Daar moet een piemel in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Oh god een meisje stuurde me net een: "hihi xD"
vraag of ze een foto van haar tetten stuurt en post dat hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Zomaar vanuit het niets of stuurde je iets vunzigs?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is jong?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze aardig ver weg woont en wat jong is
Droom maar van Eriksenquote:
Ik zei dat het niet bijzonder was dat ik nog wakker was omdat dit mijn ritme is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zomaar vanuit het niets of stuurde je iets vunzigs?
Dan lopen ze in bikini rond meestal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom zien sommige chicks er op vakantie lekkerder uit dan op Facebook etc.?
Chicks diggen ritme. Ritmisch neuken zodat ze gaat knorren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet bijzonder was dat ik nog wakker was omdat dit mijn ritme is.
En jij bent...?quote:
Inderdaad overdag in bikini en in de avond kan het door de drank komen. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan lopen ze in bikini rond meestal.
JE bent toch wanhopig, 13 is al voldoende toch, zo zie jij er ook uit. Alles beter dan bekkenstoten lijkt mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |