quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:11 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 21 en zit in de problemen. Ik werk 40 uur in de week maar ik zit in de schulden en heb echt geld nodig.
Wil iemand me alsjeblieft helpen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
geld overmaken. Ieder beetje helpt me.
Ze heeft inderdaad nog niet gezegd of ze een prinses is of niet.quote:
Met een komkommer er tussen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:16 schreef cerror het volgende:
Post dan op z'n minst je tetten, daarna denken we er wel over na.
Maar waarom zouden wij jou helpen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik ben gewoon nederlands. En nee ik wil geld van mensen die me echt willen helpen.
Toen dacht je, ik maak een account aan op Fok! en ga bedelen. Zo werkt dat niet, we willen uitgebreid verhaal. Dit komt niet geloofwaardig over, girly girl is niet iets voor 21 jarigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik woon al vanaf mijn 18 op mezelf en heb geen contact met mijn ouders, dus ik moet voor mezelf zorgen en ook voor mijn broertje. Ik help hem met school en doe wat in mijn mogelijkheid ligt maar ik weet het gewoon even niet meer!
Oh wacht, dat gebeurt nu ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar waarom zouden wij jou helpen?
Zo kan iedere malloot om geld vragen hier.
Je bent bereid om geld aan te nemen van mensen die je niet kent?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik ben gewoon nederlands. En nee ik wil geld van mensen die me echt willen helpen.
Ik heb zat geld en wil je best wat geven. Maar ik wil je niet helpen. Dus dan gaat het over ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Dan ben je snel klaar hier. Niemand wilt je helpen zonder tegenprestatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
En waarom zouden wij je moeten helpen, en klop je niet aan bij een professioneel hulppunt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Kind in nood?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En waarom zouden wij je moeten helpen, en klop je niet aan bij een professioneel hulppunt?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
verkoop een orgaan. je hersenen misschien? ze kunnen die vervangen door een muziekdoosje, is ook nog eens leuk voor je omgeving.
Nee. Eerst tieten posten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
als we met z'n alle een euro overmaken ?
Oke vooruit. Een euro kan er nog wel af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
WE? Waar maak jij een euro naar over dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Naar wie ga jij het overmaken dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
en zet het in de OP.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke vooruit. Een euro kan er nog wel af.
Wat is je naam en gironummer?
We?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
je post dan ook in Onzin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
laat maar zitten. Mensen hier zijn niet serieus
logisch toch als je een topic opent in ONZquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
IK BEN SERIEUSquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ik wel. Ik wil je helpen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Iedereen wel, mits het serieus is. Alleen zoiets post je verdomme niet in ONZquote:
als Jojoortje een euro geeft, geef ik ook 1quote:
mag je zelf kiezen naar wie? En maak jij dan naar mij een euro over?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ik ook wel , heb je 20 euroquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik neuk je wel voor een tientje, als je maar niet dik bent of stinkt.
moet ik je mijn rekeningnummer even dm'en?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Nou hop... Naam en gironummer.. Heb mijn ING (Ja ING) al geopend.
Met z'n allen? Naar wie maak jij een euro over dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Je kunt elkaar best helpen vind ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:26 schreef Nowyrok het volgende:
Ik weet nou niet of jullie dit allemaal geloven?
Behalve dan dat iedereen z'n eigen euro weer terug krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:26 schreef kovenant het volgende:
als iedereen nou naar elkaar een euro overmaakt hier in dit topic,
zit je al snel op 20 euro per persoon.
heeft iedereen weer wat geld
Meidje van 18 in nood, natuurlijk wel. Armoe in dit land, alles.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:26 schreef Nowyrok het volgende:
Je kunt elkaar best helpen, maar niet omdat TS bijvoorbeeld zo nodig een ipad wil kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt elkaar best helpen vind ik.
Shit, je hebt het doorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Behalve dan dat iedereen z'n eigen euro weer terug krijgt.
Ik denk dat ze wel zo slim is een Android te halen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Je kunt elkaar best helpen, maar niet omdat TS bijvoorbeeld zo nodig een ipad wil kopen.
quote:
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:26 schreef Nowyrok het volgende:
Wil je mij ook helpen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach je wordt er zelf niet slechter van. Ik kan wel 10 euro missen TS als je even je naam en gironummer wil zeggen? Anders gaat het niet lukkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Je kunt elkaar best helpen, maar niet omdat TS bijvoorbeeld zo nodig een ipad wil kopen.
Ze is 21 schijnt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meidje van 18 in nood, natuurlijk wel. Armoe in dit land, alles.
Ja, maar niet een trollquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze zit onder m'n bureau. Voor 10 euro.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef cerror het volgende:
Waar is ze? Kontje verkopen achter 't station?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb trouwens ook geld nodig. ik heb geen zin meer om te werken, dus ik moet geld hebben om mijn werk uit te besteden aan iemand in een tweede wereldland.
help?
quote:
verkopen zal ze niet doen ,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef cerror het volgende:
Tsja dat weet je alleen maar wanneer je weet hoeveel een gemiddelde poster hier te besteden heeft natuurlijk. Maar als iedereen die wel wat geld kan gebruiken hier om geld komt vragen, houd zelfs jij niet veel over denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach je wordt er zelf niet slechter van. Ik kan wel 10 euro missen TS als je even je naam en gironummer wil zeggen? Anders gaat het niet lukken
Aha, een ervarings deskundigequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef cerror het volgende:
Ze werkt 40 uur per week, tevens dit is haar eerste topic, net account aangemaakt, ONZquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat ze in de problemen zit.
Als pedaalemmer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ze zit onder m'n bureau. Voor 10 euro.
Ze vangt tot nu toe alles keurig op.quote:
Werken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik wilde het gewoon proberen. Heeft iemand een idee hoe ik alsnog geld kan verdienen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik wilde het gewoon proberen. Heeft iemand een idee hoe ik alsnog geld kan verdienen
Meer werken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:31 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ze vangt tot nu toe alles keurig op.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Tsja dat weet je alleen maar wanneer je weet hoeveel een gemiddelde poster hier te besteden heeft natuurlijk. Maar als iedereen die wel wat geld kan gebruiken hier om geld komt vragen, houd zelfs jij niet veel over denk ik.
Ja ze is wanhopig, maar ik gun haar wel een paar euro.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ze werkt 40 uur per week, tevens dit is haar eerste topic, net account aangemaakt, ONZ
hoeveel heb je nodig en hoe snel heb je het nodig?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Meerderder werkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Er zijn mensen die geld naar je over willen maken hoor. Moet je ze alleen ff je naam en rekeningnummer geven. Snel verdiend in 20 minuten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ten eerste, waar werk je 40 uur in de week? Hoe woon je? Studeer je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Wat vraag je voor een uurtje sex?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Niks, daarom heeft ze nu geld nodig !quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Wat vraag je voor een uurtje sex?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Niks, daarom heeft ze nu geld nodig !
Hoe wil je dan geld krijgen als je anoniem blijftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ik verkoop mijn eigen lichaam niet voor alle mensen die dat vragen. Als mensen denken dat het niet serieus is geef dan geen reactie. Ik meen het. En ja ik werk 40 uur in de week maar verdien 1000 euro in de maand waar ik alles van moet betalen en waarvan ik 500 iedere maand moet afstaan om mijn schulden af te lossen.
Ik wil alleen graag anoniem blijven. En dat kan niet als ik mijn naam geef
Dien een verzoek in om minder per maand af te staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ik verkoop mijn eigen lichaam niet voor alle mensen die dat vragen. Als mensen denken dat het niet serieus is geef dan geen reactie. Ik meen het. En ja ik werk 40 uur in de week maar verdien 1000 euro in de maand waar ik alles van moet betalen en waarvan ik 500 iedere maand moet afstaan om mijn schulden af te lossen.
Hoe moeten we jou dan geld geven?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Maar hoe moeten mensen dat geld dan naar je overmaken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Hoe ben je zo diep in de schulden gekomen? En hoe oud is je broertje? Als hij minderjarig is, hebben je ouders onder andere financiele verantwoordelijkheid over hem, en zullen ze dus gewoon bij moeten springen qua geld, en er zelfs voor zorgen dat ie onderdak heeft/krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ga naar de schuldhulpverlening.
Urgentieverklaringquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik kon niet goedkoper gaan wonen! Ik stond te kort ingeschreven om een huisje via de woonservice te krijgen dus had geen keus en moest particulier huren
En je krijgt geen ene cent van je ouders ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik kon niet goedkoper gaan wonen! Ik stond te kort ingeschreven om een huisje via de woonservice te krijgen dus had geen keus en moest particulier huren
Koffiedik kijken ken ik wel, maar poeplezen???quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Nowyrok het volgende:
Heeeeeeeeeeeerlijk gepoept, nu is even lezen
Je komt toch ook alleen voor geldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
nee mijn vader zegt dat ik alleen nog kom voor geld en mijn moeder heeft het simpelweg niet. Schuldhulpverlening is een optie maar daardoor verdien ik niet meer geld. Mijn ouders zijn in principe niks meer verplicht.
Hoe dom ben je precies? Heb je daar wat statistieken bij?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
nee mijn vader zegt dat ik alleen nog kom voor geld en mijn moeder heeft het simpelweg niet. Schuldhulpverlening is een optie maar daardoor verdien ik niet meer geld. Mijn ouders zijn in principe niks meer verplicht.
hoezo verdien je zo weinig dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef NoXia het volgende:
Verkoop je zelf. Je bent toch een vrouw.
Goh, die opmerking was nog niet geweest in dit topic, verbazingwekkend...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef NoXia het volgende:
Verkoop je zelf. Je bent toch een vrouw.
Dit topic is een grote zinkgat, betwijfel het dat iemand hem helemaal heeft gelezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, die opmerking was nog niet geweest in dit topic, verbazingwekkend...
Ik ga toch niet 2 pagina's doorbladeren om te kijken of die opmerking al gemaakt is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, die opmerking was nog niet geweest in dit topic, verbazingwekkend...
Meerdere pagina's hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik ga toch niet 2 pagina's doorbladeren om te kijken of die opmerking al gemaakt is?
Omdat dit topic verzonnen isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef jogy het volgende:
Ja maar je broertje is nog niet meerderjarig toch? Daar kan je nog wat voor vangen via welke constructie dan ook. Waarom is deze niet bij jullie vader eigenlijk?
met een beetje kennis van fok,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef NoXia het volgende:
Ik ga toch niet 2 pagina's doorbladeren om te kijken of die opmerking al gemaakt i
Kan je niet meteen van uit gaan, pas wanneer ze/hij/het zich tegenspreekt.quote:
Werkt FOK! nog wel op Netscape?quote:
"de jaren 90 waren toch 10 jaar geleden?"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen uit 1991 horen trouwens toch nog gewoon met barbies te spelen?
#wordtoud.
Maar je hebt nu toch contact met je vader? Of niet meer dus blijkbaar omdat hij te pauperig is om verantwoordelijkheid te nemen en dan vlucht je moeder ook nog eens naar de VS. lekker zooitje. Heb je het huis in de fik gestoken met oma er nog in of zo? Of is je broertje eigenlijk je halfbroertje en hebben jullie verschillende vaders?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
waar kan ik dat aanvragen voor me broertje? En hij is niet bij mijn vader omdat mijn vader er nooit was
Volgens mij heeft niet iedereen hier een blusser van 30 cm+quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En dat kom je niet vaak tegen op FOK.
Dit verhaal lekt zowat als de condoom van haar/zijn oudersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je niet meteen van uit gaan, pas wanneer ze/hij/het zich tegenspreekt.
Dan nog heeft ie zorgplicht, als dit dus serieus is kan je hem misschien nog verplichten om alimentatie over te maken. Ga ook eens naar het juridisch loket of zo? Zo'n vader mag wat mij betreft wel ff ergens in een kartonnen doos eindigen omdat hij de alimentatie anders niet kan betalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik had contact gezocht met mijn vader omdat ik dat nog als enige uitweg zag. Maar mijn vader was er niet van gediend. Nee mijn broertje en ik zijn gewoon van dezelfde ouders. Maar mijn vader was nooit in ons leven
Nog 6 maanden harde leven en het komt dus goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik moet in totaal nu nog 3000 euro
Wanneer krijg ik het geld terug?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik moet in totaal nu nog 3000 euro
Zo dringend is het dus niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
Oke vooruit. Een euro kan er nog wel af.
Wat is je naam en gironummer?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij kopie's maakt van meerdere documenten van haar
ik werk ook fulltimequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Zneeser het volgende:
Ze werkt 40 uur in de week maar heeft nu wel tijd om op dit forum te zitten
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ja als ik daar geld mee kan verdienen graag
http://www.xmodels.chquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ja als ik daar geld mee kan verdienen graag
Je had dit nergens ooit moeten plaatsen. Lamzak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
laat maar zitten mensen. Ik had dit nooit hierop moeten plaatsen
dat klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Alweer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Wel nee, we hebben ons vermaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Naam + Rekeningnummer doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Jij mag mij altijd om een euro vragen hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had dit nergens ooit moeten plaatsen. Lamzak.
Je zit in het forum ONZ, onzin. Je kunt beter je vraag stellen in WGR (Werk, Geldzaken en Recht). Stel gewoon de vraag daar, en voeg toe dat je gewoon wat extra wilt werken en op zoek bent naar een baantje voor erbij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ja, want daar is mensen om geld vragen wél een goed ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je zit in het forum ONZ, onzin. Je kunt beter je vraag stellen in WGR (Werk, Geldzaken en Recht).
Het zou toch in NT komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je zit in het forum ONZ, onzin. Je kunt beter je vraag stellen in WGR (Werk, Geldzaken en Recht).
In WGRquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want daar is mensen om geld vragen wél een goed idee
Al aangemeld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Nairua het volgende:
http://www.xmodels.ch
Gezicht buiten beeld houden, kleertjes uit, chatten en je zit makkelijk op 50 euro per uur.
Vriendin doet 3000-4000 per maand met 2 uur per dag.
ik zag laatst een topic van iemand die om geld vroeg, en het nog kreeg ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want daar is mensen om geld vragen wél een goed idee
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef Stranger1234 het volgende:
GirlyGirl1991 laat je rekening nummer achter miss. zijn er van die gekken die toch wat overmaken
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
Maar geef mij eens een goede reden waarom ik geld zou overmaken dan?
"ja ik heb schulden" is alvast geen goede reden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
Maar geef mij eens een goede reden waarom ik geld zou overmaken dan?
"ja ik heb schulden" is alvast geen goede reden.
Je meot het nergens neerzetten, nooit. Lamme tak dat je d'r bentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik begrijp dat ik dit niet hier had moeten plaatsen, maar ik ken dit helemaal niet. Vandaar eigenlijk dat ik het maar ergens heb neergezet.
Hoi. Rekeningnummer en naam. Of is het niet zó dringend?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik begrijp dat ik dit niet hier had moeten plaatsen, maar ik ken dit helemaal niet. Vandaar eigenlijk dat ik het maar ergens heb neergezet.
Volgens mij is je vriendin niet helemaal eerlijk en heeft ze ergens een raampje voor 2 uur per dag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://www.xmodels.ch
Gezicht buiten beeld houden, kleertjes uit, chatten en je zit makkelijk op 50 euro per uur.
Vriendin doet 3000-4000 per maand met 2 uur per dag.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn verdomme mijn zuurverdiende centen ja?
Nope.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:24 schreef koekwausss het volgende:
Volgens mij is je vriendin niet helemaal eerlijk en heeft ze ergens een raampje voor 2 uur per dag.
Nee, ik ben zoals elke FOK!ker zeer welvarend, maar ik zie niet in waarom ik gratis geld zou weggeven aan een figuur dat zichzelf in de schulden steektquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:24 schreef Nairua het volgende:
[..]Je loon is iets van een euro per uur dat je hier al over valt?
It never hurts to help. Ik rook vandaag wel 4 sigaretten minder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Nee, ik ben zoals elke FOK!ker zeer welvarend, maar ik zie niet in waarom ik gratis geld zou weggeven aan een figuur dat zichzelf in de schulden steekt
Kee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef koekwausss het volgende:
Je zit in de ontkenningsfase, geeft niet.
Goed idee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we ook daadwerkelijk geld overmaken, dan wemelt het hier echt never nooit niet van andere bedelaars.
toch zielig is het geef je rekening nummer en iedereen zal wat overmaken of sommigen,,,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maak anders een paypal account en zet je gegevens daarvan hier neer? Hoef je je naam ook niet mee te geven.
Ik kan best een euro of 10 missen. Daarna zal ik wel faillissement en uitkering moeten vragen.
hahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:30 schreef koekwausss het volgende:
Hierbij mijn rekeningnummer
2674530 tnv Ruud de Ridder
alvast bedankt mensen voor jullie gulle bui
Ja, hover over de post en in de rechter bovenhoek zoek je naar de chat icoonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
mensen die serieus zijn kunnen toch ook een prive bericht ofzo sturen?
bron?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Je werkt trouwens maar 40 uur per week las ik, een week heeft (wetenschappelijk bewezen dit!) 168 uur. Dus als je gewoon die uurtjes opvult, verdien je al 4.000 euro per maand i.p.v. 1.000.
Slechte zet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:30 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
mensen die serieus zijn kunnen toch ook een prive bericht ofzo sturen?
GA NAAR DE SCHULDHULPVERLENING DOMME GANS!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ja daarom zeg ik, als iemand iets weet waar ik mee kan verdienen wil ik dat doen!
met een baan..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ja daarom zeg ik, als iemand iets weet waar ik mee kan verdienen wil ik dat doen!
Maar billen verkopen op het station wil je niet? Ik ga niet liegen jongens, ik twijfel aan haar toewijding hier...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
dezen ontploft denk zometeenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GA NAAR DE SCHULDHULPVERLENING DOMME GANS!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GA NAAR DE SCHULDHULPVERLENING DOMME GANS!
Ontkennen dat je een lening hebt afgesloten is beterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:36 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon een nieuwe lening om de oude af te sluiten toch?
Oh dat is ook een mooiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een lening hebt afgesloten is beter
Lees het topic eens? Maandje cammen en klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Ja eigenlijk is het ook niet lief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Het doet me pijn hoe naar jullie tegen TS doen. Het kwetst me.
ja maar dit is het jaar 2013 niet 1920;)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil wel wat storneren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het ook niet lief.
Doneren?
Hoe kom je nou op dat ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ts ooit gedacht aan een eigen zaak beginnen? Schilderijen/tekeningen verkopen?
ben jy wel helemaal lkkr?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ts ooit gedacht aan een eigen zaak beginnen? Schilderijen/tekeningen verkopen?
Ik ga er in ieder geval van uit dat zij niet lekker is, dat ze daarom haar lichaam niet wilt verkopen.quote:
www.libelle.nl/forumquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
hahahah... nee ik heb gewoon zelfrespect en eigenwaarde
Zijn wij vreemd? Misschien jij, niet ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je vraagt vreemden om geld.
Zie post nr. 6 in dit topic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik werk fulltime en daarnaast moet ik alles alleen doen en dingen voor me broertje regelen en voor hem te zorgen. Ik doe wat ik kan en ik vraag niet zomaar om geld.
vreemden koekwausss, vreemDENquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zijn wij vreemd? Misschien jij, niet ik.
Doe je wel, want je hebt geen bedoelingen om het terug te betalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik werk fulltime en daarnaast moet ik alles alleen doen en dingen voor me broertje regelen en voor hem te zorgen. Ik doe wat ik kan en ik vraag niet zomaar om geld.
Dat doe je wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Als je een troll bent is alles mogelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef AlexanderC het volgende:
Hoezo verdien je ook onder het minimumloon? 1000 euro p/m terwijl je 40 u/pw werkt?
TS is nieuw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
Niemand die opgemerkt heeft dat dit in ONZ staat?
Het is een inception ze gaat gratis geld weggeven wait for it.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
Niemand die opgemerkt heeft dat dit in ONZ staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |