quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:11 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 21 en zit in de problemen. Ik werk 40 uur in de week maar ik zit in de schulden en heb echt geld nodig.
Wil iemand me alsjeblieft helpen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:14 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
geld overmaken. Ieder beetje helpt me.
Ze heeft inderdaad nog niet gezegd of ze een prinses is of niet.quote:
Met een komkommer er tussen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:16 schreef cerror het volgende:
Post dan op z'n minst je tetten, daarna denken we er wel over na.
Maar waarom zouden wij jou helpen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik ben gewoon nederlands. En nee ik wil geld van mensen die me echt willen helpen.
Toen dacht je, ik maak een account aan op Fok! en ga bedelen. Zo werkt dat niet, we willen uitgebreid verhaal. Dit komt niet geloofwaardig over, girly girl is niet iets voor 21 jarigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:16 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik woon al vanaf mijn 18 op mezelf en heb geen contact met mijn ouders, dus ik moet voor mezelf zorgen en ook voor mijn broertje. Ik help hem met school en doe wat in mijn mogelijkheid ligt maar ik weet het gewoon even niet meer!
Oh wacht, dat gebeurt nu ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar waarom zouden wij jou helpen?
Zo kan iedere malloot om geld vragen hier.
Je bent bereid om geld aan te nemen van mensen die je niet kent?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
ik ben gewoon nederlands. En nee ik wil geld van mensen die me echt willen helpen.
Ik heb zat geld en wil je best wat geven. Maar ik wil je niet helpen. Dus dan gaat het over ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Dan ben je snel klaar hier. Niemand wilt je helpen zonder tegenprestatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
En waarom zouden wij je moeten helpen, en klop je niet aan bij een professioneel hulppunt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Kind in nood?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En waarom zouden wij je moeten helpen, en klop je niet aan bij een professioneel hulppunt?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
verkoop een orgaan. je hersenen misschien? ze kunnen die vervangen door een muziekdoosje, is ook nog eens leuk voor je omgeving.
Nee. Eerst tieten posten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
als we met z'n alle een euro overmaken ?
Oke vooruit. Een euro kan er nog wel af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
WE? Waar maak jij een euro naar over dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Naar wie ga jij het overmaken dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
en zet het in de OP.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke vooruit. Een euro kan er nog wel af.
Wat is je naam en gironummer?
We?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef GirlyGirl1991 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |