quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
De cosmetica van de dure merken is ook het meest op arme konijntjes getest.
Het feit dat mensen als Oprah het er voor neer willen leggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef TLC het volgende:
Wat maakt zo'n tas eigenlijk zo duur dat ie 28.000 Euro moet kosten ?
Materiaalgebruik, vakmanschap en afwerking.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef TLC het volgende:
Kletskoek. Louis Vuitton in Geneve heeft niet voor niets verkoopassistenten in dienst die allerhande talen spreken, het merendeel wordt verkocht aan mensen met een uiterlijk wat enigszins afwijkt van de arier...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef Hathor het volgende:
Die winkeldame zal ongetwijfeld gedacht hebben dat die gekleurde dame nooit zoveel geld kan hebben. Op zich natuurlijk best racistisch, maar het is Zwitserland, zo schokkend is dat dus niet. Bovendien hebben ze daar nog nooit die show van haar gezien, dus ze is daar ook nog eens totaal onbekend.
Te koop lopen met domheid is dom...quote:
exact, daarom geloof ik ook niet dat er sprake van racisme is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kletskoek. Louis Vuitton in Geneve heeft niet voor niets verkoopassistenten in dienst die allerhande talen spreken, het merendeel wordt verkocht aan mensen met een uiterlijk wat enigszins afwijkt van de arier...
Barst daar ook van de Saudi's en hun haremsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kletskoek. Louis Vuitton in Geneve heeft niet voor niets verkoopassistenten in dienst die allerhande talen spreken, het merendeel wordt verkocht aan mensen met een uiterlijk wat enigszins afwijkt van de arier...
Kom op. Ze heeft nu geregeld bijzondere interviews die de wereldpers halen. Zoals nu met LiLo.quote:
Mijn opa was een wijs man, hij vertelde me, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef TLC het volgende:
Als jij RTL boulevard kijkt krijg je dat mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kom op. Ze heeft nu geregeld bijzondere interviews die de wereldpers halen. Zoals nu met LiLo.
Mijn opa was ook een wijs man. Hij vertelde mij dat iedereen gewoon lekker moet kopen waar hij zin in heeft als hij het geld daarvoor heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn opa was een wijs man, hij vertelde me, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen.
Ik neem het graag van je aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Als jij RTL boulevard kijkt krijg je dat mee.
Lindsay Lohan. Dat had jij als vaste kijker van boulevard mogen weten...quote:
Jij leest geen nieuwssites?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lindsay Lohan. Dat had jij als vaste kijker van boulevard mogen weten...
O jee... Ga je nu WS achterna?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |