Gast je had haar gewoon moet neuken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel eens ruzie met haar. Was echt een kutwijf. Uiteindelijk ging ze er vandoor met zijn beste vriend toen.
Voor geen goud. Was een pokkelelijk wijf met flaporen. Ik hoorde haar wel elke zondagochtend met mijn broer neuken trouwens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je had haar gewoon moet neuken.
Dus je broer van over de 20 gaat met een fucking lelijk meisje van 14? Wat een zielig figuur is je broer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor geen goud. Was een pokkelelijk wijf met flaporen. Ik hoorde haar wel elke zondagochtend met mijn broer neuken trouwens.
Je denkt wel erg simpel hč.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je broer van over de 20 gaat met een fucking lelijk meisje van 14? Wat een zielig figuur is je broer.
Zoas wie?quote:
Ajoh, als ze allebei hun furrysuit aantrekken zie je daar niks meer van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je broer van over de 20 gaat met een fucking lelijk meisje van 14? Wat een zielig figuur is je broer.
Ik lach die vriend al uit dat hij met iemand van 15 gaat, die overigens ook geen plaatje is, 23 is nog ergerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
23 thuiswonende gozer met een lelijk 14 jarig meisje..
Leg dit maar eens uit
Mirin?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb die Overeem gecheckt. Stiekem beetje mirin'
Problemen toendertijd die hij nu heeft opgelost. Altijd maar gepest vroeger en toen aan drugs gegaan, daarvoor een mislukte relatie gehad met een gestoorde ex. Dus dan zoek je het wat veiliger en wil je haar helpen. Je kan ook wat beter erover nadenken, in plaats van zomaar wat popiejopie onzin te roepen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
23 thuiswonende gozer met een lelijk 14 jarig meisje..
Leg dit maar eens uit
zuchtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Problemen toendertijd die hij nu heeft opgelost. Altijd maar gepest vroeger en toen aan drugs gegaan, daarvoor een mislukte relatie gehad met een gestoorde ex. Dus dan zoek je het wat veiliger en wil je haar helpen. Je kan ook wat beter erover nadenken, in plaats van zomaar wat popiejopie onzin te roepen.
Faal jij ff.quote:
Is er nog een "normaal" lid in jouw gezin?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Problemen toendertijd die hij nu heeft opgelost. Altijd maar gepest vroeger en toen aan drugs gegaan, daarvoor een mislukte relatie gehad met een gestoorde ex. Dus dan zoek je het wat veiliger en wil je haar helpen. Je kan ook wat beter erover nadenken, in plaats van zomaar wat popiejopie onzin te roepen.
Die van z'n pa, anders was JR er niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er nog een "normaal" lid in jouw gezin?
Definieer normaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er nog een "normaal" lid in jouw gezin?
Niet gepest, geen drugsproblemen, geen bekkenstoter met wat autistische trekjes etc.quote:
Aha dus je bent niet normaal als je gepest bent. Met jou valt niet te praten dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet gepest, geen drugsproblemen, geen bekkenstoter met wat autistische trekjes etc.
Daarom staat normaal ook tussen aanhalingstekens hehquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha dus je bent niet normaal als je gepest bent. Met jou valt niet te praten dus.
Geen mens is normaal. Want er is geen mens ter wereld die geen problemen heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom staat normaal ook tussen aanhalingstekens heh.
Wat snap je niet aan de anhalingstekens? Dan moet je het niet helemaal letterlijk interpreteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen mens is normaal. Want er is geen mens ter wereld die geen problemen heeft.
No.1 en 3 terecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vroeger op de basisschool gepest, om 3 knullige redenen
1: ik had rood haar;
2: ik was niet in zeeuws-vlaanderen geboren;
3: ik was niet voor Ajax.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No.1 en 3 terecht.
Gingers
Al mogen ginger chickies er wel zijn
Toch zijn het hier in de SC niet van die typische FOK! zolderautisten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier is wel een beetje vreemd, anders zou 'ie niet op de foks zitten.
Jawel, maar we maken eens per twee weken een uitstapje richting een voetbal stadion. Een aantal that is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch zijn het hier in de SC niet van die typische FOK! zolderautisten.
Ieder mens is vreemd, dus normaal is pas vreemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier is wel een beetje vreemd, anders zou 'ie niet op de foks zitten.
Oh no you didn't.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar we maken eens per twee weken een uitstapje richting een voetbal stadion. Een aantal that is.
Misschien niet, maar ik deins er niet voor terug 14.gifquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat wint
[..]
Rawr
Ik denk trouwens dat hij haar vermoord heeft in verband met haar gewichtstoename. Ik vind dat verzachtende omstandigheden. 5 jaar is lang zat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best wel ja. Ben toch benieuwd hoeveel likes.
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...quote:
Sowieso een debiel, je kan toch ook de deur uitlopen en niet meer terug komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...
Uiteindelijk ben je sowieso een aandachtshoer met een facebook account.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...
Zal in de gevangenis ook een prettige tijd hebben, nu iedereen weet dat hij werd geslagen door z'n vrouw als een kleine bitch...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso een debiel, je kan toch ook de deur uitlopen en niet meer terug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |