Heb je mijn foto gezien dan ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JE bent toch wanhopig, 13 is al voldoende toch, zo zie jij er ook uit. Alles beter dan bekkenstoten lijkt mij.
Bekkenstoten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JE bent toch wanhopig, 13 is al voldoende toch, zo zie jij er ook uit. Alles beter dan bekkenstoten lijkt mij.
het zijn allemaal sletten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad overdag in bikini en in de avond kan het door de drank komen. Je hebt gelijk.
Kan makkelijk, man. Ik had een gosertje in de klas, was 19 en had een chick van 14quote:
Het moet toch allebei een keertje uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met chicks
Bikini aan: hoi
Ondergoed aan: omg kijk niet naar me![]()
JAAA! Precies. In bikini lekker forceren etc. en in BH kan het ineens niet meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met chicks
Bikini aan: hoi
Ondergoed aan: omg kijk niet naar me![]()
Een vriend van mij was 20 en ging met iemand van 14...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan makkelijk, man. Ik had een gosertje in de klas, was 19 en had een chick van 14
Die foto met die scheiding?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben wel een foto gezien van twee jaar terug
Door je eerdere post zie ik je voor me als een teringdunne, kleine, melkwitte ecto met gingerhaar. Waar dat laatste vandaan komt weet ik niet, maar het is gewoon zo.quote:
Wij hadden hier ooit de vriendin van mijn broer in huis wonen. Die was 14 en mijn broer was 23.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een vriend van mij was 20 en ging met iemand van 14.... Nu is ze 15.
Vertel eens wat bekkenstoot is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat gemist met JR eergister .
Dat je dat gemist hebt kan bijna niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat gemist met JR eergister .
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hadden hier ooit de vriendin van mijn broer in huis wonen. Die was 14 en mijn broer was 23.
Beetje zoals jij, al ben jij dan lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door je eerdere post zie ik je voor me als een teringdunne, kleine, melkwitte ecto met gingerhaar. Waar dat laatste vandaan komt weet ik niet, maar het is gewoon zo.
En als je er naar vraagt: "omg waarom snap je dat niet omg omg"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JAAA! Precies. In bikini lekker forceren etc. en in BH kan het ineens niet meer
Ik ben nu redelijk bruin. En ik ben donkerblondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door je eerdere post zie ik je voor me als een teringdunne, kleine, melkwitte ecto met gingerhaar. Waar dat laatste vandaan komt weet ik niet, maar het is gewoon zo.
Correctquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje zoals jij, al ben jij dan lang.
Ik had wel eens ruzie met haar. Was echt een kutwijf. Uiteindelijk ging ze er vandoor met zijn beste vriend toen.quote:
Vrouwmenschenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je er naar vraagt: "omg waarom snap je dat niet omg omg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |