.
Keer op keer blijkt dat we het niet slecht doen tegen Italiaanse ploegen. Als we al verliezen, dan is het vaak 'onverdiend' en hebben we het zelf weten te verneuken. Zelden speelt een Italiaanse ploeg een Nederlandse ploeg echt weg.
Dat is dus de kwaliteit van de Italianen : denken dat er iets te halen valt met het naïeve Nederlandse aanvallende voetbal.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:14 schreef Yi-Long het volgende:[..]
Staat er ook niet. Praat geen onzin. AC Milan speelt degelijk voetbal met een aantal hele goede voetballers, in een vrij matige competitie.
Barca speelt geweldig grensverleggend voetbal, met een aantal van de allerbeste spelers ter wereld, in een competitie die zwaarder is dan de Italiaanse, zowel tactisch als technisch.
Als Italië zo vrij matig is en wij zo veel beter zijn stonden wij wel de afgelopen jaren op plek 3/4 ipv plek 7/8/9 op de coefficientielijst.
quote:
Jij begon met je achterlijke stelling dat Nederlandse Eredivisie > Serie A, dus je verdient niet beter.
quote:
Zo zal jij dat ongetwijfeld ervaren. Jij houdt er wel meer vreemde gedachtes op na.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Yi-Long het volgende:[..]
Klopt. Zou best kunnen dat PSV het beste van het spel zal hebben (wat Milan ook toelaat). Zijn zeker niet kansloos alhoewel ik Milan op dit moment niet echt goed kan inschatten.
Maar in de laatste pakweg 10 a 15 jaar hebben de Nederlandse clubs (lees Ajax en PSV) het prima gedaan tegen Milan. Waren in bijna geen enkele wedstrijd kansloos en soms gewoon beter.
Maar het blijven wel Italianen natuurlijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef Scorpie het volgende:[..]
Dat is dus de kwaliteit van de Italianen : denken dat er iets te halen valt met het naïeve Nederlandse aanvallende voetbal.
De problemen komen vaak juist wanneer we vergeten om gewoon fris en aanvallend te voetballen, doen alsof we ook kunnen verdedigen, waardoor het hele team opeens op 2 gedachten hinkt tussen :"wat de fuck doen we nou eigenlijk!?" ... en "is het al over!?", en dan heb je dus een team dat niet wil aanvallen, niet kan verdedigen, geen idee heeft wat nou de bedoeling is, en vervolgens gooit zo'n tegenstander er een paar counters overheen en wint het de wedstrijd.
PSV moet gewoon lekker voetballen, de jongens voorin de vrijheid geven om hun ding te doen, en dan kun je gewoon winnen van een Italiaanse ploeg.
AC Milan is een van de beste teams in de Serie A, met een aantal prima voetballers, maar 4 van de 5 wedstrijden daar spelen ze tegen VEEL zwakkere tegenstanders die achterover leunen en niets durven, aangezien het (op een paar rijkere topclubs) gewoon een verdomd matige competitie is, met veelal laf en verdedigend voetbal, van slome duikelaars. Letterlijk.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:18 schreef o.us2.0 het volgende:[..]
Als Italië zo vrij matig is en wij zo veel beter zijn stonden wij wel de afgelopen jaren op plek 3/4 ipv plek 7/8/9 op de coefficientielijst.
Nee, want ik gaf al aan dat doorgaans de topclubs in de Serie A WEL gewoon goed zijn, met goede voetballers. En dat zijn nou juist de ploegen die in Europa de punten binnenhalen.
Als je echter over de breedte kijkt, dan schat ik de NLse competitie hoger in, zowel qua tactiek alswel qua techniek. Wat trouwens ook door achter wat voetballers beaamt wordt, Wanneer die na Italie terugkomen in Nederland geven die vaak aan dat het niveau in NL misschien wel hoger ligt, en dat veel topspelers in Italie nauwelijks fatsoenlijk een balletje kunnen hooghouden. O.a. Jaap Stam gaf dat al aan over Inzaghi. Wat trouwens wel een geweldige spits was.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef Yi-Long het volgende:Daarnaast, hoeveel Serie-A 'sterren' kunnen in een andere competitie meteen moeiteloos aanhaken en schitteren!? Zola was een van de weinigen die dat lukte. Shevchenko, Kaka en vele anderen zakten toch ietwat door het ijs, zelfs wanneer ze omringd waren met de beste medespelers.
Nederlandse toppers kunnen vrij vaak moeiteloos aanhaken wanneer ze naar een betere competitie gaan, omdat ze tactisch en technisch gewoon geweldig opgeleid zijn.
Bla bla. Wat ben jij eigenlijk, chinees, jap, of koreaan?
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Al was hij blauw, nou en? Vieze racist.
U MAD?
Symbiose
Have you ever been mellow?
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:24 schreef Yi-Long het volgende:[..]
Nee, want ik gaf al aan dat doorgaans de topclubs in de Serie A WEL gewoon goed zijn, met goede voetballers. En dat zijn nou juist de ploegen die in Europa de punten binnenhalen.
Als je echter over de breedte kijkt, dan schat ik de NLse competitie hoger in, zowel qua tactiek alswel qua techniek. Wat trouwens ook door achter wat voetballers beaamt wordt, Wanneer die na Italie terugkomen in Nederland geven die vaak aan dat het niveau in NL misschien wel hoger ligt, en dat veel topspelers in Italie nauwelijks fatsoenlijk een balletje kunnen hooghouden. O.a. Jaap Stam gaf dat al aan over Inzaghi. Wat trouwens wel een geweldige spits was.
Het klopt mss wel dat buiten de top6/7 van Italië het niveau drastisch lager is... Maar buiten de top 7 in NL is het vergelijkbaar. Deze week nog bewezen door Utrecht en Vitesse. Wint een Zwolle of groningen van een Parma of sampdoria? Denk het niet.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Kenju het volgende:Wat vinden we er eigenlijk van dat er gezegd wordt (door o.m. Thijs Slegers) dat het vreemd is dat de PSV-spelers dit een mooie wedstrijd vinden terwijl ze er eigenlijk van zouden moeten balen dat de kans op doorgaan kleiner is geworden?
Persoonlijk heb ik het idee dat Milan juist veel meer motiveert dan een Schalke en Lyon. Verder denk ik niet dat het verschil in sterkte zo groot is tussen deze drie ploegen...
Niet echt meegekregen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Kenju het volgende:Wat vinden we er eigenlijk van dat er gezegd wordt (door o.m. Thijs Slegers) dat het vreemd is dat de PSV-spelers dit een mooie wedstrijd vinden terwijl ze er eigenlijk van zouden moeten balen dat de kans op doorgaan kleiner is geworden?
Persoonlijk heb ik het idee dat Milan juist veel meer motiveert dan een Schalke en Lyon. Verder denk ik niet dat het verschil in sterkte zo groot is tussen deze drie ploegen...
Vind dat Thijs maar aan het zeiken is

dat hij lekker FM gaat spelen als hij een team wil managen.
quote:
Ik vind het maar een nietszeggend stukje tekst

Vul een willekeurige club in en het past ws. ook.
U MAD?
15 euro nette prijs!
Ben benieuwd naar vanavond, verwacht een simpele 4-0. Ik ga eens extra op Maher letten.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Heb je een clubcard nodig om kaarten te kunnen kopen voor PSV-Milan?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
MARCELO VAN PSV NAAR HANNOVER 96 BREEK
quote:
Die zag ik even niet aankomen..
Brands
Hier gaat PSV spijt van krijgen.
Jaaaaaaaa!!!!!!
quote:
ik denk eerder dat Hanover er spijt van gaat krijgen
Ik zeg minimaal 5 miljoen en een doorverkoop clausule.
Brands is een baas.
quote:
het wonder van Eindhoven
quote:
Het schijnt een absolute moppenkoning te zijn.
Volgens Elfrink staat Schar nu in de belangstelling om Marcelo op te volgen. Zou een hele goede aankoop zijn iniedergeval. Heulemaal niks mis mee dit
Cavaliers
Retired.
quote:
Ik geloof het pas als het op het 8uur journaal komt
quote:
De wegen van Marcelo en PSV scheiden met onmiddelijke ingang. De Eindhovense club maakt zaterdagmiddag via de officiële kanalen melding van een akkoord met Hannover 96 over de verkoop van de 26-jarige verdediger aan de Bundesliga-club. Met de overgang van de Braziliaan is naar verluidt een bedrag van 3,5 à 4 miljoen euro gemoeid.
2,5 miljoen. Brands is betr dan Van Geel.
2,5 miljoen + doorverkooppercentage
Brands held
tja77
quote:
No way!
Als dat zo is, dan kan Brands zelfs een emmer stront verkopen met winst. Niet dat Marcelo een emmer stront is hoor...
Goed nieuws

weg met die flapdrol..
Maare.. wie hebben we nu over als wissels dan voor centraal?
Derijck weg, Marcelo weg, Zanka is te slecht.. komt er nog wat of gaat de jeugd er staan?
Cavaliers
Retired.
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:Goed nieuws

weg met die flapdrol..
Derijck weg, Marcelo weg, Zanka is te slecht.. komt er nog wat of gaat de jeugd er staan?
Die Hendrix ofzo toch?
Chapeau voor Brands trouwens. Dit doet hij toch wel heel goed.
quote:

weg met die flapdrol..
Fabian Schar van FC Basel is in beeld.
quote:

weg met die flapdrol..
Jorrit Hendrix en Menno Koch
quote:
Misschien Brands zijn tweeling broer die scout via youtube?
quote:
Die denken dat ze die back van Madrid voor een prikkie gehaald hebben joh
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Dat doorverkooppercentage kan nog oplopen als hij over een paar jaar naar Barcelona gaat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Heel de hele basis dalijk weg

Pieters was eigenlijk ook nr1 voor LB ipv Willems. Alleen Wijnaldum is er nog.
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters
van Bommel - Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Lens - Mertens
GotenSSJ
eilander 4-life
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dat is een Cocutje.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef tja77 het volgende:Ik kan het niet geloven... Moet een hoax zijn....
Laatste zinnetje ook
PSV.nl bedankt Marcelo voor alles en wenst hem veel succes bij Hannover 96!
Bedankt? Waarvoor dan?
Niet weten dat Marcelo de beste theeschenker tijdens de rust ooit is.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
wie de fuck is Schar?
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Spelertje van (nu) Basel. Hadden ze afgelopen winter ook al interesse in
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Zanka

, en Hendrikx zal wel doorschuiven nu.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Marcelo met winst verkopen. Brands, je bent een geniale verkoper.
Hij moet in de tweedehands auto's gaan. Fiatjes met drie ton op de teller en een rotte bodemplaat verkopen voor nieuwprijs.
Jammer dit.
quote:
Niemand behalve Cocu kan een Cocuutje doen. Niemand.
Overigens:

Marcelo
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Kijk eens 2 posts boven
Schaars geblesseerd? Ook niet op de bank namelijk.
ZaZoe
The spice of life
quote:
Ah,...nie gezien, sorry
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
quote:
Zie wederom 2 posts boven je.
Brutal. Fucking. Metal.
Brutal. Fucking. Metal.
Cavaliers
Retired.
Slechte zet van PSV. Natuurlijk maakte hij af en toe wel eens een foutje, maar Marcelo was uiteindelijk toch wel de verdediger met de meeste potentie van allen. Kopsterk en geliefd bij de fans. De titel kunnen we nu wel vergeten.
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef NGC598 het volgende:Slechte zet van PSV. Natuurlijk maakte hij af en toe wel eens een foutje, maar Marcelo was uiteindelijk toch wel de verdediger met de meeste potentie van allen. Kopsterk en geliefd bij de fans. De titel kunnen we nu wel vergeten.

Dit is een troll, toch?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Dat je er nog naar moet vragen

quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef RubenSosa het volgende:Neem aan dat v.Ooijen wel weer bij het eerste aansluit toch? Bedoel qua middenveld is de bezetting behoorlijk dun. Nu geen schaars en geen middenvelder op de bank. (Toivonen zal ook nog wel vertrekken).
Of gaat hij daar park ook gebruiken?
Park dient denk ik als (reserve) buitenspeler/reserve middenvelder. Als Toivonen nog vertrekt zou PSV een vervanger halen en dan heb je 5 middenvelders (Maher, Wijnaldum, Schaars, aankoop) met daarbij Park en V Ooijen. Lijkt mij zat.
Met Brenet voor Arias zou het nog jonger zijn.
quote:
Over 3 jaar de Champions League ff ophalen
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Tering

Zou mooi zijn als ze dan ook nog eens met 5-0 winnen
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
De nieuwe Alex die het daar ineens wel waarmaakt
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Wat? Ik ben niet de enige, hoor.
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Net als de Vrij ofzo...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Bakkali!
Bakkali!
wickedmen
Doet Berkeldansje
tja77
quote:
En dat is relevant omdat???
Je zit hier in het PSV topic.
Abed
hooggeleid
quote:
Je hoeft niet meteen zo kribbig te doen, valse slang.
edit: en het was relevant omdat Fischer genoemd werd.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
tja77
quote:
Ik doe niet kribbig, je moet gewoon optyfen met die kutfilmpjes.
That's all
Bakkali gewoon 1 miljoen salaris geven als hij 18 wordt
tja77
Abed
hooggeleid
quote:
Kampioenswedstrijd.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Cavaliers
Retired.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:Nu hopen dat er geen kapitaalkrachtige club komt en 8 miljoen op Bakkali bied ofzo, zijn we hem dalijk nog kwijt ook voor de transferdeadline

Dat kan PSV niet maken, trust me die jongen gaat niet weg.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Waarom kan PSV dat niet maken? Hij is 17 en ze kunnen bijv. 8 miljoen vangen voor 1 jaar contract. Want wie zegt dat hij gaat bijtekenen?
Ik help het je hopen hoor, maar zo stellig zou ik niet zijn
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Waarom kan PSV dat niet maken? Hij is 17 en ze kunnen bijv. 8 miljoen vangen voor 1 jaar contract. Want wie zegt dat hij gaat bijtekenen?
Ik help het je hopen hoor, maar zo stellig zou ik niet zijn

Naar de supporters niet, denk je werkelijk dat ze zo stom zijn om hem nu al te verkopen? Ze gaan hier echt wel nog meer op verdienen dan die 8.
Cavaliers
Retired.
tja77
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Labyad is een compleet ander verhaal.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Naar de supporters niet, denk je werkelijk dat ze zo stom zijn om hem nu al te verkopen? Ze gaan hier echt wel nog meer op verdienen dan die 8.
Als hij een 5 jarig contract tekent de dag dat hij 18 wordt wel ja. Maar dat weet je nooit he
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Dit. Heerlijke trap in zijn rechtervoet.
quote:
Ah, jij kent hem persoonlijk? Hij heeft al lang de kans gehad om voor het grote geld te kiezen.
Arias speelde trouwens weer erg zwak. Enige speler die geen hoog niveau haalde vandaag.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Gaat niet gebeuren omdat: Brands
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Prima pot hoor. Rekik echt heel sterk en zelfs Willems speelde prima. Maher en Depay weer matig imo.
quote:
Maar daar moet je imo niet veel an verwachten. Tribuneklant bij Sporting Portugal.
tja77
quote:
Aanvallend best grillig, wisselt een Manolevje af met een goede actie. Verdedigend kan hij hopelijk nog wat groeien.
Zoals het er nu uitziet zijn de flanken zo nu en dan best kwetsbaar.
tja77
quote:
Ik vond Depay best sterk spelen. Arias ben ik met je eens.
edit: Maher ben ik met je eens
quote:
Dat had Labyad op zijn 16e ook.
Maher matig? Ik vond hem een stuk beter dan de afgelopen drie duels. Heerlijk steekballetje op Gini, snel combineren op het veld, en werkte hard. Ik blijf erbij dat zijn 'matige vorm' vooral te wijten is aan het feit dat hij nu tussen (bijna) allemaal talenten speelt.
quote:
Die jongen kunnen ze beter weghouden voor de microfoon. Komt toch niks zinnigs uit behalve "Ik vond mooi" en "was goed".
quote:
Vorig jaar heeft het ook maanden geduurd voordat hij tekende, dat zal wel weer een soapje worden.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja daarom. Dit gaat wel moeilijk worden.

Thijs is er zeker van, dat hij weg gaat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."